KLOTE ZOOI!!!!!!!

en nu weet ik niet hoe ik me moet voelen, ik ken er met me vriend er niet over hebben omdat hij ook niet weet hoe die er mee om moet gaan, hij kan zijn emoties niet tonen, hij wil wel praten maar hij weet niet wat die er mee aan moet, snap jij hem ik niet.

greetz suzette

Rot voor je dat je er niet met je vriend over kan praten dat zou eigenllijk wel moeten.
Als hij het gaat opkroppen is ook niet goed voor hem en voor jou.
Jij moet het toch ook kwijt kunnen vooral tegen je geliefde,
blijf vooral praten met elkaar dat is echt het belangrijkste andes gaan jullie elkaar later misschien verwijten maken.den niet dat jullie dat willen.
liefs mij

nee klopt is ook zo en hij wil wel naar me luisteren maar hij kan er niks mee , hij kan zijn gevoelens niet uiten

xxx

Hoi Suzette,

Wat een enorme k*t streek van je HA. Erg vervelend dat ze blijkbaar dus niet weten waar ze over praten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en weet hoe of wat.

We duimen voor je!

groetjes,
Dion

hoi suzette,

ik lees net je verhaal door, en jij hebt ook al zo'n klote HA zegmaar,
die van mij is een man die kent waarschijnlijk moedergevoelens niet, ik wacht nog af wat ik doe, ben erg verkouden nu, volgende maande ga ik mijn eigen onderzoek doen met temperaturen ( denk dat het nu ik de griep heb, en eerlijk gezegd nog geen tijd heb gehad om naar de winkel tegaan voor een therometer te halen en vandaag ongi ben geworden) geen zin heeft,
en ik zie wel hoelang ik die lijsten doe, en dan stapt ik weer naar de HA om dan verdere stappen te doen,

heel veel sterkte meid, hoop dat we elkaar nog spreken, want jij weet hoe het ook voelt als je niet begrepen word door je HA

ja me huisarts kon me nu wel begrijpen hoe ik me voelde dus ja kweet nie het is een vrouw dus ik denk dat ze gwoon geen sjoegen van heb

ik hoop dat ik nu wijzer wordt

bedankt dat jullie me allemaal begrijpen

xxxxxxx

zo zie je maar dat dokters niet altijd gelijk hebben. Voor de gene die mijn verhaal van jessy83 negatief geconcludeerd hebben!!!!!!!!!!!!!!
Weer een bevestiging met dezelfde emoties die ik had.....  

Terug
Bovenaan