Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ff kinderachtig verhaal hoor. mn vriendin ( 39 jaar ) is vrijgezel en vond een jongen leuk. Ze wist wel zijn straat ( was verleden week ) maar wou graag weten welk huis het was. Wij s avonds daar naartoe gereden maar je we kunnen moeilijk door de straat gaan lopen . Dus ik xei dan lopen we door de poort bij de achtertuin en gluren we vanaf daar naar binnen. Pik donker natuurlijk was half elf ofzo, wij door die poort moest ik natuurlijk weer voorop. Ik tussen heggen doorgluren en aan schuttingen hangen  moest ze zo lachen staat ze gewoon in haar broek te zeiken whahaha Flauw he, maar wel erruuuuug leuk

erg he de tv vanavond, ben konstant aan het zappen van de ene kloten zender naar de andere, bah
eerst film, mmm niks aan, toen stukje "het blok" afgelopen en nu net 1000 maal geluk, ook afgelopen haha
vriendje heeft kopje thee gezet, maar vergeet altijd de suiker, gggrrrr hebben jullie dat nou ook? zit ik net lekker, kan ik weer de suiker gaan halen.
waar is de rest eigenlijk allemaal?
bambi, staat te rillen op het hondenveld, maar waar is de rest?
joehoe, joehoe?????

Haha we zijn echt ongeduldig, sorry hoor biebje
Wordt gelijk een run nu op rooibos thee, rimke bedankt heb je er aandelen in? hihi

hahaah happy wat een verhaal en wat zal ze zich lullig hebben gevoeld haahah

Rimke: ik een kopje gewone thee met suiker a.u.b. hahaha

xxx linda

Kruimels het is hier echt veel gezelliger als op de tv hoor !!!!!!!!!

Ik heb ook al een tijdje niks van linda2 gehoord, hoop dat alles goed is met haar

xxx linda

Terug
Bovenaan