Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stiemkem vanuit het werk hihi

Sterretje, volgens mij kun je gewoon met de rechter muisknop knippen en plakken zoals je ook met tekst doet. Ik ben echt niewsgierig hoor!

Happy je wordt toch niet ziek he!? Slaap het lekker van je af!

Mamaloetje Is niet erg hoor als je neit zo vaak reageert. Doe ik ook niet altijd, gewoon wanneer je zin erin hebt!

pff...nog 2 nachtjes en dan mag ik weer naast mn mannetje slapen. Ik mis hem een beetje... Vind het altijd zo erg als ik hem alleen achter moet laten 's avonds...

dames kom op! na mijn berichtje nog maar 4 en dan zijn we al toe aan de 11e van de babes! Het gekkengetal!!!

X

pfff... nachtdienst zit er voor vandaag bijna op. Mega rustig hier op de afdeling, dan duurt een nacht lang. Dadelijk om 7 uur lekker naar huis nog ff met de hondjes wandelen, en dan afscheid nemen van vriendjelief. Die zie ik vrijdagmiddag pas weer. Hij gaat vandaag met het werk uit eten en daarna ene drinken. Als hij thuiskomt bent ik waarschijnlijk net weg. Morgenvroeg is hij net weg als ik thuiskom...
Ik voel me zielig!!!

goeiemorgen meiden

Renee: weltrusten meid, en het is bijna vrijdag meid, dan mag je weer naast je vriendje liggen,

Happy: niet ziek worden hoor meid, hoe gaat het nou met je meid?? gelukkig heb je het gisteravond evengoed wel gezellig gehad

Sterretje: buikfoto's, gewoon met je eigen fototoestel neem ik aan?? dat heb ik ook gedaan, is wel grappig om terug te zien hoe dik je wordt hahaha

Bambi; ook van jouw zo goed dat gedicht, ik vind het zo knap dat jullie dat allemaal kunnen,

Rimke: je man is weer onderweg heb ik begrepen, maar gelukkig is ie zaterdag op tijd weer thuis

nou voor de rest hier niks nieuws, ik heb heerlijk geslapen, en ik moet zo even met Joey naar de dokter, Joey heeft al sinds zijn geboorte uitslag rond zijn mond, en dat komt niet van een speen want die heeft ie alleen snachts overdag krijgt ie hem nooit van mij, Nu heb ik zalf gehad, maar ook die geeft niet, dus ik ben benieuwd wat de ha nu er weer over zegt
Meiden iedereen een fijne dag, en tot vanmidda

xxx linda

Hoi meiden,

Ach, renee, helemaal in je uppie. Vind ik ook wel zielig voor je hoor. Kom je toch gezellig naar mij toe haha ik heb altijd wel wat te kletsen !!!!! Slaap lekker meid.

Ben blij dat er in ieder geval raktie is van linda 2. Ik heb geen hyves maar, als iemand haar spreekt doe haar ook van mij de groeten .........

Hier is het een drama zeg. Ben echt strontverkouden, alles in mn hoofd zit helemaal vast en kan amper slikken zo n pijnlijke en dikke keel heb ik. Nu gaan ook al mn spieren pijn doen, pfffff ik vrfees het ergste. Zit nu ff wat te eten en dan maar een pil innemen. Moet vandaag na mn werk ook nog eens naar een vergadering van het winkelcentrum waar wij met de zaak zitten.

kus happy

Terug
Bovenaan