KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Anyway..............
Bambi: hele vreemde collega.............
Renee: zet'm op in je laatste nachtje............en die mannen zien wel elke dag nieuwe dingen..........lang leve de korsakow................niet leuk......
PiP: meisje wat ben je druk! Fijne dag morgen met zijn tweetjes!!!

Ik had net vrienden en hun kleine Brammetje te eten. Bram is nu negen maanden en zo'n lekker ventje..........hij nu alleen ziek (en heeft mij maandag aangestoken!!) en kan morgen niet naar zijn gewonen oppas omdat hij te veel aandacht nodig heeft.....dus wie komt er hier morgen in de oppas!!!???? BRAM!!!! Gezellig!!!
Ik ga absoluut geen babyboom kijken, kan ik emotioneel niet aan.............ik weet niet wat er verder op de tv komt maar ga zo eens even zappen!
Sex in the city begint zo, daar ga ik eerst eens even lekker van genieten!
Fijne avond lieve meiden!!!

ik heb ruzie gemaakt op het zwanger zijn forum. oepsie hihih. topic over roken, tja daar valt echt wel het een en ander over te melden. het gaat er hard aan toe. toen waren we kaar en toen kwam er een doos die mijn mening even afkraakte en vervolgend die van haar gaf hahaha. zo leuk vind ik dat he. De hormonen vliegen er om de oren. als iemand zich verveelt mag ie daar wel ff bijlezen whahaha

ga nu naar gtst.

xxx bambi

whhihihihi!
Ik was live getuige bambi!!!!
Kind, hou je kalm joh, trek je er nou niets van aan...............
Het zijn allemaal zwangere vrouwen, en daar valt blijkbaar geen zinnig woord mee te praten..............Whahahaha! ( voel je niet aangesproken, grapje!)

hey meiden

zo even snel want over een half uur krijg ik reiki

Jacqy: wat leuk een andere baan maar wel bij hetzelfde bedrijf, en wel leuk dat je de opleidingen kan gaan volgen die je graag wilt volgen

Rimke; rekbaar slijm!!! onee meid nog even volhouden hoor, ik heb nog bijna geen slijm  maar ik ga er toch vanuit dat ik dit weekend goed moet klussen, ik ga me best doen en meer dan dat kan ik toch niet doen

Bambi: hahaha ze weten weer dat je op het zwanger zijn forum bent geweest

xxx linda

hey renee

Nog eventjes meid en dan heb je weer lekker vrij, en ja ik denk ook dat joey zometeen een trauma heeft voor de dokters hahaha

Rimke: wat gezellig dat je morgen lekker mag oppassen, 9 maanden oud echt erg lief

xx linda

jeetje mina zeg, wat kunnen jullie dichten met mekaar, en dan met name sterretje, bieb, renee en bambi, poe poe. dat doe ik jullie niet na!!!

sterretje, de film nine months is mooi he?!

bieb, wat een ellende dat er nog steeds niks bekent is, kan me voor stellen dat je gek van de zenuwen word en dat je nu wel eens wilt weten waar je aan toe bent.
spannend zondag!!!
lekker een vrije dag morgen zeg, geniet ervan!
ga je een bijzonder kapsel laten knippen, of gewoon even bij laten werken?
en veel plezier op de verjaardag in de kroeg.

renee, wat lief van je mannetje dat hij je een boek heeft gegeven.
als jul;ie straks een kleintje hebben dan word er vast wel weer sinterklaas geviert bij jullie.
en lekker veel geklust, heel goed , volhouden he!

mamoetje, ik krijg met sinterklaas ook altijd een banketstaaf, lekker zijn die!!!!

pip, he meisie, had je al gemist. heb jij het ook zo druk???!!
ook lekker dagje vrij morgen en nog samen met je liefie ook, super hoor!
fijne dag!!!

linda, je vroeg over dat klussen. om de dag is prima zat hoor, want bij goeie zaadcelletjes kunnen ze 72 uur in leven blijven.
mijn ha zegt, om de dag in je vruchbare week en meer kan je gewoon niet doen.
wat sneu voor joey zeg, dat hij weer uitslag heeft en dat van zijn piemeltje.
idd, als hij toch weer geopereert moet worden, dan maar beter meteen.
wat een toestand zeg.
ik heb heerlijk avondje gehad gisteravond. lekker gegourmet en mijn vader kwam nog even als zwarte piet langs bij mijn schoonmoetie, zo leuk!
heb jij ook een leuke pakjesmiddag gehad?
geloof meteen dat joey helemaal kapot moe was, zo ingrijpend voor zo'n knulletje.

happy, mooi dat je het ook zo gezellig hebt gehad, met die kleine.
kan je alvast oefenen voor als het straks zover is

rimke, stop stop stop, eitje niet komen. even wachten tot zaterdag/zondag.
zolang het streepje licht blijft meid, dan is er nog geen probleem!
kan nog wel 3 dagen licht van kleur blijven, bij mij tenminste wel!
heel veel plezier morgen met brammetje.

jaq, spannend hoor dat je naar een andere afdeling gaat binnen je werk, altijd leuk zo'n nieuwe uitdaging. en als het is wat je altijd al graag wilde, dan is het natuurlijk helemaal super.

meiden, ben net nog even met vriendje naar de stad geweest.
lekker hapje gegeten daar en even naar pannenset gekeken. heb hem nu toch via internet besteld, neckerman.
we wilden graag set van BK, schijnt goed spul te zijn.
morgen ga ik het washok opruimen en schoonmaken, dan kan de wasmachine en de droger daar weer heen. moet nu steeds via buiten over het erf naar ander hok, waar hij nu staat, gggrrrrr     koud koud.
morgenavond tussen 19:00 en 21:00 komen de nieuwe meubels. tafel van 2.20 bij 1.00 meter, 6 stoelen, en een kast en een lamp voor in de keuken.
ben zo benieuwd hoe het staat.
ben nu lekker vroeg hier op het forum, dus ga nu me tandjes poetsen en dan lekker m'n bedje in. goed he
slaap lekker allemaal en tot morgen
groetjes kruimels

Rimke: babyboom is ook af en toe emotioneel, maar vindt t wel mooi om naar te kijken
Ik heb dus 1x in 2 weken vrij. Ik heb contract van 35,5 uur. Ene week 5 dagen en andere week 4. Wel lekker hoor
Enja, mis mijn katje natuurlijk nog steeds. We hebben nu kaarsen aan elke dag, en eentje is voor Puma. Onze andere kat is wel heel erg veranderd. Hij was al speels, maar nu 3x zoveel, en komt elke nacht bij me slapen. Ik weet niet of hij nu nog een speelmaatje mist. Maar ik denk wel dat er nu nog een katje bij komt. We hebben nu dus Maine Coon, en TImba is nu 7,5 kilo. Erg mooi is hij, met die grote pluizige staart, kan er niet vanaf blijven haha. Maar omdat Puma waarschijnlijke FIP had, kunnen we t beste nog even wachten met een andere kat ivm besmettinghsgevaar. En even sparen natuurlijk, zo een *//////////// (haha dat waren de pootjes van Timba...als je het over de duivel hebt) kat kost een paar centjes

Oke, nu even over mezelf. Denk dat de ong is doorgebroken. Vanmorgen om 5 uur moest ik plassen, niets aan de hand. Uur geleden ging ik weer (moest even watontlasten) en zat er plots bloed blij. Het enige wat ik dacht van; ahhh jammer, ong is doorgebroken. Wel een gekeken of ik stolsels had, niet dus, was gewoon helder bloed. ook vreemd,want als ik begin met ong dan is het eerst beetje bruin, en dag later pas echt bloed. Dus vandaag maar afwachten wat er verder gebeurd. Maar wat denken jullie, misschien toch een mk? Moet ik toch maar bloed laten prikken om dit uit te sluiten? Heb verder natuurlijk ook niet pos. getest. Maar vindt t toch belangrijk om te weten. Gyn zal zeggen dat het gewoon ongi is. Zal mijn cyclus dan toch in de war zijn geweest? pff wanneer moet ik dan nu weer klussen? Hele maand geen zin in hoor haha.
Rimke, moet ik wel snel zijn, anders klopt je pendel niet!!
1 voordeel, kan me vanavond lam zuipen

Wat een balle weer hier

Oke, straks dus naar kapper, even bijschaven, weet t nog niet

Terug
Bovenaan