KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Wahaha Rimke, ze was zeker not amused, maar zo verkeerd bedoelde je het toch niet? Waar is Pip Stip, die had toch een keer plaatjes geplaatst over het voelen van je baarmoeder...............

Linda, fijn dat je de gyn hebt gesproken en dat het bloeden minder is.

Hoi meiden,

Ff kort, ga nu pas eten, was druk op mn werk pffff. Lin, gelukkig meid, heb me vandaag echt heel de dag bezorgd om je gemaakt !!!! Gefeliciteerd, vier jaar alweer en wat leuk voor de kerk. Rimke, ga nog ff snel lezen wat je gedaan hebt want, ben ergggggg nieuwsgierig. Lieve meiden, fijne avond, ga eten want ik rammel .....

Kus happy

he lieve meiden,

whaha linda, ja dat duurt nog erg lang hoor 12,5 jaar, mogen wij dan ook allemaal komen met onze kindertjes? zal een drukke boel worden!!!! haha
Als je temperatuur morgenvroeg ineens erg omhoog gaat dan zou het inderdaad je ei wel eens geweest kunnen zijn. hoop dat het toch nog raak voor je is deze maand.

ik ga even op dat vreselijke topic lezen wat rimke nu weer uitgespookt heeft

tot zo

hey meiden

hier ben ik nog eventjes

Rimke: haha je hebt wel wat losgemaakt bij dat meisje haha

Happy; eet smakelijk meid, en erg lief dat je aan me hebt gedacht vandaag

Kruimels: haha als wij 12,5 jaar getrouwd zijn mogen jullie allemaal komen met al jullie kinder haha

xxx linda

Linnie! Is de stress weer wat afgezakt?
Kan het me zo goed voorstellen, denk je dat alles met clomid goed moet gaan komen, krijg je dit................
Fijne avond lieverd en ik hoop dat jullie jullie trouwdag nog een beetje kunnen vieren......

hey rimke

Ik ben inderdaad een stuk rustiger nu ik de gyn vanmiddag aan de lijn heb gehad, Ik heb nog steeds af en toe een veeg bloed met een slijmdraadje, en ik heb ook nog steeds krampjes in   me baarmoeder, maar ja ik wacht het allemaal maar af
Heel erg bedankt voor je lieve woorden

Alle meiden ik vind jullie allemaal erg lief en bedankt voor alle lieve woorden

Ik ga nu stoppen ik ga eventjes eten en daarna komt de reiki mevrouw
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan