KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Kruimels: meid je was weer laat vannacht haahah, De top 1000 allertijden is op radio Veronica, maar welke frequentie dat is dat weet ik niet, erge mooie zender, wij hebben die altijd op het werk aanstaan en ook thuis als ik de radio aanheb

xxx linda

Hoi schatten,

Druk, druk, druk hier. Ben nog steeds een snottie maar, voel me verder gelukkig weer toppie!!!!! Ik weet niet wanneer ik weer hier kom kletsen want, heb het echt meg druk. Ook op mn werk is het rond deze dagen mega druk. Kom gewoon af en toe ff langs wapperen dus, als jullie me ff missen weten jullie dat er niks aan de hand is!!!!! Heb net vluchtig bijgelezen maar, was zo veel sorry meiden, kan het niet bijhouden. Moet ook zo naar mn werk, dus opschieten weer whahaha. Linnie, wat lees ik nou allemaal. Verdorie meisje, wat vind ik dit balen voor je lieverd. Hou je ons op de hoogte? Ik zal wanneer ik tijd heb gelijk kijken hoe het met je is. Sterkte meisje. Rimke wat ben je toch ook een schat he met je lieve woorden voor linnie en op het juiste moment  Meiden, denk aan jullie, moet nu echt gaan rennen......

Dikke kus happy

Oh Lin, wat balen zeg, je moet zeker de gyn weer bellen, want dit is echt k..
Ik heb zelf  ooit 1 keer een cyclus van 14 dagen gehad, maar toen gebruikte ik nog geen ovu testen dus dacht gewoon dat ik een super vroege eisprong had gehad (of geen ei). Maar jij hebt een ovu test gedaan die aan heeft gegeven dat je een ei hebt gehad (en een paar dagen geleden zelfs) dus dan kan het toch bijna niet je ongi zijn of ben ik  nou gek?
Ik hoop echt dat de gyn je iets kan vertellen meid!!

hey meiden

Happy: nog steeds verkouden meid, jeetje he heeft joey zijn kippenboullion niet gewerkt haha,
Als we je een tijdje niet zien zullen we je niet als vermist opgeven okee hahaha, Doe rustig aan meid

Nou ik heb de assistente van de gyn net aan de lijn gehad, en om 12,05 uur heb ik een telefoonische afspraak met de gyn zelf, het zal mij benieuwen wat of die te vertellen heeft, ik heb gewoon pijn in me kop van de zenuwen, ik hou hier niet van als er allemaal gekke dingen gebeuren dat niet hoort,
jullie horen vanmiddag wel wat de gyn heeft gezegd

xxx linda

goedemorgen!
Hier wordt de ovulatie test vager, dus we hebben op het juiste moment geklust!!! Hoera!
Deze maand hebben we ip alles goed gedaan, nu maar afwachten of het genoeg was.

Linda: meisje, is het nog niet over? Wat vervelend zeg, ben heel benieuwd wat de gyn zegt.
Happy: hou je kalm, niet gaan rennen en vliegen, je bent net ziek geweest! Werkze vandaag..............
Renee: pukkels? Ik zit echt helemaal onder ook. Vooral op je kin en je kaaklijn? Vooral hormonenpukkels.........
Bambi: hihihihi, is idd al maanden geleden dat je dat gezegd hebt! Ik heb engeltjuh ook nooit meer gezien! Ben wel benieuwd of het goed met haar gaat!

en toen was ik het allemaal alweer vergeten!
Ik ga effe douchen!
Dikke kus Rimke
Sorry hoor meiden, maar ik denk wel aan jullie!!!!

hey rimke

het is inderdaad te hopen dat het allemaal goed komt meid,

Zo meiden de gyn heb ik gebeld, en die zei dat het wel vaker voorkomt, en dat me kans op een eventuele zwangerschap nog niet is verkeken, nu ga ik natuurlijk twijfelen van had ik dinsdag nou ook nog maar effe snel geklust, maar ja ik hoop dat zaterdag zondag en maandag voldoende is geweest, nu maar afwachten
Het bloeden is nu wel minder, de ene keer als ik van de wc kom is het meer dan de andere keer, net had ik niks, dus ja ik wacht het wel af, ik ben in ieder geval een stuk gerustgestelder, maar van een zwangerschap ga ik deze maand niet meer vanuit,
Ik ga even in de bank liggen, ik ben er vanmiddag nog wel eventjes
Ik ben vandaag 4 jaar voor de kerk getrouwd, de datum dan want we trouwden op zaterdag hahahaha, vanmorgen waren me pa en me tante eventjes geweest, heb ik van allebei een heel mooi kerststukje van gehad en vanmiddag zouden me schoonouders eventjes komen,

xxx linda

Linda al nieuws???????

Enne Bambi, ik gooi nooi iemand van de roze wolk af hoor, zou niet durven (ahum). Ik waarschuw alleen maar dat als ze niet lullen, dat ze er niet op mogen hahaha

Dames hier op de afdeling waren blijkbaar aan t roddelen over ons, mijn collega hoorde dat,niet helemaal goed maar toch. En over mijn tel.gesprekken met klanten. Tss doe t zeker niet naar hun zin.rot op, ben klaar met die wijven...

vandaag had ik weer steekjes in zij. Heel raar, eisprong is er nog niet. Maar eigenlijk sinds mijn overtijd zijn en mijn ong, voel ik nog steeds van alles in buik. Erg vreemd allemaal, het enigste wat ik wil voelen is een baby!!!!!!

Linda, we plaatsten net langs elkaar heen. Dus het is niet ernstig? Dus kan op zw.schap is er nog? wel raar, maar wat is het nu dan precies geweest?

Evengoed gef. met je 4e jarige trouwdag in de kerk, dus zaterdag mogen we je weer feliciteren?? (of welke datum is dat dan?

Terug
Bovenaan