KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Ach ben je helemaal alleen ......... Hij heeft het idd wel verdiend he, jeetje wat is hij veel aan het werk he. Wees maar heeeel lief voor hem straks. Ik ga douchen, isschien tot straks en anders tot morgen. Moet ik ook weer werken pffffff. Pas om half 2 dus dat is wel lekker. De plannen zijn hier net ook gewijzigd, ik ga alleen darten en mn lief gaat biljarten met zn paps. Toedeloe meisje

Liefs happy

Lieve meiden,
Voor ons komt de tijd ook nog. Al duurt het wat langer ooit worden wij trotse mama ´s!!!
Kijk maar naar babyboom!! Na dik 5 jaar nog zwanger en wel van een tweeling! dat kunnen wij ook!!

XX

Nou dames

ik heb alles gelezen maar geen zin om te reageren en vriendjelief zit op de bank op me te wachten.
ik heb 2 keer geprobeerd babyboom op te nemen, donderdag de recorder ingesteld en dat was niet goed gegaan, en vrijdag snel voordat ik naar mn werk ging de recorder aangezet had ik hem op ned1 ipv ned2 gezet!! dus ik   heb babyboom gemist...

We zijn de hele dag wezen winkelen in Eindhoven maar ben nu wel bekaf. Gisteren ook nog tot 2 uur in bed liggen lezen, Komt een vrouw bij de dokter....Zo ´n goed boek...Moest op het einde ervan huilen. Heb ik nog nooit gehad bij een boek...Wel eens natte ogen maar echt janken nog nooit!

Ik ben kapot ik ga op de bank hangen!

TOt morgen lieve meiden!

Hoi meiden,

Helaas, het deze maand weer niet zo mogen zijn!!!! De rd s zijn er sinds vanavond . Ik ben nu net thuis, ga mn mandje in, ff deze teleurstelling wegslapen ..... Mn nieuwe nod is 12 jan pffff, als iemand het voor me op de wolk wil zetten. Bedankt alvast ....

Liefs happy

goeiemorgen meiden

Renee: heel eindhoven is uitverkocht, renee is langs geweest hahahaha grapje, Goed boek he Komt een vrouw bij de dokter....... ik heb ook gigantisch zitten janken, ik kon niet meer stoppen, voor mij was het ook best wel confronterend omdat het ziektebeeld van mijn moeder ongeveer hetzelfde was, niet normaal, maar echt een top boek.
Je moet ook het vervolg gaan lezen die heet De Weduwenaar, is ook goed maar wel minder dan deel 1 vond ik

Happy: meid wat jammer dat de rd's er zijn, heb je je teleurstelling weggeslapen vannacht meid, he balen,
ik zal je op de roze wolk zetten

Hier nog steeds weinig nieuws, ik heb koppijn, ik wordt verkouden, me temp, is nu 36,6, inplaatvan 36,5, heb nog steeds krampjes in me baarmoeder en steekjes en me hunmeur is ook niet al te best, en ik heb al 3 dagen mega dorst niet normaal, maar ja dat zal allemaal wel door die medicijnen komen,
me man is ook niet lekker in zijn lijf ik denk dat al die drukte eruit komt bij hem, ik ga hem lekker vertroetellen, haha

xxx linda

Terug
Bovenaan