KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Goeiemorgen !!!!!

Whahaah moet weer snel want, moet weer werken pfffff, ben zelfs morgen ook de klos en vanavond moeten we weg. Jeetje druk, druk, druk. Was gisteren al op tijd thuis van de meidenavond. Twaalf uur, merkte toch wel dat ik nog niet helemaal toppie was. Normaal is het half vier haha, ben nu wel uitgeslapen. Moet ook wel, heb het echt onwijs druk. Nog een paar dagen en dan een weekje rust!!!!!!

Moet weg maar, ff heel kort. Linnie, kop op he meid, snap je wel hoor!!! Ik zit er ook echt ff over in een dip. Het komt voor ons ook wel goed hoor lieverd ( haha ik zit hetzelfde en praat jou nu moed in, lekker krom he ) Pip; geeft niks hoor dat je dat vraagt. Het is idd gekomen na die keer dat ik echt dacht dat ik zwanger was. Ik was echt aleen nog maar bezig met baby s en zwanger worden en dat wil ik gewoon niet. Wil mezelf zowieso beschermen tegen weer die enorme teleurstelling. Ik klus netjes op tijd maar, geen zin is geen zin da slaan we over en verder zie ik het wel. Maar, zo heel af en toe, zoals nu, gaat het knagen en steekt het verlangen weer met kop en schouders boven de rest uit whaha blijf ook maar een mens he. In het cafe bij mij is het echt een babyboom, iedereen is zwanger of net bevallen en daar baal ik dan van. Gun het ze wel maar, verdorie gun het mezelf ook. We hebben ons portie shit overduidelijk gehad dit jaat, waarom is ons dan nu niet iets moois gegund. Nou pipje heel verhaal geworden. Ik dacht gisteren ongie te gaan worden, mega krampen. Maar, nog niks dus het kan nog !!!! Het is dus niet dat ik het niet met jullie wil delen ofzo hoor lieverds .....Probeer gewoon mezelf een beetje in de hand te houden hihi en over het algemeen gaat dat best goed gelukkig. Moet nu echt gaan rennen. Hele fijne dag ik kom nog wel langs waaien. ag na het weekend op al jullie verhalen proberen te reageren hoor !!! Denk aan jullie

Liefs happy

hey happy

Meid ik snap je goed hoor dat je jezelf wilt beschermen tegen de teleurstelling, maar ik hoop voor je dat het voor jouw erg goed uitpakt deze week meid,
En jullie hebben dit jaar inderdaad jullie portie gehad hoor meid, Doe rustig aan en denk aan jezelf, en goed dat je vannacht al om 12 uur thuis was in plaats van half 4 hahahaha je vordert al hahaha,
Meid werkse en we zien je wel weer voorbij waaien, maar denk ook aan jezelf he

dikke  linda

Ik begrijp Happy heel goed en Rimke ook, en natuurlijk Linda, dat jullie er even niet te veel mee bezig willen zijn. Dat heb ik eigenlijk ook. Vorige maand had ik al gezegd dat ik me niet te veel bezig wilde houden met kwaaltjes enzo, uiteindelijk heb ik t niet volgehouden, begon er toch weer over. En begin deze week was ik ook al paar dagen niet op forum te vinden. Maarja, hoe je t ook went of keert, je blijft er toch mee bezig. Wij zijn eigenlijk pas vanaf eind juli bezig met proberen een kindje te krijgen, niet eens zo lang, want dan die mk er tussendoor, en nu dan de 3e ronde na de mk. Maar ik ben nu 34 en voel ook de tijdbom een beetje tikken. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Het kan allemaal nog hoor, ben ook niet superoud natuurlijk. Ik wil deze maand ook rustig aan doen, voel nu ook even geen 'drang'   dat ik moet sexen (mijn vriend wel haha), maarja ik weet hoe dat gaat, volgende week is mijn eisprong, en dan 'moet' ik van mezelf toch weer sexen.

Nou moet ik jullie nog wat vertellen. Heb iets heel achterlijks gedaan vanmorgen. Ik heb nl last van mijn buik nog steeds, af en toe steken en zeurend. Niet echt dat het heel erg pijn allemaal doet, maar voel t wel. En ik ben natuurlijk gewoon ong geweest, maar ik dacht, ik ga toch nog eens testen, misschien ben ik toch zwanger, en als ik dat niet ben wat is er dan met mijn buik aan de hand? Nouja, heb dus vanmorgen getest maar natuurlijk neg.
Nu wil ik eigenlijk, stel dat ik deze maand weer niet zwanger raak, mezelf laten onderzoeken. Ik voel van alles, en volgens mij is dat niet goed. Ook vanwege de bbz, is er misschien wat met mijn eileiders, of weet ik veel wat? Wat denken jullie? Ik kan het toch gewoon laten onderzoeken? Als er niets is, of wel, dan weten we t tenminste. Maar   moet ik dan eerst naar huisarts of toch rechtstreeks de gyn bellen?
Heb zelf al eens gedacht dat ik misschien wel endometriose heb, heb dat ook al eens tegen   huisarts gezegd, maar vond t toen niet nodig om te onderzoeken

Pipstip; ben blij dat je zo gelukkig bent en net een puber whahaha.

Vanmorgen kerstboom gehaald! Daar kwamen we trouwens iemand tegen die had mij vorige maand na een tijd weer gezien en vond dat ik zo was afgevallen. En nu zei hij weer, elke keer dat ik je zie, ben je magerder.(valt wel mee hoor)
Nou, ben er blij mee dat ik zoveel ben afgevallen maar nu wil ik dikker worden whaaaaaaaaaaaaaaa, kom maar op met die baby's

Ik vertelde vanmorgen trouwens tegen vriend van babyboom, dat die stellen eindelijk zwanger waren, en dat er 1 een tweeling kreeg,. Zegt mijn vriend, nou lijkt me wel leuk een tweelling....hmm eerst nog geen kind willen, nu dan wel, en dan gelijk 2!
Die mannen....kan niet met ze maar ook niet zonder ze....hihi

Ondertussen is het nu 13.15, over 1,5 gaan we weg, dus ga me langzaam omkleden

doeii dames tot morgen!!!

hey bieb

Ik snap je hoor meid en ook dat jij wat afstand wilt nemen, maar zoals ik zelf als merk is dat gewoon erg moeilijk, wat jij zeg, je wilt gewoon sexen als het zo uitkomt maar rond de vruchtbare dagen krijg je toch weer die moet
Meid als je je wilt laten onderzoeken moet je dat gewoon doen, en vooral omdat je steeds vanalles voelt,   Ik zou eerst langs de huisarts gaan en alles vertellen wat je dwars zit en dat je van alles voelt, en dat je graag zou willen dat je eierstokken en baarmoeder enz, goed kunne worden onderzocht  en dan vragen of hij je naar de gyn doorstuurd,
ik wil je ondanks dat je je een beetje rot voelt toch een fijne dag en fijna avond toewensen op het personeelsfeestje van je vriend, Probeer in iedergeval een beetje plezier te maken meid
En wel leuk toch dat je te horen krijgt dat je weer bent afgevallen, valt het toch mensen op

xxx   linda

Hoi meiden,
Ik hoop niet dat iedereen afstand gaat nemen. Het wordt dan een erg rustig forum. Het is begrijpelijk dat je er niet teveel mee bezig wilt zijn. Ik had destijds hetzelfde en elke keer probeerde ik me rond de nod niet al te gek te maken en toch bleef ik er mee bezig. En steeds was het fijn om dit met jullie te delen. De fijne en minder fijne zaken. Ik hoop dan ook dat jullie dat blijven doen.

@kruimels: ik zou het je nog laten weten als ik bij leenbakker was geweest. Ik heb vandaag 2 klamboe's gehaald. Een groene met een rand van sterren (5,-) en een blauwe met een blauwe fluwelen rand voor 10,95. Nou, dat is toch iets anders dan prijzen van 99,- of 49,- In ieder geval hartstikke bedankt voor de tip.

Voor de rest flink opgeruimd, gepoetst, gezogen en de was gedaan. Nu even bedenken wat we vanavond gaan eten. En ik moet nog kerstkaarten schrijven  

hey sterretje

Dat scheelt nog even in de prijs zeg met die klamboe, gelukkig ben je geslaagd,
Ik ga geen afstand nemen hoor , ik blijf gewoon lekker kletsen en ik weet toch dat het zwanger worden een hele dag in me hoofd spookt dat krijg je er niet gemakkelijk uit, ik ga er deze maand gewoon weer vanuit dat ik niet zwanger ben en dan valt hopelijk de teleurstelling mee straks, we wachten af, Ik blijf gezellig kletsen
Zo meid je heb je best gedaan in het huishouden vandaag haha ben je daar ook weer van verlost, nu nog je kerstkaarten hahah, wat ben ik blij dat ik dat allemaal al heb gedaan

xxx linda

Hoi meiden,

Zo heb ff wat langer rust als verwacht. We zouden onder elkaar feyenoord-az gaan kijken maar ja, dankzij de stakingen van de politie gaat dit dus niet door. Kan ik wel ff naar jullie reageren!!!!! Lin, bedankt weer voor je leive woorden meisje. Het komt voor ons ook wel goed he. Jij klinkt vandaag ook weer een stuk positiever als gisteren en ik voel me ook weer beter. Heb mn dipje weer ff gehad. Verder alles goed? Vandaag op mn werk had iemand het erover dat ie volendam zo leuk vond. Moest gelijk aan jou denken haha.

Bieb; Ik kan me goed voorstellen dat je erover denkt om je na te laten kijken, zeker omdat je ook maar van alles voelt. Zo het zeker doen meid en vind het helemaal niet raar dat je getest hebt hoor!!!!! Had ik ook gedaan als ik van alles zou voelen ook al was ik ongie geweest. Wat betreft je leeftijjd snap ik je ook heeeeel goed. Ik ben nu 32, word in april 33 en krijg daar ook de kriebels van. Het wordt me ook regelmatig gezegd dat als ik nog kinderen wil ik nu toch moet gaan opschieten grrrrrrr. Wij zijn hier geloof ik de wat "oudere" he haha

Sterretje; Alles goed verder meid. Je echo gaat opschieten he !!!!! Ik ben zoooooooo benieuwd, laat staan hoe jij zit hahaha. Dat zijn betere bedragen he voor je klamboe!

Rimke; alles goed met je lieverd?

Bambi; wat een rare mensen heb je toch he. Dat noemt zich dan vriendinnen bah. Natuurlijk heb je zoiets van zoek het maar uit maar, toch knaagt het aan je he. Niet te druk maken hoor, denk maar aan je ukkie he.........

Meiden weet het niet meer hoor maar, pip, renee, april, kruimels, jaqcy en de mensen die ik vergeet, denk ook aan jullie hoor.!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop weer op een zwangere klusbabe hoor meiden, word er weer eens tijd voor !!!! Hier nog steeds geen rd s, dus nog erg spannend. Wel een pukkel op mn kin, dus vrees dat mn ongie eraan komt want dan heb ik die altijd hahahaha afwachten pfffff

Kus happy

Terug
Bovenaan