KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAhhhhhh! Anoeska!
We gaan een inzameling actie doen voor anoeska, zodat zij ook een kerstpakketje krijgt.

Ik ben de bon van mijn kerstpakket kwijt vrees ik! Dus ik schenk hem bij deze aan het goede doel..............

Hallo dames!!

7 pagina’s te lezen… start 18.20 uur

Linda
Ik weet niet waarom maar ik vind jou helemaal geen tattoo type… Vraag me niet wat een tattoo type is haha. Ik heb een navel piercing, had een tongpiercing. De tongpiercing heb ik begin dit jaar laten zetten maar vriendjelief vond het afschuwlijk om me daarmee te zoenen!! Ik heb een dik half jaar voet bij stuk gehouden en gedacht dat went wel…maar nee hoor! En hij kan zo lekker zoenen dus ik heb uiteindelijk de piercing eruit gehaald. En dan heb ik een tattoo. Rechts onder op mn buik, mijn chinese sterrebeeld: Tijger! Ik wil nog een tweede, een ster of een paar…maar ik weet nog niet waar precies.
Hahaha linda! Jij een luie ochtend? Om 8 uur de kleine al op, achter de pc alles bijgelezen en al een was draaien! Dat lukt mij voor 8 uur toch niet hoor!
Nou meid…afwachten maar weer misschien zwanger misschien nieuwe ronde clomid….

Jacqy
Heel veel sterkte met je opa. Ik hoop dat het nog goed komt met hem….

Sterretje
Onze eigen schopaholic EN baby!!! Heet je stiekem in real life becky! Hihi

Mamoetje
Ik laat mn vriendje wel weten van ik ga dan en dan een test doen. Maar hij staat echt niet naast me dan! Ik voel me dan net of ik een examen heb gemaakt en wacht of ik geslaagd ben of niet…. En dan kan ik hem naast me denk ik niet zo goed hebben! hahaha

Nou lag mn hond net met mn andere hond te fietsen! Ligt ie op zn zij en beweegt met de kleine op en neer. En zij snapt er niets van! ze is maar aan haar bot aan het knabbelen!! Gelukkig dat hij geholpen is hihi

Ik heb ook mn prakkie achter de pc gegeten! Ik had erg ongezond maar o zo lekker patatjes!!

Pip
Ik moet morgen werken, donderdag heb ik vrij en dan moet ik 6 dagen!!! Tot en met de 27e en dan zien ze me daar pas 4 januari weer! Dus je bent niet alleen aan het werk met de feestdagen!

Ik ga ff naar de wc!
Hoge nood! hoge nood!!!

Hey Anouska!

Had ik al "hallo" en "welkom" gezegd tegen jou sinds je gezellig met ons meekletst?  Weet het niet meer, maar LEUK dat je meekletst! Had begrepen dat je kippetjes verkoopt. mmmmm, mijn favoriete kippetjes komen van de markt.   Misschien heb je alles al verteld maar ik kon alles echt niet bijlezen van de afgelopen dagen...waar kom je vandaan en waar verkoop je?

X

Waarom heb je dan niet 1 extra pakketje gekocht toen je voor jouw personeel aan het inslaan was? Eentje voor jezelf...of vond je dat je dat niet had verdiendt?

Ik weet niet wat ik krijg voor kerst. Vorig jaar hadden we allemaal lekkere parfum. Ben benieuwd waar ze dit jaar mee aankomen (meestel zijn ze wel van de leuke ideeen).

Terug
Bovenaan