KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

We willen  de meubels white wass (of hoe schrijf je wat). En ik denk op de muur 1 felle kleur en de rest gewoon wit. De kleur weet ik nog niet, misschien lime groen! Nog suggesties?

Wel jammer dat je moet werken, nog leuke plannen voor kerst? Werk jij in de zorg?

Je, leuk he? Kinderkamertjes.........wij weten ook al helemaal hoe we het willen, en onze smaak is ook een beetje hetzelfde.
Ik wil geen felle kleuren, maar een grote afbeelding van nijntje in de kamer. Is een heel leuk plaatje van nijntje op een maan, die wil ik uitvergroot in de kamer. Maar aan de andere kant, als het een jongetje is........is het misschien een beetje meisjesachtig.
al de meubeltjes hebben we al bij de Ikea gezien, gewoon wit. Simpel dus.

Ik moet eerlijk bekennen, ik zou ook boodschappen gaan doen, maar het was mij ook te koud.............whahaha. Het preitje en de paprika had ik ook nog............lekker simpel toch.
Je hebt groot gelijk!
Ja, waar werk je eigenlijk pip, dat je moet werken met de kerstdagen??

Ja onze meubels worden ook op z'n hollands gezegd gewoon wit. Ik vind 1 muur in antraciet ook wel mooi denk ik en dan de assecoires in kleur? Hmm dat weet ik dus nog niet. Maar goed meubels is denk ik het belangrijkst.

Jaaaa, white wash is mooi! en wit ook...lekker babyachtig...heerlijk! Uhm, knaloranje (niet nederland elftal oranje maar mooi oranje), knalrood, of idd lime vind ik allemaal leuke "onzijdige" kleuren.

Ik werk als secretaresse op een advocatenkantoor (kantoor van 10 mensen in totaal dus niet zo groot) en als mijn collegasecretaresse vrij is kan ik geen vrij dus wij stemmen dat altijd met elkaar af. Vind het niet heel erg hoor om te moeten werken. Wij zijn bezig met het boeken van de meivakantie (met schoonouders, schoonzus en gezin), daar besteed ik liever mijn snipperdagen aan als ik toch geen bijzondere dingen ga doen tussen kerst en oud&nieuw (lekker vrij en thuis is ook leuk maar je kan niet alles hebben haha)

hihihi, ik ben niet zo snel als jullie! Ben niet aan het kotsen hoor, zit ondertussen een kussentje in elkaar te spelden en de naaimachine staat hier ook op het bureau dus ondertussen even naaien...wahahaha

Ik heb ook al heeeel veel ideeen voor een babykamer, lijkt me zo leuk om daarmee bezig te zijn...zucht...eerst maar eens naar die stomme gyn over....3 week

Terug
Bovenaan