Klusbabes 12!!!

we draaien trouwens lekker alweer 103 berichtjes geschreven haha
x
xx

Gelukkig Lin, anders moet je zo lang wachten. O sorry, je vindt t toch niet erg als ik Lin zeg...ehh schrijf??

O voet slaapt

haha tuurlijk niet bieb ik ben het wel gewend hoor als ze lin zeggen, of lotje of noem maar op haha, ik ben niet zo moeilijk
me tieten doen zeer en ik heb pijn in   me kop
xx

Meiden ga jullie verlaten, ga mn vriendinnetje gedag zeggen  Tot morgen en fijne avond nog lieverds ......

Dikke kus happy

Mamoetje: oja, wilde je nog wat zeggen. Je vriendje vindt t wel te snel om al een test te halen, maar je kan na 1 ronde al zwanger zijn hoor! Dat was ik dus ook!!!

happy fijne avond verder en tot morgen meid, enne doe je vriendin de groeten van klusbabe linda haha

xx linda

Happy: fijne avond!

Linda; ik wil ook zere tieten! maar dan voor een goed doel haha

He meiden,

Hier even een berichtje van mijn, heb niets bijgelezen, mijn hoofd staat er niet naar.
Kom net terug van mijn opa, ben er de hele dag geweest samen met mijn moeder.
We hebben een gesprek gehad met de arts, een lang gesprek, en hebben met zn allen besloten te stoppen met verdere behandelingen. Hij zit nu aan de morfine en die word steeds verhoogd. Hij slaapt nu en nu is het wachten totdat hij zijn ogen sluit.
Heb net afschijd van hem genomen.
Ik  vond het wel heel moeilljik, want tegen iedereen heeft ie nog de naam of iets dergelijks gezecht (met moeite hoor) en alleen tegen mij niets, alsof hij wel wist dat ik er was maar niets tegen me kon zeggen. Vond ik erg moeilijk.

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan