Klusbabes 12!!!

Zo, ik heb eergisteren gelezen.
@april: Chocolade, heerlijk. De eerste weken had ik er geen behoefte aan. Als het nu ergens staat neem ik het wel, maar ik koop het niet uit mezelf. Ik drink wel elke ochtend chocolademelk. Deed ik anders nooit. Er zit wel cafeine in chocolade had ik begrepen. Minder dan in koffie. Het hoe en wat weet ik verder niet.
@linda: Guns 'n roses en Jon bon jovi hebben goede muziek. Maar je kunt me net zo goed aan de klassieke muziek zetten. Ik loop warm voor snelle platen, als het om dansen gaat, oa house. En Nederlandstalige muziek dat wisselt. Marco Borsato heeft goede platen, maar papa van stef bos is ook goed en paul de leeuw heeft ook wel een paar goede  nummers. En nee, van nick en simon zal ook ik niet snel iets draaien, ook al is het goed voor de economie bij jullie daar, hihihi.
@joey: jgikgiygoihnlkn terug
@linda2: De groetjes terug en balen meid van je ongi. Ik heb geen hyves, dus maar zo.
@rimke: wie ging er frietjes halen, tralalalala, wie ging er...... Gaan jullie toch weer een nieuw pakket halen?
@kruimels: ik had al gereageerd, maar na die biljoen berichten. Ik zal zoeken in klusbabes 11

Ik was bij de vk toen er naar het hart werd geluisterd. De grootte klopt ook, hij/zij is goed aan het groeien. Voor de rest heel formeel, de uitdraai van de lab-gegevens en er wordt gevraagd of je vragen hebt en je krijgt wat vragen.

@kruimels: ik zou het je nog laten weten als ik bij leenbakker was geweest. Ik heb vandaag 2 klamboe's gehaald. Een groene met een rand van sterren (5,-) en een blauwe met een blauwe fluwelen rand voor 10,95. Nou, dat is toch iets anders dan prijzen van 99,- of 49,- In ieder geval hartstikke bedankt voor de tip.

Voor de rest flink opgeruimd, gepoetst, gezogen en de was gedaan. Nu even bedenken wat we vanavond gaan eten. En ik moet nog kerstkaarten schrijven  

@jacqy: hoe is ie meid?
@kruimel: wat rot van je vriendin.
@Happy: Ik hoop dat je ondanks alles het positieve ervan in kunt zien. Even verplicht met je familie samen de kerst en oud op nieuw bij jullie thuis vieren. Ik wens je hele fijne dagen toe,  sterretje

Nou, ik had toch eerst moeten doorlezen.
@jacqy: Gecondoleerd meid. Heel veel kracht en sterkte wens ik jou en je naasten toe.
@happy: gelukkig is je mannetje weer thuis
@mammoet: ik zou het even aankijken en anders over een paar dagen alsnog 's ochtends  testen.
@rimke: Oh, dat klinkt al lekkerder dan het vorige.
@bambi: tot aan de echo kun je nog niet veel regelen. Ik heb alles vlak ervoor of erna pas geregeld. Ik probeer mijn man er wel zoveel mogelijk bij te betrekken, juist omdat het voor hun soms een "ver van mijn bed-show" is. We hebben alles samen uitgezocht en ik bespreek alles voordat ik iets ga regelen. En het leeft echt bij hem. Als we nu ergens op bezoek gaan waar kinderen zijn kijkt hij er heel anders tegen aan dan vroeger. Hij leest er ook over en zo.

Zeg, zijn er behalve anouska meer mensen zonder kerstpakket??? Ik krijg er ook geen.
Nou, hier lag vanmorgen ook sneeuw. Echter vanmiddag scheen de zon en verdween het weer. Ik heb voorlopig ook de laatste werkdag, maar vandaag was ik helemaal niet lekker. Ik heb een hoofd vol watten en een loopneus.

zo sterretje was je lekker met jezelf aan het kletsen hahahaha, grappig
Ik ben er vanavond niet, we gaan onverwacht gezellig met zijn tweeen uiteten, dat is wel lang geleden
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Jacqy meid heel veel sterkte de komende tijd!

Mamoetje, jammer zeg! Misschien ben je vroeg, en anders hoop ik dat jullie volgende maand meer geluk hebben.

Sorry meiden, ik heb niet echt veel tijd, dus even een kort berichtje.
Allemaal een fijne avond en een goed weekend.

Linda, veel plezier en eet smakelijk

Terug
Bovenaan