KLUSBABES 16

Dat 16 het nieuwe luckynummer van de nog niet zwangere klusbabes mag worden!

De buiken van de al zwangere klusbabes mooi groeien en het aantal zwangeren zich hier verdubbelt (nou ja, in ieder geval dat het er meer mogen worden!)

Lfs Pip

Whahaha pip,
Nu heb je echt een topic in je eentje volgeluld

Wat het poetsen betreft  Ik ben hier nog lang niet klaar, dus verheug je niet teveel.

Dames, een vruchtbare topic met veel lachen en slechts tranen van geluk, wens ik iedereen toe.

Ja, goed he, was lekker even aan het lullen..hihi

Jammer dat je nog lang niet klaar bent, kan wel wat personeel in huis gebruiken haha. Mijn schoonmaaktster gaat ook al weg omdat ze gaat verhuizen dus ben hard op zoek naar een nieuwe!!

Hé pip,
Ik had laatst trouwens meteen afgesloten nadat ik het bericht had ingetypt. Ik zag later pas dat je nog online was. Sorry.
Trouwens de kinderkamer komt volgende week en onze slaapkamer komt anderhalve week daarna, whahahahahahaaha. Ik heb het nu wel echt nodig ivm mijn rug. Ik merkte het toen we vorig weekend weg waren en in die heerlijke boxspring lagen. Toen heb ik heerlijk geslapen. Dus hopelijk over 2 weken weer slaapcomfort.
Was je huizen gaan kijken? Zeg nou maar eerlijk dat je zag dat het huis niet naast kruimel lag en dat je het daarom niet wilt, hihihi

Ha die pip,
Als je nu een briefje in de supermarkt hangt? Dat je een poetsvrouw zoekt. Anders in de regionale bladen of misschien heeft kruimel wel een betrouwbare poetsvrouw. Het is toch altijd prettig om te weten wat de ervaringen van anderen zijn.
Trouwens jij een poetsvrouw? Je man en jij werken fulltime?

Hehe, EINDELIJK komt je slaapkamer/bed! Sjemig wat heeft dat lang geduurd zeg! Het verschil qua comfort is zo ontzettend groot tussen een matig bed en een goed bed. Ik heb nooit meer last van m'n rug eigenlijk sinds ons nieuwe bed.

En de babykamer ook....zalig.....lijkt me zoiets leuks...

hihi, nee hoor het huis lag juist naast die van Kruimels, daarom wilde ik niet. Hoorde van de mensen die er wonen dat de buren (ja waar Kruimels woont) 's nachts altijd zo'n lawaai in de slaapkamer hebben en ze daarom gaan verhuizen...wihihihihi

Nee, grapje.  Het is  een dorpje naast het dorp waar Kruimels woont en het huis stond op marktplaats tekoop en we waren gewoon nieuwschierig dus er even langsgereden. Maar het was niet wat hoor en we willen ook niet verhuizen.  

Ja we werken alletwee fulltime en 1x per week komt onze poetsvrouw. Maar nu gaat ze verhuizen en kan ze niet meer komen. Onze vorige poetsvrouw hadden we via een briefje in de supermarkt en die was dramatisch, dat doe ik dus niet meer. Liever via via. Maar we hebben al wel een telefoonnummer van iemand via via maar we twijfelen nu of we 1x per week doen of 1x per 2 week....we kunnen zelf best ook wat meer doen eigenlijk.

Aha, dus lawaaioverlast, hahaha
Anders bel je en zeg je dat het in 1e instantie gaat om 1 dag per 2 weken, maar dat dit uitgebreid zou kunnen worden tot 1 keer per week?

Terug
Bovenaan