KLUSBABES 16

@kruimels: een kasteel, hahaha, nou moet ie niet gekker worden zeg. Ik denk dat ik ook maar eens een huisje daar ga zoeken, hahaha.
Wat rot dat je nu in spanning zit, meid. Ik hoop voor je dat ze momenteel niet bezig zijn. Lijkt me toch heavy, je vriendin net bevallen en dan nu dit. We wachten je reactie af. Ga lekker wandelen en geniet ervan.
@linda: jij ook, wandel ze.
@happy: effe alleen lijkt me wel eens lekker rustig voor jou. Ik bedoel al dat wieberen met anderen en het werk in het café, echt vaak alleen zul je dan niet zijn. Geniet ervan.

Ik heb mijn klusjes voor nu weer af, nu de auto door de wasstraat halen en dan binnenkant poetsen en zuigen. Zal er wel druk zijn.

@phoebe: had jij nu een onregelmatige cyclus? Ik lees net van de ovutesten en zo? Ah bah, slang en zo eten? Ik krijg er spontaan kippenvel van. Ik kan me voorstellen dat je dat idee ook niet aanstond.

@bambi: je vroeg de zwangeren om de vk-bezoeken en zo op te schrijven. Please don't hate me, maar ik heb echt geen zin om de agenda erbij te pakken. En ik heb de komende weken elke week iets, eerst de pretecho, dan geloof ik de vk, dan begint de zwangerschapsgym, dan is er geloof ik info-avond borstvoeding, dus ik weet het zo ook niet 1,2,3 uit mijn hoofd. Daarnaast heb ik vanaf het komende week de controles van de vk om de 3 weken.

Goedemorgen meiden,

Sterretje : Nee, het was echt gewoon als grapje bedoelt.. hihi.. Wie weet donderdag een echt aanzoek?!? nee ik verwacht dat pas over een jaartje ofzo..

Linda: Nog ssteeds zo verkouden.. vervelend zeg.. ik ben er net weer vanaf gelukkig..

Kruimels.. ik hoop voor je dat ze alleen maar voor jullie leuke nieuwtjes komen.. Ik verwacht niet dat ik me ei heb gehad trouwens.. Wij beginnen vanavond gewoon met klusen.. heb vriend al ingelicht.. hoop dat ie het voldoende puf heeft hij begint ook bij zn nieuwe werk.. dus we zullen zien..

Ik ga vanavond als het goed is lekker steengrillen.. heb der wel trek in.. hmm..

Ben de rest even vergeten.. misschien nog tot zo!!

xxx mamoetje

Sterretje, ik heb juist geen onregelmatige cyclus, altijd, 27 28 of 29 dagen, dus dat ik wel redelijk regelmatig volgens mij.
maar we hebben nu vanaf dag 9 tot en met dag 21 om de dag geklust, dus wat dat betreft zou je denken dat het niet anders kan dan dat het raak is, maar toch.....

Liefs Phoebe

Hallo meisjes

Ik heb een drukke week achter de rug en ben ook niet op het forum geweest. En om heel eerlijk te zijn was dat wel even goed voor mijn gevoel...Even een beetje afstand. Jammer genoeg ben ik gisteren ongesteld geworden op dag 46. Het goede nieuws is dat het rood is en niet bruin!! Wel nog heel weinig maar we maken vorderingen!
Mijn temp is 14 dagen van te voren gedaald naar 36.1 en de dagen erna is hij net zoals ervoor  36.3-36.4 geweest. Dus heel misschien wel mijn ei.
Het stomme is dat gisteren mijn temp 36.6 was (is nog niet zo hoog geweest) en vandaag was hij zelf 36.9!! Dus in plaats van te dalen stijgt hij nu juist..... Ik ben echt abnormaal!! Ik heb geen klachten als verkoudheid of grieperig of hoofdpijn dus daar ligt het niet aan... we wachten maar af.

Sterretje wat mijn contract betreft. Als er iemand anders weg gaat op dew afdeling dan krijg ik een vaste aanstelling. Gaat er niemand weg dan heb ik pech. Nu hebben een aantal collega ´s wel plannen om intern naar een andere afdeling te verhuizen, maar die moet nog gemaakt worden. Als ze op schema blijven heb ik geluk als het uitloopt warschijnlijk dikke pech. Het is dus nog onzeker allemaal.

Bambi Soms vind ik het wel moeilijk om alle verhalen van jullie te lezen als jullie naar de VK zijn geweest of als jullie vanalles voelen. Vooral laatst op de hyves. Ik kan me dan ook behoorlijk rot voelen en een giga emo dag hebben. Maar daarna gaat het weer beter en gun het jullie van harte!!! Helaas gaat mijn statistische kans op een zwangerschap erop achteruit. Hoe meer dames zwanger worden hoe kleiner mijn kans theoretisch gezien wordt. Ook schiet het niet op met mijn lange cyclussen (63-44-32-31-38-46) ben nu al 9 maanden bezig.... Vriendjelief en ik hebben erover gehad om waarschijnlijk een verwijzing voor de gyn te halen. Maar ik wil nog even doorgaan met tempen om inzicht in mijn cyclus te krigjen. Ik weet nu wel dat hij er volledig achter staat als ik nu nar de gyn wil en dat doet me veel goed!
Ik heb heel veel steun aan jullie!  En ik  vindt het helemaal niet erg dat ´jullie zwangeren ´ hier mee blijven kletsen. julie zijn allemaal veel te lief!! X

Meisjes sorry voor mijn ego bericht maar ben te lui om op iedereen te reageren van de afgelopen week... erg he! Volgende keer beloof ik dat ik op jullie allemaal ga reageren!!

Doei!
X

hey meiden

wat is het hier druk zeg voor een zondag, dat ben ik helemaal niet gewend haha

Renee: balen meid dat je rd's er zijn, maar je kan anders alvast een verwijzing halen en dan later een afspraak maken voor de gyn, dan heb je de verwijzing alvast meid

Phoebe: ik moet een dinsdag weer naar de gyn toe, en dan zal ik donderdag wel weer moeten bloedprikken en aan de hand daarvan krijg ik te horen dat ik wel of niet zwanger kan zijn, en ik heb zomaar een idee dat het toch wel weer niet zwanger zal zijn, maar ik wacht het af

meiden ik ga stoppen dit was effe snel, Joey is nu wakker en we gaan lekker eventjes wandelen

xxx linda

Kruimels: ik hoop voor je dat je vrienden alleen hun nieuwe auto komen laten zien en niet dat ze met het nieuws komen dat ze zwanger zijn, we horen het wel van je

xxx linda

Terug
Bovenaan