linda, mmm wat vervelend zoveel witte afscheiding, vind ik altijd ook zo vies.
ik krijg dinsdag 4 maart de uitslag van mijn bloed en dan krijgen we ook de uitslag van mijn vriendjes "aandeel". en verder hoop ik dan dat de fertiliteitsarts actie gaat ondernemen.
jeetje wat heb jij gisteren een nacht gehad zeg, ppfff en zo'n boos mannetje haha laat hem maar lekker op de bank slapen hoor als hij zo snurkt.
was uri geller weer spannend? ik heb het niet kunnen zien, we hadden verjaardag.
heeft je man het leuk gehad met het stappen in amsterdam?
happy, wat kloten meid, dat je weer ongi bent. kon ook niet raak zijn natuurlijk, maar nog meer balen dat je nog niet mag klussen. hoop voor je dat je na deze maand er wel weer voor mag gaan!
je hebt zo te horen wel een hele leuke avond/nacht gehad, lekker laat thuis.fijn dat je het zo gezellig hebt gehad!
bambi, moeilijk he om iets moois voor de babykamer te vinden. wat voor kleur hebben jullie in gedachten?
gelukkig is je schoonvader weer op de goeie weg, maar wat is er precies met je oma dat ze door de scan moet?
phoebe, lekker zeg, uit eten geweest je schoonfamilie. wat hebben jullie gegeten?
gefeliciteert nog met je schoonmoeder.
dus je vriend kan weer adem halen, haha na een zware klusperiode.
zou idd leuk zijn dat je op valentijnsdag positief zou testen.
klaasje, hele moeilijke keuze meid, tussen zwanger willen worden of naar je zus in afrika gaan. aan de ene kant komt je zus wel weer, maar ja kan me voorstellen dat je haar mist en graag even zou willen zien en dat afrika ook een prachtig land is om heen te gaan, als je eenmaal kinderen hebt doe je dat misschien nooit meer.
maar aan de andere kant, hoe oud ben je nu? als je echt snel graag kinderen wil, dan weet ik niet of ik zomaar zou stoppen... succes met je beslissing!
mamoetje, apart hoor dat je denkt dat je je ei al op dag 9 hebt gevoeld, hoop voor je dat dat gevoel ankomende dagen nog eens weer komt, anders ben je deze ronde ook te laat met klussen geweest, maar ja je gaat er ook niet vanuit dat je op dag 9 je ei al kunt hebben...??
renee, och meisie balen, dat je ongi is gekomen!!
duim voor je in de volgende ronde!
pip, haha wat leuk dat je gisteren in zwinderen was, hoe ben je daar naartoe gereden? via sleen oosterhesselen?
fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad gisteren, je hebt ook veel gedaan zeg, ppff druk druk druk.
dus lekker het rijk alleen gehad vanochtend, mijn mannetje voetbalt niet, dus is eigenlijk nooit weg voor z'n hobby of sport. hij zegt altijd: mijn werk is mijn hobby, de boerderij bedoel ik dan he.
wat een eer dat jij klusbabes 15 hebt volgekletst en klusbabes 16 hebt mogen openen, hopen op veel vruchtbaarheid en plezier en ontzettend veel lachen met elkaar.
wat was je net lekker aan het kletsen met sterretje, haha. trouwens dat zou je wel mogen willen dat je onze buurvrouw wordt, dan woon je in een kasteeltje, haha.
en eeehhh we maken niet zoveel lawaai hoor 's nachts, haha. ben gek op slapen....
sterretje, wat super spannend dat jullie baykamer volgende week komt, en dan nog 1,5 week wachten en dan kan je eindelijk je verdiende bedje uitproberen. hoop dat het dan met je rug wat beter gaat. mij bevalt een boxspring echt super!!!!
haha lekkere kletstante met pip, pip zou als buurvrouw van mij in een kasteeltje wonen, dat zou ze wel willen, haha.
nou hier is het lekker rustig, vriend staat onder de douche, die wil om 13:00 klaar zitten voor het wk schaatsen, helemaal bezeten is hij daarvan.
wil vanmiddag eigenlijk nog even met de hondjes gaan lopen, m'n vader en zijn vriendin komen hier nog even, die willen vast wel even mee een rondje om de heide lopen. en dan even kaarten ofzo...
eind van de middag komen vrienden van ons, die hebben net een nieuwe auto gekocht en komen die even laten zien.
we gaan dan samen even ergens wat eten, bij een beffetrestaurant.
ik heb een beetje een dubbel gevoel dat ze komen. ik heb al een hele poos het gevoel dat zij ook gestopt zijn met de pil en ben zo vreselijk bang dat zij straks ook met het bericht komt dat ze zwanger is. is voor mij echt een nachtmerrie dat al mijn vrienden ineens komen vertellen dat ze een kleine krijgen, ik ben al bijna een jaar bezig en wil het zo graag.
met hun is het normaal zo ontzettend makkelijk en gezellig als ze er zijn, maar ben zo bang dat ik dat gevoel niet meer heb al shet blijkt dat ze zwanger is.
een poosje terug vertelde ze een keer aan me dat ze zo duizelig was en wel zwanger kon nzijn, als grapje en vanaf toen is dat bij mij blijven knagen.
later heb ik haar nog stiekum omslachtig gevraagd of ze nou zwanger bleek te zijn en toen zei ze nee, maar ja dat gaat ze ook vast niet zeggen zo vroeg als het wel zo zou zijn.
ppfff ben een beetje op van de zenuwen dus dat ze vanmiddag met zo'n bericht zullen komen, ze is wel iets jonger dan mij, maar toch....
hun huis is net klaar en ze hebben allebei een vaste baan en helemaal gesetteld, dus het zal me niks verbazen.
mijn vriend denkt dat ze nog niet bezig zijn, maar ja zeker weten doe je het nooit.
hoop gewoon dat ze vandaag niet met zulk nieuws komen, zzzzzzucht.
is dit raar dat ik dat gevoel zo heb?
ben ook bang dat ik dan niet weet hoe ik moet reageren, ja feliciteren uiteraard, maar dat ze niks aan me merken verder. ik weet zeker dat ik dan wel in huilen zou kunnen uitbarsten.
nou ja jullei horen het wel, of er nieuws was....
ga nu even aankleden voordat m'n pa er straks is.
kom zo misschien nog wel even weer en anders tot vanavond en iedereen een hele fijne zonnige dag!
xxx