KLUSBABES 16

Heb vandaag nieuwe lingerie/ondergoed gekocht! Helemaal gelukkig! Ondanks dat ik niet een moeilijke maat heb ben ik altijd een pietlut met bh's kopen. Moet precies goed zitten. Had er 10 gepast en 2 gekocht. Goede score toch 2 uit 10?! Ik helemaal blij. Hele leuke bh's. Eentje creme met zwarte stipjes en een creme met tanktop rug en sluiting aan de voorkant. Voorkant t'shirt bh achterkant kantig....zooooooo leuk!

Heb namelijk altijd dezelfde bh en wou eens een keer wat anders!

Heeft iemand hier trouwen een bril? Ik heb lenzen maar steeds klachten en zit er aan te denken ook een bril erbij te nemen....

En oh ja....mijn man en ik hangen in de etalage van de fotograaf van onze trouwfoto's. megagrote foto in een megagrote lijst!!! Kruimels, je kan me bewonderen in de stad...hihihi

zoww, ik ben maar even eerlijk geweest tegen Yvon, ik hoop dat ze er wat mee doet.

Hoest verder meiden, allemaal blij dat we weekend hebben?

Ik ga ff lezen wat er allemaal gebeurt is.

Liefs Phoebe

Goed Phoebe! Dat heb je goed gedaan. Netjes, eerlijk en duidelijk...als ze dat niet snapt.

Ik ben misschien niet zo lief tegen Yvon geweest maar ik kon het niet helpen.

Pip, ik heb ook lenzen, maar ik heb er ook een bril bij.
Soms zijn je ogen een soort van moe van die lenzen, begrijp je wat ik bedoel?
En dan gooi ik ze lekker uit en doe ik me brilletje op.
Ik vind het ook makkelijk als ik net me bed uit kom, hoef ik niet gelijk te gaan pielen me me duffe hoofd hahaha

Laten we maar hopen dat ze het begrijpt.
Ik vraag me af wat voor vragen we anders krijgen als ze een kindje heeft.
Misschien wel of ze de plakkertjes van de luiers beter eerst de linker kan doen en dan de rechter of juist anders om......

Whihihi, ook phoebe heeft het op haar heupen.......heb ik me nog aardig in gehouden geloof ik!
Op de trap................hahahaha!!!
Ik denk echt dat ze niet heeft ingelezen of gegoogeld of zo...........
En nu weer iemand die vraagt hoe het zat met twee streepjes op een ovu-test............je hebt toch een bijsluiter???
Ga ik nu ook even melden..........
We maken vrienden vanavond denk ik!

ja, we zijn echt goed bezig hahaha

We hebben allemaal wel eens iets (denk ik) wat we niet weten en dan vragen, maar zij vraag echt alles!
Misschien moeten we nog even vertellen dat het het voorste gaatje is..... of ga ik dan te ver hahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan