KLUSBABES 16

He pip.

Even over je lenzen (werk namelijk op de oogheelkunde).
Het is altijd verstandig een bril naast je lenzen te hebben. Als er een keer iets is met je ogen, bijvoorbeeld een oogontsteking, dan kun je je bril opzetten. Het is dan namelijk heel onverstandig je lenzen in te laten.
Veel mensen hebben ook na verloop van tijd dat de ogen niet meer tegen de lenzen kunnen. Deze mensen zullen dan permanent aan de bril moeten. Voor veel mensen is dit de reden dat ze de ogen laten laseren, ze willen geen bril maar kunnen geen lenzen.

Liefs Jacqy

ps: even lezen wat jullie nu allemaal weer hebben gereageerd!!! haha

Linda; had je al getest?

Enne ga ook maar eens topic van die Yvon lezen?

Oja, heb ook lenzen. Droeg vanaf 15e tot paar jaar geleden altijd lenzen (moest bril dragen vanaf 10e jaar ofzo). Had ook wel bril hoor, maar droeg m nooit. Alleen laatste jaren vaker last, dus draag nu vooral s avonds mijn bril. Heb ook een keer bacterie in oog gehad, kon lenzen niet dragen, Moest eerst nieuw glas in bril want sterkte klopte niet meer!

Linda; had je al getest?

Enne ga ook maar eens topic van die Yvon lezen?

Oja, heb ook lenzen. Droeg vanaf 15e tot paar jaar geleden altijd lenzen (moest bril dragen vanaf 10e jaar ofzo). Had ook wel bril hoor, maar droeg m nooit. Alleen laatste jaren vaker last, dus draag nu vooral s avonds mijn bril. Heb ook een keer bacterie in oog gehad, kon lenzen niet dragen, Moest eerst nieuw glas in bril want sterkte klopte niet meer!

Linda ging (volgens mij) morgen of overmorgen pas testen... (correct me if i'm wrong linda)
Ik zag dat Charotte vandaag NOD had, iemand al iets van haar vernomen?

Terug
Bovenaan