KLUSBABES 16

ach ach ach wat kinderachtig corina dat je dat hier even komt vertellen....
Misschien kun je respecteren dat ik iets tegen een ander zeg, je hoeft niet meteen "in te breken" om mij nog wat te vertellen, want ik had het NIET tegen jou....
En iets verkeerds heb ik niet gezegt, alleen dat ik GEK word van die opmerkingen, en dat terwijl we net weer probeerde "normaal" te doen.

ach ach ach wat triest allemaal zeg!
respect... tja.. wat is dat eigenlijk. Ik denk dat wij daar allebij een ander idee van hebben.

EN NU KAPPEN MET DIE K*T OPMERKINGEN VAN JE EN AL HELEMAAL NIET OP ONS TOPIC!!!!!

Liefs Jacqy

Ik begrijp alleen niet zo goed wat jacq nu weer gedaan heeft...............
Gisteren moesten ze haar ook al hebben, en als er iemand geen vlieg kwaad doet is het onze jacq wel............
Trek het je niet aan lieverd!
Ze heeft het nu zelf bewezen, dommer als het achtereind van een varken..............tja, verschil moet er zijn.
Ben echt even weg, tot zo!!!

Ik vrees het ook jacqy, maar inderdaad laten we er maar een beetje om lachen, want anders is het helemaal te triest.

Maar meid, kijk naar buiten, geniet van het mooie weer, voel je bloeddruk weer dalen en geniet................. HA ha zo, weer ontspannen.

nou ik weet het niet maar dat zijn jullie!!!!en dit bedoel ik dus met het feit dat NIEMAND welkom is bij jullie,maakt niet uit wie je bent,wat je doet enz enz enz .
en rimke als je even op de pagina IK VRIJ VERKEERD LEES dan ben jij toch zeker diegene,samen met je andere babes die doorrellen en het probleem veroorzaken!

en nogmaals iedereen BEHOORT hier welkom te zijn!deze forum is niet van jullie en is ook niet aan jullie wie er mee praat of niet,deze forum is opgericht voor iedereen en niet voor een individu.
en het vorige bericht zou mijn laatste bericht zijn maar hiermee lok jij/jullie toch zelf ook de reacties uit.

Terug
Bovenaan