KLUSBABES 16

oja JACQY 84 noem je dat normaal wat je/jij doet?
ik niet,ik noem het treitereien op niks af en dat doen alleen kinderen dus volwassen zijn jullie zeker niet!

succes verder met zwanger worden,voor diegene die het nog niet zijn dan,en zoja een fijne zwangerschap.dit is mijn enige berichtje wat ik hier achter zal laten want verder is er toch niemand welkom hier bij jullie!!!!

nou, lekker dat je wel in ieder geval buiten bent geweest, het is zo heerlijk fris!
En lekker een zonnetje op je gezicht doet een mens ook gewoon goed!
Knap van je!

Tja, ik kan wel goed skien, althans, mijn techniek is goed, ik ben een beetje bang om te vallen, dus ik doe altijd al heel rustig aan, dus dat zal nu helemaal wel zo zijn!
Ik ga nog heel even iets in huis doen, ben zo weer terug!!!

Tot later!

Ehm....................hoorde jullie ook iets!?

Corine, SCHEI HIER MEE UIT EN GA LEKKER OP EEN ANDER TOPIC MEEKLETSEN!!!!!! JE BENT HIER NIET WELKOM!!!
Hou op met dat uitdagen, we zijn er allemaal klaar mee, en jij bent de enige die nog aan het door rellen is! hou op met dat kinderachtige gedoe! Gedraag je volwassen, en als dat te lastig voor je is, ga dan je vriendje maar plagen of zo. Maar ons niet!

sorry lieve klusmeisjes, dit moest er even uit.
Ben de laatste dagen wat sneller aangebrand, zullen de hormonen wel zijn..........

Ik zal me nu weer als een monaatje gaan gedragen...........

Terug
Bovenaan