Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nog 3 te gaan op 17, maar nu wilde ik er weer eens een openen!

Dames, ik hoop nu echt dat we nu allemaal tijdens klusbabes 18 zwanger raken!! En voor alle zwangeren onder ons...veel zwangerplezier!!!

Mamoetje; zo he,dat klinkt goed, een druppeltje bloed. Ik hoop t zo voor je

Pipstip; hoest met je kat????? ik hoop dat ie al wat beter is.

Sterretje; heb nog niet gekeken naar je slaapkamer, staat ie al?

Linda;leuk he in Artis. Is lang geleden dat ik er ben geweest, maar vindt dierentuinen erg leuk. Haha die olifant met zijn extra slurf. Paarden kunnen er ook wat van hoor haha

Kruimels; 'moeten' klussen? sja, heb er soms ook geen zin in, maarja, dan doen we t maar. Meestal als klusperiode voorbij is, dan heb ik ook 2 weken geen zin meer hoor, en dan ongi week, dus dan doen we t 3 weken niet en 1 week weer wel haha. Nou, beetje overdreven hoor, maar komt t bijna wel op neer

Was wel gezellig hoor gister op verjaardag, maar op een gegeven moment begon mijn zwager te zeuren. 1e ronde; he waarom drink je niet? Zei maar dat ik er geen zin in had. 2e ronde; je bent gewoon zwanger he? Ik; ja hoor het is goed met je. En mijn vriend zei al, jullie denken ook niet na, dan zou ze met de bruiloft uitgerekend moeten zijn (hij denkt dat we gaan trouwen omdat ik zwanger ben)
3e ronde; kwam hij naast me zitten. Ja, zegt ie, volgens mij ben je zwanger. Dus ik werd al beetje boos, ik zei, doe ef normaal en al is het zo, waarvoor zou ik t dan zeggen, wie weet wil iemand het nog niet zeggen. Jaja zegt ie volgens mij ben je zwanger.
Pff werd er beetje moe van, durfde op een gegeven moment niet eens meer drinken te pakken voor t geval ik weer commentaar zou krijgen.
Snapt ie dan niet dat stel ik zwanger ben, dat sommigen t liever zelf zeggen, en niet dat iemand t 'raadt'. sjonge sukkel

Gister zat ik op bank daar, en voelde t bij eileider beetje borrelen, raar gevoel

Vanmorgen niet gerend, was laat wakker en we wilden naar Intratuin. Paar leuke lenteplantjes gehaald. Wil ook nog mooie kamerplant en nieuwe pot, maar bij Intratuin veels te duur. Daarna kopje koffie bij schoonma, daarna even langs schoonzus op ziekenbezoek, maar ze lag te slapen. Thuis plantjes gepot, auto gestofzuigd, en nu lekker op bankje met laptop. Neefje is nu even op bezoek.
Straks lekker tortilla;s eten, hmmm

Oja, over mijn uitslag. Dacht dat t misschien aan yoghurt lag, want heb 3 dagen geen yoghurt gegeten en werd minder, maar gister aten we zelfgemaakte hamburgers, en toen werd t plotseling weer meer. Dus misschien ben ik voor het vlees allergisch of voor de mayo ofzo. Heel vreemd

He meiden!

Jeetje nummer 18 alweer!! Hoop inderdaad dat het een vruchtbaar nummer word! Volgens mij is in 17 en misschien ook in 16 er niemand zwanger geraakt!
Hoop dat ik de eerst in 18 mag zijn!! hihi

Bieb, lekker dan dat ie zo aan t raden was. Dan zit je inderdaad niet lekker en het is niet leuk!

Linda fijn dat het gezellig was in de dierentuin! en ja olifanten hebben een heel apparaat daar hangen!! hihi

Zo, de was is weer gedaan! heerlijk! Ga zo lekker koken, we krijgen eters. Gezellig!

Liefs Jacqy

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

Februari

15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje  (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)     Linda 2de kindje    ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@kruimels: lekker de hele week de zaak voor jullie zelf. En nu even van het weekend genieten. behalve klussen, dat is even anti-klus, helpen hulpmiddeltjes en zo ook niet meer?

@rimke: ik ken het gevoel dat je nu hebt met het eten. Bij mij duurt dat meestal even voor het uit mijn hoofd is. Ik krijg dat oa van appeltaart  Zo lekker aan het genieten van je nieuwe lakentje en Fons heeft het nooit gemerkt. Vlucht naar Canada? Ik ga hem maar eens opwachten bij schiphol en dit toch maar eens vertellen .

@linda: zo, nog meer op de agenda staan, ja dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om te koken en de spareriblijn belt. Wat het matras betreft, dat hadden we al, maar nog niet óp de boxspring, dus die lag voorheen niet lekker.  Maar nu wel. Ik heb hem net nog uitgetest. Mijn lichaam was het namelijk niet eens met mijn plannen voor vandaag. Nou ja, dan ga ik nu even iets doen. eet ze hè.

@happy: 1 lekkere bailey, tralalalala, 2 lekkere baileys, tralalalalala. Nou, je maakt rimke gek met die steengrill en mij met die bailey, vervolgens zet je in de krant dat mijn bed er is. Ik heb echter geen toestemming gegeven voor dat artikel. Maar ik ga nu zelf een artikel in de krant plaatsen: "Erg happy meisje is vandaag tot 2 maal toe beroofd. In eerste instantie ging het om een fles baileys. Vermoedelijk vond de dader de buit te weinig en stuurde een handlanger langs voor de steengrill. In beide situaties ging het om personen met een flinke bierbuik die waggelden" Whahahahaa

@jacqy: fijn als alles al gedaan is, hè. En vanavond eters, gezellig. We zijn zelf gisteren gaan wokken, dat was voor het eerst voor mij. Was wel fijn, een avondje niet koken, helaas vandaag ook nog kijken wat we gaan eten. Mannaetje is met vriend weg, dus zal dit keer alleen moeten koken.
@bieb: wat vervelend dat die gast zit te raden. Maar nee, mannen hebben vaak niet door dat de mensen ermee willen wachten of ze zijn er zelf heel makkelijk in en vertellen het al heel vroeg. Nadat wij getrouwd waren was er ook een vriend van ons zo bezig. Tja en een paar bier verder kan het vervelend worden.
Ik zag op je foto dat je bruine ogen en bruine haren hebt. Stom maar dat dacht ik eigenlijk al.
Zo nu even wasje ophangen.

Whahahaha, sterretje door de bocht!!
Ik lust ook wel een baileys hoor, ben ik echt dol op! Heb hier een flesje staan................
Waar ik nu ontzettende trek in krijg is een goede lekkere roti! Ben dol op surinaams eten en in alkmaar had ik een goede gevonden en dat was op 5 minuten met de auto dus reed ik vaak op zondag heen, en haalde ik genoeg voor de hele week, met groente, surinaamse bami, hete kip en vegetarische roti...................dat mis ik zo!
Ben al een half uur aan het googlen voor een goed restaurant maar kan het niet vinden........................AAAAAAAAAAARGH!!!
Ben een beetje door eten geobserdeerd....................

Terug
Bovenaan