Mamoetje; zo he,dat klinkt goed, een druppeltje bloed. Ik hoop t zo voor je
Pipstip; hoest met je kat????? ik hoop dat ie al wat beter is.
Sterretje; heb nog niet gekeken naar je slaapkamer, staat ie al?
Linda;leuk he in Artis. Is lang geleden dat ik er ben geweest, maar vindt dierentuinen erg leuk. Haha die olifant met zijn extra slurf. Paarden kunnen er ook wat van hoor haha
Kruimels; 'moeten' klussen? sja, heb er soms ook geen zin in, maarja, dan doen we t maar. Meestal als klusperiode voorbij is, dan heb ik ook 2 weken geen zin meer hoor, en dan ongi week, dus dan doen we t 3 weken niet en 1 week weer wel haha. Nou, beetje overdreven hoor, maar komt t bijna wel op neer
Was wel gezellig hoor gister op verjaardag, maar op een gegeven moment begon mijn zwager te zeuren. 1e ronde; he waarom drink je niet? Zei maar dat ik er geen zin in had. 2e ronde; je bent gewoon zwanger he? Ik; ja hoor het is goed met je. En mijn vriend zei al, jullie denken ook niet na, dan zou ze met de bruiloft uitgerekend moeten zijn (hij denkt dat we gaan trouwen omdat ik zwanger ben)
3e ronde; kwam hij naast me zitten. Ja, zegt ie, volgens mij ben je zwanger. Dus ik werd al beetje boos, ik zei, doe ef normaal en al is het zo, waarvoor zou ik t dan zeggen, wie weet wil iemand het nog niet zeggen. Jaja zegt ie volgens mij ben je zwanger.
Pff werd er beetje moe van, durfde op een gegeven moment niet eens meer drinken te pakken voor t geval ik weer commentaar zou krijgen.
Snapt ie dan niet dat stel ik zwanger ben, dat sommigen t liever zelf zeggen, en niet dat iemand t 'raadt'. sjonge sukkel
Gister zat ik op bank daar, en voelde t bij eileider beetje borrelen, raar gevoel
Vanmorgen niet gerend, was laat wakker en we wilden naar Intratuin. Paar leuke lenteplantjes gehaald. Wil ook nog mooie kamerplant en nieuwe pot, maar bij Intratuin veels te duur. Daarna kopje koffie bij schoonma, daarna even langs schoonzus op ziekenbezoek, maar ze lag te slapen. Thuis plantjes gepot, auto gestofzuigd, en nu lekker op bankje met laptop. Neefje is nu even op bezoek.
Straks lekker tortilla;s eten, hmmm
Oja, over mijn uitslag. Dacht dat t misschien aan yoghurt lag, want heb 3 dagen geen yoghurt gegeten en werd minder, maar gister aten we zelfgemaakte hamburgers, en toen werd t plotseling weer meer. Dus misschien ben ik voor het vlees allergisch of voor de mayo ofzo. Heel vreemd