Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,
Ik ben niet verder gekomen dan het stukje van bambi en reageer daar eerst op.
@ bambi: Dat heb je goed gedaan meid. Jij nu 600,- betalen om die jongen zijn problemen op te lossen. En dadelijk blijkt hij wel de vader te zijn en   zijn jullie degene met geld en mogen jullie de alimentatie gaan betalen.
Niet voor het een of ander, maar je hebt erg weinig hulp in huis gehad en nu wordt van jullie hulp verwacht? Jij krijgt een rekening binnen en daarnaast een kind die jullie zorg en geld hard nodig zal hebben. Die jongen is volwassen genoeg om werk te zoeken en het zelf te betalen. En zij wilden een kind samen? Maar nu mag jij het voor hun oplossen? Ik vind het schandalig.
Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat,
liefs, sterretje

Bambi, hoe sterretje het heeft omschreven met de situatie van zusje, ben ik het geheel met sterretje eens, en inderdaad niet verkeerd bedoeld

xxx linda

Sterretje, je hebt het netjes omschreven meid. ZO is het idd precies !!!!

Tjonge meiden, we zitten bijna aan de 700 berichten !!!!!!!!

meiden ik ben er vandoor, en ik ben er vanavond niet want de kapster komt, ik krijg een kleurtje in me haar maar ik weet niet welke kleur, dat zegt ze nooit hahaha dat zie ik altijd de dag erna wel weer met dag licht hahahah

iedereen een fijne avond vanavond en morgen lees ik alles weer bij in de klusbabes 19

xxxx linda

Terug
Bovenaan