Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Oja, ik las iets over bailey's, ik ben ook van de partij hoor, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Precies!
Vaak zetten zulke opmerkingen mensen pas aan het denken maar ik moet eerlijk zeggen, voordat ik heel erg met kinderen krijgen bezig was, denk ik dat ik zulke opmerkingen ook wel gemaakt heb.....................
Je weet gewoon niet wat je zegd als je zelf niet heel erg er midden in zit.
En dat het heel kwetsend kan zijn heb ik ook wel aan den lijve onder vonden.
Die vriend van Fons die heeft na mijn miskraam tegen me gezegd dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn want dat was de reden dat het niet lukt en dat was ook de reden waarom de vorige zwangerschap ook misging....................waanzin!
Als ik er niet zo mee bezig was geweest, ovulatie testen/bezoekjes aan het ziekenhuis/acupunctuur/enzovoorts, waren we nu waarschijnlijk nog bezig!!!
Ook dat weet je niet zeker, maar ik heb er zeker hard voor gevochten dat ze onderzochten waarom ik geen ongi kreeg, en ik ben zeer dankbaar dat het ons gelukt is.............

Ach lieverd, gaat het zo slecht?
Om er toch eventjes op door te gaan..................

Maar baileys, heerlijk!!!!!!!!!!!1
Wordt een gezellig baileys feestje!

Nou ja zeg dat die vriend dat tegen jou zei, dat is zeker waanzin!

Ja sorry hoor, ben er echt klaar mee. Zodra ik bevallen ben maar meteen een afspraak in het ziekenhuis maken voor een behandeling/operatie.

Hey meiden,

klusbabes 18 alweer! Jeetje wat gaat dat snel.... heb bijna niks meegekregen van de voreige twee topics snik snik....

Om jullie toch ffies op de hoogte te houden; Wou alleen ff laten weten dat ik nog steeds niet ongesteld ben, al drie keer heb getest! en nog steeds negatief. Ondertussen heb ik veel pijn in buik alsof ik ongesteld moet worden (al 3 dagen lang). Ik wacht nog tot woensdag af en dan ga ik de gyn bellen. Weet niet wat ik moet denken.... er spookt echt van alles door mijn hoofd en wordt echt gek van deze onderzekerheid!

Sorry dat wanneer ik wat van me laast horen he wel over mij gaat, maar ik weet me nu echt geen raad! Voel me zo raar.... wil niet hopen maar kan het niet laten. Maar waarom dan die neg test?!

Liefs Char

Oh Charlotte, wat rot meid, die onzekerheid. Op hoeveel dagen (cyclus) zit je nu?

Dat vindt ik echt dom, zeggen dat je er te veel mee bezig bent, en dat daardoor de zw.schap mis gaat, belachelijk!! Broer die dat gisteren aan mij vroeg weet ook niet dat ik een mk heb gehad hoor, maar dan nog. Beetje dom was ie bezig. vanaf nu zeg ik gewoon dat ik een mk heb gehad, dan houden ze hun bek wel dicht. Maar heb eigenlijk ook geen zin in die medelijden

Mijn zus zei van de week dat ik er niet zo bezig moest zijn, dat t anders langer kan gaan duren. Belachelijk vindt ik dat, volgens mij heeft dat er niets mee te maken!! Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn! Ze bedoelde t lief hoor, maar kwam op mij kwetsend over

Terug
Bovenaan