Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

pipje, ik ben er nog hoor meid!
ik ben aan de ene kant ook niet zenuwachtig, niet zoals ik bijvoorbeeld naar een tandarts zou moeten.
ik moet er niet aan denken als ze ineens m'n afspraak bijvoorbeeld af zouden bellen.
ik ben er nu ook echt aan toe, ben alleen een beetje bang dat er iets gruwelijk mis is met een van ons....
ik wist dat tuinhof een vrouw was, dat hadden ze tegen ons gezegd toen ze de afspraak maakten.
ik moet, omdat ik in July 30 word dit jaar ook een uitstrijkje laten maken voor onderzoek naar baarmoederhalskanker, nou dat doen ze maar in 1 keer hoor. als ik dan toch dinsdag met de benen wijd moet, haha.
gelukkig dat het met je katje beter gaat!

lin, veel succes morgen met joey bij de tandarts, hoop dat hij geen gaatje heeft.

ik heb me vergist, spoorloos komt er niet op, maar memories ook zo'n geweldig mooi programma. even kijken.
lees tussendoor wel mee hoor, haha.
ben je er nog pip???

Ik ben er hoor Kruimels!

Dinsdag ben jij dus aan de beurt. spannend en fijn dat je dan weet of er iets aan de hand is of niet (liever niet natuurlijk) en vandaag zei de arts ook nog tegen ons dat het helemaal niet heel erg hoeft te zijn als er met 1 van de twee een klein beetje iets niet goed is, je hebt dan een extra iets nodig (bv medicijnen) maar je kan prima zwanger worden. Don't worry.

En je moet er ook niet te zwaar aan tillen hoor dat je nu naar het ziekenhuis gaat omdat je nog niet zwanger bent. Ik ga ook bewust het woord medische molen niet noemen want zo voelt het absoluut niet voor mij. Ik wil niet dat zwanger worden een "project" wordt maar een periode waar ik later met een goed gevoel op terug kan kijken. Tuurlijk zijn we allemaal het liefst nu al zwanger maar we mogen zeker niet vergeten dat dit ook een hele leuke/spannende periode is. ( is iig mijn mening)

X

En inderdaad, het er aan toe zijn dat de afspraak er is kan ik zo begrijpen. Dat gevoel had ik ook! Was vanochtend ook een beetje bang dat de telefoon zou gaan (net als toen ik de vorige keer naar de gyn moest en hij ziek was). Maar die kans is zo klein, niet vanuit gaan hoor.

Anoeska, een collega van mij heeft laatst ook haar motorrijbewijs gehaald en de theorie was idd erg pittig. Heb je ook oefenexamens via internet? Zij had die wel en dat was erg nuttig geloof ik!

happy toch niet onder de zonnebank in slaap gevallen, straks ben je kei rood.

anoeska die klachten mogen hopenlijk goeds nieuws geven. vind het elke maand voor iedereeen weer spannend.

kruimels, ga je niet teveel gekke dingen in je hoofd halen he. op voorhand denken dat je iets engs heb, of dat het zwangder worden niet gaat lukken is doom denken. de goede moed er in houden he.

zit hier lekker een reep chocola te veroberen. ben echt een zoete kou en das niet veranderd door me zwangerschap hahah. hoe kom ik toch zo dik.
Wat ik wel erg vind is dat ik straks wel heel dik word en een bepaald gewicht niet zo leuk gaat vinden. wan tik had al overgewicht dus ga straks een getal met 2 nullen halen brrrrr. vette koe hahaha

xxx Bambi

mmmm, jammie chocola bambi, jammie jammie. Ik zit ook al te bedenken wat ik kan gaan eten maar ik ga proberen het niet te doen. Ben vorige week 1 kilo afgevallen en er moeten er nog 4 af eigenlijk. Gewoon omdat ik me daar beter bij voel. Ga wel water drinken denk ik hahahaha, raak ik ook wel vol van denk ik. Maar ja is niet zo lekker.

Zo meiden,

Ga er over een half uurtje vandoor.
Even wat make-up op mijn gezicht smeren..................
heb inenen zo'n uitslag op mijn onderarm, het jeuk, ik wordt er gek van!!!
Nou, ja, zal wel weer overgaan!

Meiden weltrusten zometeen,

Dikke kus Rimke

Oh bambi, lekker chocola, jummie krijg hier iedere keer weer trek als ik al die lekkere dingen lees !!!!! Ik word niet zo snel rood hoor, word heeel snel bruin haha gelukkig maar anders was ik nu net een tomaat geweest hoor !!!!!!

Terug
Bovenaan