Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

Jacqy wat onwijs balen, toch weer ongie geworden grrrrrr. neem maar een flinke baal dag door.

Nou heb net gegeten,maar door jullie eetverhalen krijg ik bijna weer trek. ik heb dat ook dat ik in eens trek heb in iets raars. we eten bijna nooit mac donalds en van het weekend zij ik nu wil ik mac. me man keek nog naar, maar heb wel een heerlijke mac fondue op en een fruitje na hahahah

tja ik ben al op de helft jog. gisteren 20 wk presies. het gaat indd zo hard niet normaal meer. april al 25 en sterretje zit geloof ik al op 28 ofzo of meer.
Zal indd blij zijn als we straks helemaal klaar zijn in het huis, kan ik volledig gaan storten op me zwangerschap. soms gaat het helemaal langs me heen. Dat veranderd straks vanazelf, want de buik gaat in de weg zitten, begin nu AL te waggelen, fijn hoor, en straks kan niemand meer om me heen letterlijk. denk dat iedereen die het weet gewoon niks duft te zeggen of ze zijn gewoon dom en ego, want niemand vraagt hoe het gaat, ja oma wel, maarja das normaal. hahaha
kwa vriendinnen en me tante enzo, niks nada noppes, heb ik ook al weken weer niks gehoord, nou heb hetdruk zat, dus ze komen er zelf maar mee hoor.

ga zo ff lekker douchen en dan onderuit op de bank. of bed, weet ik nog niet .tv in woonkamer is natuurlijk groter., bed ligt 10x lekkerder dan bank. mhhhh dilema.

xx bambi

Meiden, ga nu ff lekker onder de zonnebank......jummie

Bambi, geniet ff lekker van je rust meisje .........

kussssssss

hey meiden

ik ga als ik weer naar de gyn moet ga ik het weer vragen waarom of ik niet langs moet komen om te kijken hoe me eitjes groeien,
maar er is nog een gyn en dat is een eikel want daar heb ik ruzie meegehad toen ik bezig was zwanger te raken van joey en toen heb ik hem gezegd dat ik hem nooit meer wilde zien en dat als ik zwanger zou raken hij mijn kind niet ter wereld mocht zetten hahaha, en me schoonzusje heeft hem en vind hem een hele leuke vent hahahahaha

Rimke; was de pizza lekker meid, en werkse voor vannacht,

happy: lekker onder de zonnebank meid, en mmm lekker draadjesvlees dat had ik ook

jacqy; wat ontzettend balen meid dat de rd's er zijn, hoe is het nu   met je oma??

bambi; haha ga je lekker tv kijken op bed meid, mocht je in slaap vallen dan lig je alvast lekker

Pip: hoe is het met de poes???

ik ben het alweer kwijt sorry

Me man kwam thuis en zei dat zijn hand klem had gezeten tussen 2 grote speelgoedkarren endat er iets knap zei in zijn hand, voor de zekerheid evengeod even naar het ziekenhuis gereden en het is zwaargekneusd, gelukkig maar want thuis zitten is niks voor mijn mannetje
Joey ligt al op bed en ik hoop dat ie vannacht wel lekker slaapt en niet morgenochtend weer om half 6 wakker is
me middagdutje dat is niks geworden want me buurvrouw kwam even vertellen dat ze een flatje toegewezen krijgt, en die ging om half 2 ofzo weg en om kwart over 2 werd joey alweer wakker, dus dat wordt vanavond lekker vroeg slapen

xxx linda

lin, wat zal je uitgeput zijn geweest van zon nachtje met joey. gelukkig heb je vanmiddag nog even kunnen slapen.
balen zeg dat de ongi ineens weer erger geworden is, nou ja als de boel dan maar goed schoon wordt voor de volgende keer.
lekker je boeletje in huis een beetje schoon, heerlijk he als dat allemaal aan kant is.

rimke, zo jij hebt ook niet veel geslapen dan.
hoop dat je er geen last van hebt vanacht in de nachtdienst.
werkse meid, denk maar vast aan je vakantie die komen gaat.
handig dat je alvast wat vooruit gekookt hebt!

renee, haha dat was ook een grapje dat we zeiden dat je hitsig was geworden van die film. snap dat je dat van je mannetje werd, gelukkig maar.
altijd fijn als je er zoveel plezier aan beleefd, toch?!
ik denk ook wel eens om gewoon alleen nog te klussen als we zin hebben, maar ben bang dat de kans om zwanger te worden dan nog minder wordt.
probeer in de vruchtbare week toch wel om de dag te klussen.
oh god herinner mezelf eraan dat we vanavond weer moeten, haha.

bambi, woensdag je 20 weken echo meid, spannend en ontzettend leuk!!!
wat sneu van de hond van je ouders, is alles goed met hem/haar nu?
lekker rustig avondje meid, heerlijk!

happy, mooie nieuw geverfde donkerblauwe voordeur.
ppfff nou komt de operatie wel erg dichtbij he meid, dinsdag over een week opgenomen en dan woensdags geopereert.
het komt vast allemaal goed hoor lieverd, maak je niet teveel zorgen van ter voren.
jij ook lekker bankhangen vanavond, mmmmm.

berkje, leuk dat je stiekum meeleest met ons, ik denk ook dat jouw klachtjes bij het ontpillen horen. je lichaam moet gewoon even wennen aan deze omschakeling.
succes met zwanger worden!

pip, jeetje meis, wat ben ik opgelucht dat het allemaal goed lijkt en dat jullie zelf ook zo'n goed gevoel erbij hebben.
een heel verhaal las ik, fijn dat je het even zo uitgebreid hebt verteld, weet ik ook een beetje wat me te wachten staat.
hoewel ik denk dat we toch wel anders zijn, mijn cyclus is natuurlijk niet zo vreselijk onregelmatig als die van jou.
maar ga er gewoon wel vanuit nu dat ik volgende week dinsdag een inwendig onderzoek krijg.
dus de aanpak is, wachten op een groter wordend eitje vrijdag en dan zondag sexen en maandag testen of alles goed gaat dan.
en zodra je ongi wordt, dan moet je aan de clomid om een regelmatige cyclus te krijgen.(even kort samengevat)
heel duidelijk inderdaad, hoop voor je dat je eitje mooi groeit deze dagen.
je moet nog even geduld hebben dus, tot vrijdag, dan weet je meer.
hoe is het met je zieke katje?

mamoetje, kan me voorstellen dat je bang bent dat het voor je schoonzusje een hele grote klap is als jullie straks vertellen dat je zwanger bent.
ik zou het in dit geval ook willen vertellen, ook omdat het echt naaste familie is.
mijn vader en schoonmoeder en schoonzusje en zwager weten het ook.
en op m'n werk heb ik het ook verteld, dat is handiger nu ik naar het ziekenhuis moet steeds.
misschien kun je het er  eens met je vriendje over hebben, of jullie samen het zullen vertellen of dat hij dat liever alleen doet misschien.

jaq, sjeetje meid wat ongelofelijk KUT zeg dat je toch nog ongi bent geworden.
dat had ik echt niet verwacht.
ook omdat je dacht dat je een innestelingsbloeding dacht gehad te hebben.
en je helemaal geen klachten had, bah !!!!!!
heel veel succes in de volgende ronde, hoewel ik weet dat je daar nu niks aan hebt.
je baalt nu alleen maar ontzettend. sterkte meid!

nou, we hebben net het eten op. kip madras, bah dat spul  komt echt m'n neus uit, haha. mijn vriendje maakt dat nog wel eens regelmatig.
maar ja, dat hebben we weer gehad. ben ook helemaal niet gek op warm eten, bah.
de paardjes staan al op stal, de vaatwasser draait, dus het ziet ernaar uit dat ik ook een erg rustig avondje ga krijgen, mmmmmm.
zo even gtst kijken en vanavond om 21:30 spoorloos proberen te kijken, haha kan me herinneren dat ik vorige week werd afgeleid door een paar meiden van zo'n forum, whaha. geeft niet hoor! jullie zijn m'n allesjes!!!!
ga nu effe kop thee zetten en dan kom ik straks nog effe weer kijken.
doei doei

Happy, lekker onder de zonnebank! Lekker zeg! Zag gister ineens dat ik zo wit was als m'n witte was en dat ik ook wel een zonnebankje kan gebruiken. Ga toch maar even een kuurtje volgen denk ik...

Jacqy, shit zeg....had het je zo gegund. Hoe is het met je oma vandaag?

Renee, hihi leuk weekend gehad dus samen. Ik heb ook wel zoiets van het moet wel leuk blijven. Dat benadrukte de arts vandaag ook nog eens. Het moet vooral leuk blijven!
Hoe gaat het trouwens met je temperatuur? Zie je al iets?

Heb je vanmiddag lekker gewerkt Kruimels? Morgen een gezellig dagje voor de boeg zo te lezen. Wat is dat eigenlijk precies waar je woensdag naartoe gaat? Snapte het niet helemaal.

We zijn vanochtend idd naar de dierenarts geweest. We gaan altijd naar die achter het oude Politiebureau. Erg goed. Onze kat heeft waarschijnlijk een darminfectie in combinatie met wormpjes. Hij heeft antibiotica gehad, iets om z'n darmen rustig te maken en vocht. Hij vond het helemaal niet leuk maar is nu al een stuk opgeknapt. Hij heeft net zelfs een paar brokjes gegeten! Hij wordt weer beter!! Morgen moeten we nog wel op controle komen maar heb er weer alle vertrouwen in.

Linda, we worden straks ook nog samen clomidvriendinnetjes. Jij moet trouwens echt een andere gyn zoeken want die van jou is waardeloos! Is het mogelijk om eventueel een andere te krijgen?

Ben bijna helemaal bijgelezen inmiddels, het gaat ook zo hard de laatste week hier. Sorry als ik niet iedereen noem maar ik denk aan iedereen hoor!

En nogmaals dank voor jullie lieve woorden!

100.000.000.000.000 kusjes        

Zo meiden,

De pizza was heerlijk, heb er voorlopig weer even genoeg van!
Ik zit even lekker de pfaffs te kijken, heerlijk dat pasgeboren jochie, maar de namen die ze die kinderen daar geven.............niet te geloven maar goed, smaken verschillen.

Nou, ik ga lekker bankhangen totdat ik om kwart over tien weer wegmoet...................blehg, heb geen zin, als ik er eenmaal maar ben dan gaat het wel weer..................hoop ik!

Kruimels": een rustig avondje meid, heerlijk, en lekker een kop thee daar krijg ik nou ook trek in ga ik ook effe zetten, ik heb trouwens de foto van je keuken bekeken op hyves, maar wat is die mooi ik ben helemaal verliefd

mamoetje; ja dat is een lastige vraag of je het je schoonzus zal vertellen, die keuze is echt aan jullie, maar ik denk dat hoe dan ook die klap hard aan zal komen als jullie vertellen dat jullie zwanger zijn, succes met het besluit nemen

xxx linda

Kruimels": een rustig avondje meid, heerlijk, en lekker een kop thee daar krijg ik nou ook trek in ga ik ook effe zetten, ik heb trouwens de foto van je keuken bekeken op hyves, maar wat is die mooi ik ben helemaal verliefd

mamoetje; ja dat is een lastige vraag of je het je schoonzus zal vertellen, die keuze is echt aan jullie, maar ik denk dat hoe dan ook die klap hard aan zal komen als jullie vertellen dat jullie zwanger zijn, succes met het besluit nemen

xxx linda

Terug
Bovenaan