Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

ja de testen waren van predictor, zijn 19,95 per 5 stuks, wel wat duurder, maar ze werken bij mij dus!
balen dat je bij jouw testen geen duidelijk 2de streepje had, misschien kun je deze inderdaad eens proberen, van predictor.
pip en ik hebben nog geen datum kunnen prikken, omdat zij door deweeks veel werkt en ik voorlopig veel in het weekend. en we willen eigenlijk overdag als het ligt is afspreken dan kan ze alles mooi zien op de boerderij.
maar we kijken gewoon even binnenkort, komt vast wel goed.

ik ga slapen meiden,
tot morgen en een fijne nachtrust!
xxxx kruimels

slaap lekker kruimels, wij gaan nog eerst even aan de klus, en dan komt het daarna wel goed met de nachtrust hahaha

Liefs Phoebe

JEEEEH!!!!!!
Kruimeldief heeft eitje gevonden!!!!! (is het al een verdwaald paasei...........????)
Goed zeg, wat fijn! Nou, die heb je in ieder geval! Das goed om te weten toch!?

Heb net zelf nog eventjes op de site gekeken maar ze hebben hem er idd al afgehaald........zal aan het mannetje vragen of hij een foto wil maken, dan kan ik hem hier plaatsen.
Het wiegetje is echt te leuk, echt oud vakmanschap van een timmerman, want er zijn geen spijkers aan te pas gekomen, alles is met van die hout-verbindingen gemaakt.
Er moet nog wel wat aan opgeknapt worden maar ben er echt superblij mee!!!

De witlof stamppot was heerlijk trouwens, en voel me ook weer wat beter............vrees alleen dat ik met veel moeite de nacht ga doorkomen want ik zit nu al te knikkebollen..........

Meiden een beetje ego bericht, maar dat is typisch nachtdienst..............
Sorry, maar denk wel aan jullie hoor!

Dikke kus en hoop dat jullie goed slapen!

Kruimel; jippie, lang leve de testen van predictor! Bij mij werkte die dus ook super.

Bieb; Spannend meid dat je nod er weer aankomt!

Rimke; Heb je een   goede nachtdienst gehad?

Bambi; Nogmaals veel plezier vanavond, geniet ervan.

Hier gaat het een stuk beter, darmen zijn leeg en ik heb eigenlijk wel goed geslapen.

April

Goeiemorgen meiden,

Pffff voel me brak zeg. Heb nu al en week of twee dat ik denk dat ik de griep ga krijgen maar, op de een of andere manier zet het niet door. Voel me nu ecth beroerd, net zelfs overwogen om me ziek te melden, nou dat wil wat zeggen hoor !!!! Misschien zakt het in de loop van de dag wel weer dus, ga het toch maar proberen. Heb net vluchtig alles doorgelezen maar, moet opschieten. Moet de woef ook nog uitlaten !!

Kruimletje; jippie, je eitje gevonden. Dan maar wat duurdere testen he, ze hebben wel resultaat !!!!!!   Klus je suf he lieverd haha

Essy; gelukkig dat alles goed gaat. Miste je al en ik natuurlijk geen hyves !!! Ik heb wel naar je zitten gluren hoor toen ik bij phoebe was !!!!!! Tjonge 12 weken alweer ....

Rimke; beetje door je dienst   heengekomen meisje?

Bambi; heel veel plezier vanavond, spannend hoor !!!!!!! Laat je ff weten of alles goed was?

Meiden, fijne dag
liefs happy

O ja bieb, idd wel moeilijk om nu door te gaan met lijnen maar, jouw verhaal geeft me weer moed !!!!! Ik zet dapper door ........

goedmorgen meiden,

vanaf het werk. ik zou het eigelijk niet meer doen, maar zit me hier zo stierlijk te vervelen. heb niks te doen en kan ook niet ff vragen want ben alleen. straks komt me werkgever, miss heeft die een klusje.
heb ook niks geen zin.

Kruimels, joepie je ei gevonden en ik zou er goed gebruik van maken hoor. hup elke dag, zo is het mij ook gelukt. hihihi

en pip fijn dat het beter gaat met de kat. en ik hoor wel waneer jij en kruimels de echte date hebben

phoebe wat rot dat jij geen duidelijke 2 strepen op je ovu test krijgt. maar klussen voor de zekerheid is nooit overbodig.

en dat geld voor alle meiden, nu klus je heel veel en das maar goed ook, want dat ik over zodra je zwanger bent hahaha

gisteren avond een traantje van geluk weggepinkt hihih. ik lag al op bed en kan tegenwoordig niet gelijk inslapen, omdat die kleine gaat bewegen, althans dat dacht ik elke keer. ik werd nu weer misselijk, waarschijnlijk ligt het tegen me maag aan dan ofzo en weer maagzuur. dus ik leg me hand op me buik en por zachtjes in me buik en zeg, niet mamma misselijk maken he, en ik kreek een heel duidelijke reactie, niet voelbaar van de buitenkant, maar wel duidelijk van binnen. hahah. dat was de 1e keer dat ik niet dacht zou het miss de kleine zijn, maar heel duidelijk, dit is me kleintje. zo mooi, moes ff janken hahaha

ben lichtelijk gespannen voor vanavond. heb er veel zin in om die uk weer te zien, maar het is natuurlijk niet alleen een leuke echo er kan ook vervelende dignen uit komen, wat ik niet hoop natuurlijk.
als ik nu veel te doen had, dan vliegt de dag, maar zit me nu zo te vervelen. blegg.

xx bambi

Terug
Bovenaan