Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Lieve happy: het is heel logisch dat jij er met je hoofd niet bij bent meid, wordt je vader morgen al opgenomen en dan een woensdag geopereerd, of moet ie gewoon een woensdag komen en dan diezelfde dag geopereerd, ? heel logisch meid dat je de bibbers hebt, probeer evengoed je gedachten een beetje te verzetten,

Bambi: ik geef jullie gelijk dat je dat geld evengoed niet wilt geven het gaat om een groot bedrag, en wie zegt dat ze dat geld voor een dna test gaan doen, want zoals je schrijft heeft je zus haar vriend geldproblemen en voor het zelfde geldt geeft ie die 600 euro ergens anders aan uit, en als je zusje boos is wordt ze vanzelf wel weer goed ook hoor, en ik vind dat ze jullie standpunt ook moet begrijpen,
ik las dat jullie huisje nu echt een huisje aan het wroden is, heerlijk meid

april: ga je ook nog naar de ha toe ondanks dat het nu weer beter gaat met je diaree, en anders moet je het even aan de vk vragen vandaag

sterretje; lekker liggen uitrusten gistern heerlijk meid, nu kan het nog haha

zo ik heb een weekendje weg geboekt, dat krijg ik voor me verjaardag van manlief, volgende week vrijdag gaan we naar de erperheide in belgie, dat is van centerparcs heerlijk er even tussenuit

xxx linda

hoi meiden,

Ooh linda heerlijk een weekendje weg, wil ik ook wel. ga er lekker van genieten volgende weekend. en ja dat van me zusje komt ook wel weer goed, ga me daar niet druk om maken, hun probleem niet de mijne. miss wat ego van mij, maar ik leef momenteel voor me gezinnetje en niet voor een ander.

april fijn dat je diaree over is. en vanmiddag weer vk controle. wel laten weten of alles oke was he ?

happy ik snap je spanning wel hoor, maar moet je toch zeggen. meid relax. anders word je indd gek als je zo nog 2 dagen door moet komen. het komt allemaal goed, dat weet je he. en denk om je bloeddruk.

nou ga hier maar ff wat in huis doen, want het is een bende. en die beesten produceren flink wat haar. en heb een strijk van hier tot tokio, maar doe niet teveel, want heb in het weekend weet teveel gedaan. op me knieen heel veel, dus heb een zeer rugje.

miss tot laters.

xxx Bambi

Linda; Lekker hoor er even tussenuit! Wanneer ben je eigenlijk jarig?
Nee, ik ga niet meer naar de HA, wel een goed idee om het even aan de VK te vragen, dat zal ik zeker doen, maar het zal wel een virus zijn geweest denk ik.

Happy; Zoals Linda ook al schrijft, inderdaad erg logisch dat je er niet helemaal bij bent, spannend hoor. Probeer als het lukt om wat afleiding te zoeken, des te sneller gaat de tijd en is het woensdag. Sterkte en ik denk aan je.

Hoi lieverds,

ZO boodschappen zijn binnen ......

Bambi, maak je er idd niet te druk om he ........denk maar aan je ukkie !!!!

April, succes vanmiddag meid

Lin, lekker zeg een weekendje weg, heeeeerlijk. Gaan jullie met zn drietjes? Wanneer ben je jarig dan linnie ..........mn vader moet er morgen om 11 uur zijn en dan horen we dan gelijk hoe laat hij woensdag geholpen wordt.

Mieden, bedankt iedere keer weer voor jullie lieve en opbeurende woorden !!!!

KUssssss happy

Pfffffffff, wat een kut nacht zeg! Was om 3 uur al wakker............pompidom.......uiteindelijk van 8 tot 9.30 nog iets geslapen, hoop dat vanmiddag het voorslapen wat lukt...........anders wordt het een heel zware nacht.........

Linda: wat heerlijk dat jullie nog weggaan voor je verjaardag! Lekker hoor, waarheen?

Happy: lieverd, tuurlijk hoef je niet alles te onthouden, je hebt wel belangrijkere zaken aan je hoofd, vind je ook niet?? Alvast heel veel succes, want ik duik drie dagen onder dus als ik het dan vergeet................succes, succes, succes, alles komt goed lieverd.
En ga maar lekker iets van een oxazepammetje bij de dokter halen..........is ook beter voor je bloeddruk.......dikke kus voor jou!!!

Bambi: wat een toestand nou weer.............het feit dat jullie wel geld hebben hoeft nog niet te betekenen dat je voor het hele gezin zorgt.........en zeker niet voor een vriendje van je zusje, laat hem het lekker zelf opknappen. Gaat hij een paar dagen extra werken en dan heeft hij het bij elkaar, en als hij zeker weet dat hij de vader niet is, dan krijgt hij, als dat echt bewezen is via de rechter gewoon weer terug.

Sterretje: hoest met jou??? Succes bij de vk vanmiddag!

April: hou je het wat vol??

Bieb: is de buikpijn al wat gezakt?? Waren de frietjes lekker??? Mmmmmmmm!!!!!

Pipperdepip: hoest met je pilletjes? Nog 7 te gaan..........

Kruimeldief: alvast succes lieverd!!!!!! Komt allemaal helemaal goed!!!!!

tot later meiden, moet echt even in de benen komen, nog even boodschappen doen enzo...........

Dikke kus!!!

aha.......april, jij succes bij de vk vanmiddag!!!!! En laat ze ook eens wat zinnigs zeggen over die rug van jou................
Ik dacht dat sterretje moest.............hihihihi!!!!

he lieverds,

was afgelopen nacht pas om 1:30 thuis, dus had echt geen puf meer om nog te laten weten hoe "de date" was.
heb lekker lang uitgeslapen, want was helemaal kapot moe!!!!!
moet nu echt rennen, moet nog eten en me omkleden, moet om 13:00 werken.
vanavond kom ik zo gauw ik kan jullie verhaal doen, heb me toch wat te vertellen over die date, whahahaha. zijn jullie al nieuwschierig????? haha

las even snel dat bieb ongi is geworden, kut meisie. leef echt met je mee.
dikke klotenzooi!!!!!!!
denk aan je!

ps:   pppfffff morgen naar de gyn, slik komt nu toch wel erg dichtbij......
zenuwen!!!!

dikke kus kruimels

Rimke; klote meid dat je een slechte nacht hebt gehad, hopelijk slaap je vanmiddag wel goed, want vannacht moet je weer werken, doe rustig aan meid

Bambi: doe jij ook maar rustig aan en die strijk kan morgen ook nog, effe tijd voorjezelf

happy: o dus mrogen wordt je pa opgenomen, en wel lekker dat jullie dan een tijd te horen krijgen wanneer ie wordt geopereerd scheelt weer vind ik hoef je niet een hele dag in de zenuwen te zitten , sterkte alvast en ook voor je pa en ma

kruimels: zo dat was een latertje voor je vannahct, ik ben heel benieuwd hoe die date is verlopen gisteren, werkse meid

ik ben 11 maart jarig,  dan wordt ik  alweer 30  en we gaan 14 tot 17 maart heerlijk een weekendje met zijn drieen weg, misschien als ik dan in die dagen me ei heb misschien wordt het daar wel verwekt hahaahahahahahahaahhaah

ik ga nog even in de bank liggen ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan