klusbabes 19!!!!!!!

Jeetje lin, misschien ben je morgen bij daglicht wel oranje hahaha

Nummertje 19 alweer .....Laten we hopen op eindelijk weer eens een zwangere babe he !!!!! Het is al veel te lang geleden .............

hahha happy, nee dat doet ze niet want dan vermoord ik haar hahahaha, nee het is altijd een mooi kleurtje geweest haha

maar nu ga ik er echt vandoor, ik ga de afwasmachine leeghalen, pfff vind dat op een een of andere manier altijd een rotklus hahha

Happy, als ik je niet meer spreek morgenochtend, heel veel succes alvast met je pa, morgen wordt ie opgenomen he, echt heel spannend meid, maar alles gaat goedkomen, en wens je pa en je ma maar heel veel sterkte van mij

xxx linda

Doe ik lieverd en heeeeel erg bedankt !!!!!!

Dikke kus

Heeeeerlijk, mn mannetje staat in de keuken, lekker ff niks doen !!!!

@happy: Het is moeilijk, maar probeer afleiding te zoeken. Moet je toevallig ook werken? Dan zijn er weer een par uur omgevlogen. Probeer positief te blijven. Succes.
@klaasje, het lijkt me vreemd om eerst alle verhalen te horen en dan te zien wie er bij hoort. En wat zei husbie van nieuw kapsel?
@linda: lekker op vakantie. En joey, gaat hij mee? En was dat nou leedvermaak daarnet over het uitslapen? Ik slaap graag en lig binnen 2 uur weer in mijn bed als ik echt moe ben. Ik kan overal slapen en op elk tijdstip. Het hoeft dus niet persé uitslapen te zijn. Ach ja, je weet dat het erbij hoort.
@anouska: in welke ronde ben je nu? Je hebt als ik t goed begrijp al contact met gyn. gehad?
@rimke: rust goed uit. Ik hoop dat je het volhoudt.
@april: tjee, je loopt er wel lang mee. Drink je goed om uitdroging tegen te gaan. Je hoeft natuurlijk niet voor elke ... naar de ha, maar als het toch al zo lang duurt.

Nou, dames
ben ik dus mooi aan het schrijven, ik duw op plaats bericht, blijkt dat t topic alweer vol is. Jeminee, in hoeveel tijd hebben we 18 geschreven? In 3 dagen?
hier vandaag niet veel speciaals. Gewerkt en nu ga ik even uitrusten. Ik heb nog genoeg werk liggen voor vanavond, bah.

Hey meiden,

Anouska; Jeetje wat balen zeg dat je ongi bent geworden.
Ik hoop echt, (zoals voor jullie allemaal) dat het snel raak is. En ik weet dat het nu makkelijk praten is, maar geef de moed niet op hoor. Bij ons was het in de 10e ronde raak, ik dacht ook vaak van dit komt vast niet goed.

Jeetje zeg jullie hebben wel veel gekletst. Ik heb nog niet alles gelezen, maar even een kort verslagje van mijn bezoek aan de VK. Sorry hoor ik realiseer me dat het erg dubbel is voor veel van jullie, ik met een leuk verhaal over de VK terwijl jullie ook zo graag willen..........
Maar toch maar even kort; alles was goed, die kleine was wakker en ligt met zijn/haar hoofdje boven (vandaar ook mijn maagzuur). Het hartje klonk weer goed en ik moet nu over 3 weken alweer terug (is standaard omdat ik nu 26 weken ben). Verder was mijn ijzer iets te laag, dus dat gaan ze in de gaten houden.
Oja, mijn diarree is nu echt over volgens mij, gelukkig maar.

Vandaag ook weer een halve dag gewerkt, ging wel.
April

Terug
Bovenaan