klusbabes 19!!!!!!!

Mamoetje; spannend zeg dat je nog niet ongesteld bent, ik duim voor je!
Ja, zeker fijn dat alles goed was, maar ik had geen echo hoor, gewoon controle.

tjezus...........nr. 19 alweer. Kan ook niet even slapen en jullie kletsen lekker door.......hahahahaha!

Bambi: heel goed van je hoor! Jullie mar hard werken voor mooie spulletjes en een toekomst voor jezelf en de rest maar lanterfanten en teren op jullie portomonnee, zo werkt het niet! Applaus voor jezelf!

Happy: lekker geshopt om de zinnen te verzetten, heel goed! Nogmaals succes morgen!

April: fijn dat alles goed was!!! Hartstikke goed en weer een zorg minder. 26 weken alweer, jeetje!!!

Sterretje: ik ga zeker een keer een buikfoto maken en hem hier plaatsen, moet even wachten tot het mannetje terug is dan kan die de foto maken, goed?

Anouska: Wat een kut dag voor jou, laat de dag dan maar snel overzijn, en dan ziet het er morgen heel anders uit!

Mamoetje: spannend meid, waarom test je niet? Het is toch je NOD vandaag??

Klaasje: wat goed dat het bij jou zo goed gaat met dat vaginisme, echt super hoor!
hopen dat je er nu vanaf bent en lekker van de sex kan gaan genieten en een kindje kan gaan maken.........en wat heerlijk al allemaal lente spulletjes in huis!!! Wordt je toch helemaal vrolijk van? En dan ook nog een kort koppie, laat de zomer maar komen!!!!

Linda: ga je ook voor stekeltjes vanavond??? hihihihi!

Kruimeldiefje: waar ben je toch?? We zijn zo benieuwd naar je verhaal!
Mocht ik je niet meer tegenkomen hier, heel veel succes morgen!

Pipperdepip: Hoe trek je de pilletjes...........??

Bieb:!!!!!! Hoe is het bij jou lieverd???

ik heb heerlijk van half 3 tot 6 geslapen, heb er nu wat hoofdpijn van, zo vast geslapen heb ik!
Eerst even bij komen met een kop thee op de bank en dan over een uurtje even mijn prakje opwarmen.........

Tot later,
Dikke kus!

Mamoetje, spannend meis, zag je topic al !!!!!! Ga heeeeel hard duimen

Rimke, lekker ff bijkomen en daarna goed eten !!!!

Liefs happy

Rimke; Lekker dat je goed kon slapen, dan had je het vast nodig. Hopelijk zakt de hoopdpijn zometeen.
Hoe is het eigenlijk met je rug?

Bambi; Sorry vergeten te reageren, maar ben het wel eens met wat de rest ook al zegt. De vriend van je zus zal eens moeten gaan kijken hoe hij moet/kan leven zonder schulden te krijgen. Als je alleen maar geld geeft leert hij dat volgens mij nooit, toch?

hallo meiden,

nou mijn bui is nog steeds niet over ben bij de HA geweest en gezegt wat ik had om het ff helemaal te vertellen had gele plekken in mijn keel, maar had geen pijn alleen een beetje ruw gevoel alleen als ik slik lijkt het net of ik door een heel klein rietje moet slikken en als ik loop vben ik heel snel buiten adem.
dus heeft ze gekeken en gevoeld en nu zijn mijn klieren ook opgezet, dus ze vroeg of ik koorts had en of ik moe was,
heb dus geen koorts en ja moe ben ik altijd (i.v.m. ziekte van crohn en daarbij veel uren werken. (gem. 50 in de week) en nu is er een collega niet die ene die de ski lift tegen haar hoofd heeft gekregen. dus is het alleen maar meer, dus ik dacht dat het daarvan was.
maar   nu denkt ze dat ik de ziekte van fijfer heb en moet ik daar morgen op bloedprikken.
is dit niet zo kan de keelpijn alleen nog maar erger worden en als dit zo is moet ik terug komen.
dus baal heel erg.....
en heb dus niet gevraagd of ik nu alweer terug kan naar de gyn, omdat ik dus pas geweest was want eerst maar ff dit afhandelen,
ze zegt veel rusten en gezond eten, nou dat veel rusten gaat dus niet bij ons, ga zo nog ff kijken wat voor symptonen je allemaal kunt hebben van fijfer.

APRIL of STERRETJE: wij zitten in ronde 7 nu alleen was naar de gyn geweest omdat ik ook ziekte van crohn heb en altijd heb gedacht dat dit zou gebeuren bij ons dat het langer ging duren en had gevraagd of internist mij kon doorverwijzen en dat deed hij, toen heb ik gevraagd of er soms iets mis kan zijn omdat ik 7 jaar geleden een darmoperatie heb gehad i.v.m. ziekte toen hebben ze 35 cm darm weggehaald en was bang omdat de darmen dicht bij de eierstokken en zo in de buurt zitten dat ze misschien iets geraakt hadden waardoor het nog niet gelukt was, maar zij zei dat dat waarsschijnlijk niet was want dan hadden ze er toen wel een gyn bijgehaald alleen heb ik kans omdat ik een buikoperatie heb gehad dat er verklevingen van binnen zitten die tegen mij eierstokken of eileiders aanduwen.
heb toen alleen niet gezegt dat we toen in ronde 5 of 6 zaten maar dat ik gestopt met de pil was in mei en dat is ook zo alleen wij zijn niet gelijk begonnen omdat ik eerst wou trouwen alleen wel alvast wou ontpillen. en vandaar dat ik in mei zo en zo weer terug mag komen omdat ik dan een jaar van de pil af ben, lang vehaal maar dan snap je een beetje hoe dat het zit.

HAPPY: veel sterkte met je pa he meid.

LINDA: lekker de haartjes verven.

MAMOETJE>>> oei oei gele afscheiding heb ik weleens gelezen komt zelden voor maar dat is wel een teken van zwangerschap..... dus let us know.......

STERRETJE of APRIL weet het ff niet meer he maar 1 van jullie hebben er 10 rondes overgedaan dus voor iedereen is er nog hoop gelukkig... hebben jullie gelijk vanaf het begin intensief geklust of ook gewoon 10 maanden er vol tegen aan??

voor de rest weet ik het ff niet meer.

nou meiden bedankt voor het lezen van mijn depri verhaal

liefs anoeska

Anoeska; Oh nee jeetje je dag wordt er niet beter op, heftig zeg. Ik kan me echt voorstellen dat je je rot voelt, daar heb je volgens mij alle reden toe. Als ik dat zo lees zul je wel echt rustig aan moeten doen (he zuster Rimke?). Echt meid, luister naar je lichaam, die heb je maar 1. Ik heb zelf ook de ziekte van pfeiffer gehad en als je dat hebt moet je echt rustig aan doen hoor, anders blijf je daar last van houden, beloof je dat?

Ja, wij hebben er 9 a  10 maanden over gedaan. Tussendoor wel een paar maanden moeten stoppen ivm behandeling van mijn rug, maar die heb ik er al afgehaald, dus in totaal was het nog iets langer. Tja, zoals volgens mij bijna iedereen hier gingen wij wel steeds fanatieker klussen naar mate het langer ging duren en de laatste 2 maanden heb ik ook ovu testen gebruikt (echt een aanrader, maar dat heb ik al vaker gezegd).

Sterkte, luister naar je lijf en neem echt gas terug! Vandaag iets gaan eten/doen wat je lekker/fijn vindt, dat heb je wel verdient.

Liefs April

He april: tja, met mijn rug...........hihihi, heb het weekend natuurlijk niet zoveel gedaan maar er blijft een zeurderig gevoel onder in mijn rug, boven die twee kuiltjes, snap je?
Af en toe een steek. Het zijn symptomen van bekkeninstabiliteit als ik dat zo na zoek op google, maar daar wil ik niet aan, dus we gaan op rustiger tempo gewoon maar door, en mochten de klachten echt die kant op gaan dan zien we wel verder.
Ik ga er nu maar vanuit dat het mijn banden zijn!
Hoe'st met jouw rug dan?

Anouska: Pfeiffer is balen zeg, hoop dat de uitslagen toch op iets anders wijzen..............hoop doet leven zullen we maar zeggen!

Ik ga eventje proberen of ik wat door mijn keel ga krijgen.................

Terug
Bovenaan