tjezus...........nr. 19 alweer. Kan ook niet even slapen en jullie kletsen lekker door.......hahahahaha!
Bambi: heel goed van je hoor! Jullie mar hard werken voor mooie spulletjes en een toekomst voor jezelf en de rest maar lanterfanten en teren op jullie portomonnee, zo werkt het niet! Applaus voor jezelf!
Happy: lekker geshopt om de zinnen te verzetten, heel goed! Nogmaals succes morgen!
April: fijn dat alles goed was!!! Hartstikke goed en weer een zorg minder. 26 weken alweer, jeetje!!!
Sterretje: ik ga zeker een keer een buikfoto maken en hem hier plaatsen, moet even wachten tot het mannetje terug is dan kan die de foto maken, goed?
Anouska: Wat een kut dag voor jou, laat de dag dan maar snel overzijn, en dan ziet het er morgen heel anders uit!
Mamoetje: spannend meid, waarom test je niet? Het is toch je NOD vandaag??
Klaasje: wat goed dat het bij jou zo goed gaat met dat vaginisme, echt super hoor!
hopen dat je er nu vanaf bent en lekker van de sex kan gaan genieten en een kindje kan gaan maken.........en wat heerlijk al allemaal lente spulletjes in huis!!! Wordt je toch helemaal vrolijk van? En dan ook nog een kort koppie, laat de zomer maar komen!!!!
Linda: ga je ook voor stekeltjes vanavond??? hihihihi!
Kruimeldiefje: waar ben je toch?? We zijn zo benieuwd naar je verhaal!
Mocht ik je niet meer tegenkomen hier, heel veel succes morgen!
Pipperdepip: Hoe trek je de pilletjes...........??
Bieb:!!!!!! Hoe is het bij jou lieverd???
ik heb heerlijk van half 3 tot 6 geslapen, heb er nu wat hoofdpijn van, zo vast geslapen heb ik!
Eerst even bij komen met een kop thee op de bank en dan over een uurtje even mijn prakje opwarmen.........
Tot later,
Dikke kus!