klusbabes 19!!!!!!!

hoi meiden,

meiden thanks voor jullie begrip in die situatie met me zusje. gelukkig is de schade met me moeder beperkt gebleven. ik had het mijn vader al verteld, dan kon die me moeder inlichten. blijkt dat ze wel ruzie met me vader heb zitten maken, maar gelukkig niet met mij. vanmiddag ff over gehad, ze is het er niet mee eens en dat is het.

nou weet ik de rest niet meer, ja linda een kleurtje in der haar, happy lekker geshopt, sterretje gewerkt en nu aan het rusten, kruimels zeer benieuwd naar je verhaal over de date en anoeska is ongie wat een kut dag hb je verder, en wat zei de ha. en klaasje gaat erg goed met het klussen. goed zo. houden zo.

nou toch aardig onthouden hahaha. vanaaf lekker thuis blijven voor de buis, en de laptop bij de hand hahaha
ga nu snel naar me prakkie bloemkool jammie.

xxx Bambi

april,

fijn dat alles in orde is, hoop voor je dat de kleine nog wel goed draait de komende weken. ga nu echt naar me prakkie

xx Bambi

Lieve april,

Wat fijn dat alles goed was met je ukkie !!!!!! Ik weet niet hoe de rest erover denkt maar ik weet bijna wel zeker hetzelfde als ik .......ik geniet van jullie verhalen over die ukkies en kan me geen mooiere resultaten wensen met die kleintjes dan wat jullie iedere keer te melden hebben. Jullie zijn heeeeeel belangrijk voor me en gun het jullie van harte !!!! Natuurlijk wil ik ook maar, dat komt ook wel een keer. Kletsen jullie maar lekker over jullie ukkies, ik vind het super !!!!!

Liefs happy

Oh Happy wat lief van je! Ja ik weet het ook wel, want laatst is het ook al 'besproken' maar het voelt zo dubbel, zeker als er net weer een paar meiden ongi zijn geworden!

Hoe is het nu met je? Gaat het een beetje?

April

Ja het gaat nu wel .......Mn mannetje heeft het eten nu klaar, lief he haha. Morgen mn vader wegbrengen en dan hoop ik dat woensdag heeeeeeel snel om is. Pffff Zo n lange dag dan he voordat je een telefoontje krijgt !!!!!! Ik ga ff lekker eten .......tot straks

Liefs happy

Happy; Je hebt zeker een lief mannetje (voorzover ik dat kan beoordelen, ha ha). Hoe laat wordt je vader eigenlijk geholpen en enig idee hoelang de operatie gaat duren?
Ja, wachten duurt dan zeker lang, moet je woensdag werken? Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden, sterkte in ieder geval.

En voor nu eetsmakelijk.
April

Bambi; Ja die uk moet zeker nog draaien, maar hij/zij heeft nog wel een aantal weken om dat te gaan bedenken.Met al dat gerommel van mijn darmen wilde ie vast en zeker ver weg zijn van mijn darmen, ha ha. Nou, ja dan moet mijn maag er maar aan geloven!

hee meiden,

Anoushka en bieb.. Wat vervelend toch ongesteld geworden..

April.. wat leuk dat je echo zo goed was.. en goed op je ijzer letten heh..

Linda: ook je haartjes weer gekleurd.. hopelijk is het geworden zoals je wou..

Bambi: wat vervelend dat gedoe met je zusje.. Ik wou gisteren uit eindelijk toch naar me moeder gaan in ieder geval voor me zusje.. maar we moeten woensdag op haar passen en dan ziet ze me haar wel.. want me vriend wou neit die had even genoegvan der..

happy : Hou je rustig heh de komende dagen.. jij en je familie hebben er niks aan als je over een paar dagen door de zenuwen helemaal op bent..

de rest ben ik even kwijt..

Ben nog niet ongesteld.. maar heb wel echt heel veel afscheiding.. neit zoals met je ei.. maar vloeibare variant daarvan.. heel helder.. beetje gelig en helder..

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan