klusbabes 19!!!!!!!

goeiemorgen meiden

april; heb je vannacht wel lekker geslapen??, en haha joey heeeft ons nog niet vaker betrapt haha, op deze leeftijd kun je dat nog een beetje maken, maar normaal hoor dan doen we het s'avonds als we niet te moe zijn haha

Phoebe; zo meid zo te lezen staat je een hele drukke week te wachten, veel plezier alvast meid

kruimels; het was lekker in de sauna, en je had ongikrampen las ik maar er kan nog van alles gebeuren

Happy: het is logisch meis dat je er niet zoveel bent en je pa is belangrijker hoor, hoe ging het gisteren zonder morfine met hem?? had ie nog steeds zoveel pijn, en jeetje he een vriend van je vriend die nog effe om half 12 s'avonds aankwam met zijn probelemen, kon dat niet eerder op de avond, maar wel lief dat jullie hem even hebben opgevangen

Zou rimke het nog naar haar zin hebben in Oostenrijk, ik vraag me af of er nog wel genoeg sneeuw ligt

Nou pip en kruimels morgen is de grote dag, een date van jullie op mijn verjaardag hahaha, spannend spannend ik ben zo benieuwd hoe het gaat aflopen maar dat komt wel helemaal goed denk ik

nou ik ga er weer vantussen ik ga joey effe in bad gooien en daarna naar me pa toe, me man heeft nu een week vakantie, en vrijdag gaan we lekker een weekendje weg
Oja ik snap nu echt niks meer van me temp, een vrijdag was ie 36,3, zat en zon, 36,5 en vanmorgen 36.4, maar goed vananvodn hopelijk weer even klussen want ik wil het toch niet overslaan je weet maar nooit, maar goed

Iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xxxx linda

he lin, ik had daar nooit bij nagedacht,   dat pip en ik nu een date hebben op jouw verjaardag. dat kan alleen maar goeie dingen beloven he, haha.
ik heb er nu ook onwijs zin in, echt waar!!!!
heb er een goed gevoel over in ieder geval!
meid, fijne dag en tot laters.

pip, ontzettend leuk dat we morgen elkaar gaan ontmoeten. vind het helemaal leuk en ook erg spannend!
ik zal je even goed uitleggen hoe je het beste kan rijden.

je rijdt vanaf jouw werk richting Erm.
Rij Erm door en hou dan Sleen aan.
Midden in Sleen zie je een blauw verkeersbord met Oosterhesselen, De Klencke erop, daar ga je af en dan rij je eigenlijk al op de goeie weg, want aan die weg woon ik.
alleen moet je dan bijna tot aan Oosterhesselen rijden.
je  krijgt onderweg nog een afslag naar rechts(benneveld) gewoon rechtdoor rijden!
dan zie je aan de rechterkant een kasteeltje, daarna nog een huisje/boerderij (ook rechts) rij door en dan de laatste boerderij voor de lange bocht aan de linker kant.
Klenkerweg 12 dat is ons paradijsje, haha.
er staat een grote heg bij ons voor het huis en er branden veel lampen in alle stallen.
je mag gewoon je auto achter neer zetten hoor, veel mensen laten hun auto op de oprit staan, maar rij maar gewoon door naar achter het linkse gebouw, ik wacht je wel op. ps: je bent toch niet bang voor onze twee labradors? (ze zijn zo lief!!!!!)
nou hele uitleg geworden, whaha. hoop dat je het kunt vinden.
ik stuur je even mijn telefoonnummer via de hyves, i.v.m privacy (heb geen zin om belaagd te worden door weet ik wie allemaal) haha.
meid, ik hoor het wel van je he? spannend he, haha.
groetjes kruimels

pip, m'n telefoonnummer staat op de klusbabes hyves.
tot morgen,
doei doei,
xxx kruimels

hallo meiden,

weer flink gekletst de laatste tijd zie ik,
KRUIMELS en PIP gaat het er dan toch eindelijk van komen hoop dat het bij jullie net zo leuk word als bij happy en phoebe.

voor de rest ja sorry hoop dat ik volgende week wat beer alles kan lezen, dus heb weinig opgevangen.

het gaat gelukkig al een stuk beter met me heb minder keelpijn en voel me al een stuk fitter alleen als ik iets doe ben ik gelijk moe en begin ik te zweten maar ga denk ik toch proberen om aan het einde van de week weer wat te gaan doen met werken, moet in ieder geval vrijdag bij de dokter komen en vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis i.v.m. darmen dus ben benieuwd???!!!!!

nou heel veel liefs van mij

spreek jullie snel

groetjes anoeska

oh sorry meis, zie net dat je mobiele telefoonnummer op je hyves staat, haha.
groetjes kruimels

anoeska, succes meid, vanmiddag in het ziekenhuis.
en gelukkig dat je je weer wat beter voelt, maar doe rustig aan het meid, deze ziekte kost echt tijd, lees weken!
even een stapje terug!
fijne dag,
groetjes kruimels

hoi meiden oohhhh ben een dagje niet geweest en kan het dan echt niet bijhouden. sorry

las wel dat het voor kruimels heel spannend word en leuk dat pip en jij morgen een date hebben,
Linda is morgen jarig en heeft het gisteren leuk gevierd.
april heb je vanacht al beter gelslapen ? fijn dat je mannetje morgen al thuis komt.
en sterretje heeft vandaag controle bij vk en een prik in je bil.

sorry maar al het andere heb er wel snel overheen gelezen, maar geen zin in hoor.

gisteren avond heerlijk gewokt metme ouders. dat zijn dan echt wereldvreemde he, hadden nog nooit gewokt en vonden het geweldig.
April en sterretje ik ben ook al bijna 10 kilo aangekomen (schaaam) zat wel te mopperen tegen me mannetje dat dat biet normaal is ben net op de helft, maar ach ik ga er niet minder om eten (lees vreten) hihihi. ik leg me er bij neer ik ben een vet varken. hahaha
net tot 10.15 liggen maffen , mag ook wel want had ook de afgelopen nachten weer lopen spoken, veel maagzuur en gisteren was het weer heel erg en ook zon last van me darmen dat ik de hele middag op het loiter heb doorgebracht. geluukig was het weg eer we gingen eten en gelukkig ook geen last vanacht gehad.

moet nu echt wat in me huis gaan doen, het begint hiet meer en meer op een bouwval te lijken, heb geen gewone lamp meer in huis, overal hangen bouwfittingen, en heb ook geen gordijnen en rol gordijn meer hangen, voel me erg bekeken hahaha. overal staan dozen, me dressoir ligt uitelkaar, en heb voor de helft geen zeil meer in de keuken, want dat hebben  we gebruikt in het halletje en wc in andere huis.  wheeeeee, stom huis. geluukig verhuizen we 2 wk.. maar moet hier wel ff stofzuigen en stoffen, dus ga ik nu ff doen.

wat betreft me nieuwe huis, we zijn zo onwijs blij metde geverfde trap, ik heb daar wat uren inzitten en behoorlijk wat maagzuur aan overgehouden , maar het resultaat is zo mooi, een chocolade bruine trap.
hahaha als mensen vrage nwaarom er zoveel bruin in ons huiz zit, zegt me man tja me vrouw is zwanger en verslaafd aan chocola en dat zie je terug in de steiling va nhet huis hahahah. nee hoor vind het gewoon mooi en me man gelukkig ook.

nou ga echt ff wat doen.

xxx Bambi

Meiden, hier ff een vlugge happy !! Alles goed, mn paps is net uit bed geweest en dat ging goed. Afwachten wanneer hij naar huis mag........Net de boodschappen met mn moeder gedaan. Zo nog ff met haar naar de stad en naar een andere auto kijken  haha zonder mn mannetje. Deze zal het toch wel niet worden want, vind hem iets te duur maar deze staat hier vlakbij dus ff kijken kan geen kwaad. We hebben verleden jaar april een seat ibiza gekocht en het is echt een hele mooie auto hoor maar hij is zo verschrikkelijk stug. Ieder hobbeltje voel je. Haha dat irriteert me dus wil een andere. Heb nu mn oog laten vallen op een renault megane, dus ben benieuwd. Kruimeltje, daar hadden jullie ook tussen zitten twijfelen he ? Hebben jullie nu ook een renault? Haha   lin, betrapt tijdens het klussen. Morgen DE date las ik net, spannend. Zie al dat ik deze week niet hoef te daten met mn buuf haha druk schema zag ik. Meiden, ik lees alles wel hoor zoveel mogelijk, dus weet wel wat er hier gebeurt. Fijne dag

Liefs happy

Terug
Bovenaan