klusbabes 19!!!!!!!

meiden ik reageer even per bladzijde

Renee: wat ontzettend erg meid dat je pa een beroerte heeft gehad, jeetje he dat is ontzettend slecht nieuws, hopelijk komt alles wel goed met hem, ligt ie nog in het ziekenhuis??? sterkte meid

Happy: ongi geworden, dan kunnen jullie over eenpaar dagen weer flink aan de slag haha, en wat goed dat het met je vader al wat beter gaat, elke dag een stukje vooruit helemaal top, en ik las dat je op zoek bent naar een andere auto, haha succes met verder zoeken

bambi: haha dat zal een gezellige boel in jullie huisje wezen nu haha met fittingen enz, maar goed   nog eventjes en dan mogen jullie je nieuwe huisje betreden, nog eventjes geduld
En ik las dat jullie hebben gewokt, heerlijk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook nog nooit had gedaan tot aan vorig jaar een keertje, maar ik vind het ook heerlijk

anoeska: gelukkig voel jej e weer wat fitter , en gaat het met je keel ook weer wat beter, doe evengoed nog maar even rustig aan hoor meid, en hoe was het in het ziekenhuis vandaag??? was alles nog goed??

zo ik ga weer eventjes verder lezen

xxx linda

hahaha ik dacht dat er meer bladzijden waren haha

ik ben net even op verjaardags visite geweest bij mijn buurjongentje was wel effe leuk, over een uurtje komt me neef met zijn vriendin alvast voor me verjaardag op visite en morgenochtend komen me vader en me schoonouders nog een keerjte op visite en morgenmiddag een vriendin en morgenavond hoop ik van niemand hahah lekker dankbaar he, nee maa rik heb het nu wel weer gehad hoor pffff ben nu gewoon 3 dagen jarig, en morgenavond heeft Tom weer cursus en dan ben ik alleen

ik ga zo joey effe eten geven

xxx linda

meiden ik ben er weer vandoor, ik lees morgen alles weer bij

iedereen een fijne avond

xxx xlinda

Renee; Jeetje wat heftig zeg. Ik kan me voorstellen dat je je nu erg kut voelt, dat is ook niet niks zeg. Ik hoop dat het snel wat beter gaat met je vader, sterkte!

Anoeska; Hoe was het in het ziekenhuis vandaag? Fijn dat het weer wat beter gaat, maar wel echt je rust nemen hoor. Echt doen, anders blijf je er last van houden .

@renee: hé meid, dat is schrikken zeg. Ik hoop dat ze snel een behandelplan gaan opzetten. In ieder gval heel veel sterkte nu.
@happy: ik sluit me aan bij bambi en renee. Japanners zijn zeer goed. We hebben een toyota corolla gehad waar nooit iets aan was. Hij heeft 16 jaar gereden en net de 300.000 km niet gehaald. We hebben nu een nissan primera en die zit al over de 300.000 en is 8 jaar oud. Volgens de garage ziet het er ook niet naar uit dat die het snel zal begeven. En de auto heeft nooit iets gehad. Een Subaru in de familie is geloof ik ook rond de 16 jaar oud geworden. Even navragen, want volgens mij rijdt die nog.
Succes in je nieuwe klusronde.
@bambi: ik had je bijna als vermist opgegeven meisje. Dat ramen lappen kun je beter niet op een ladder doen. De fysiotherapeut van de zwangerschapsgym gaf aan dat je zwaartepunt nu anders ligt. Je lichaam reageert anders dan normaal en dat wil je liever niet op een laddr proberen. Ik hoop dat het voor je gedaan wordt. Morgen naar de vk? Ik ben net geweest en heb de prik gehad. Ben blij dat ik daar vanaf ben.

Happy; Ongi geworden lees ik. Over een paar dagen dus weer fanatiek aan de klus, fijn hoor. En hoe is het nu met je vader?

Bieb; Krijgen we nog foto's te zien.............. Ben echt zo benieuwd!

Sterretje; Was alles goed bij de vk? En die prik heb je gelukkig gehad.

Bambi; Morgen naar de vk, leuk hoor.En inderdaad niet te fanatiek op een ladder klimmen hoor.

Linda gaat nog volop klussen zag ik. En kruimels en pip gaan dinsdag afspreken.

@anouska: je moet naar het ziekenhuis voor je darmen en vrijdag naar de dokter. Is dat laatste voor de pfeifer?

Nou, bij de vk geweest dus en alles was verder in orde. Alleen begon ze alweer over de volgende prik. Sorry hoor, je geeft aan dat je er niets van moet hebben. Ik heb er vrijdag 1 gehad en vandaag een. Kan er dan niet een bezoekje gewacht worden voordat ze t er weer over hebben. als ik er nog een moet dan komt dat doordat ze me vrijdag maar 1 van de 2 dingen hebben laten prikken. Dus eigenlijk is het hun probleem. Mijn hb-gehalte (ijzer) Ik wacht het af.

Terug
Bovenaan