bambi, meis nog effe volhouden, nog 1 dag dan heb je lekker weekend!
jaq, pip en ik hebben het ongelofelijk gezellig gehad, echt voor herhaling fatbaar!
volgende keer ga ik naar haar toe, kijken hoe zij woont.
bieb, nou dat is ook apart dat de arts dat verkeerd dacht van je broer, gelukkig leeft hij nog zeg, allemachtig. had hij het gewoon verkeerd begrepen?
dus over een paar weken weer voor wat verschillende testen, meid het is allemaal heel veel gedoe, maar je kunt maar beter ervan zijn dat alles goed is na die testen.
dat ze je gewoon helemaal gezond verklaren, dan hoef je je daar niet meer druk om te maken en kun je je volledig op je zwanger worden storten.
vrijdag naar de fertiliteitsarts. spannend! gelukkig dat die collega zei dat hij erg goed is, dat is toch wel erg fijn om mee te werken dan.
pip en ik hebben ook een geweldige arts, het is een vrouw, echt een super mens!
wat jammer zeg dat je toch nog afgewezen bent voor die baan, gewoon blijven solliciteren meid als er wat leuks op je pad komt, ze weten niet wat ze missen met jou in hun team!
pip, goed zo meis, die sollicitatiebrief zit op "de bus". nu afwachten en hopen op het beste. zou erg leuk zijn zeg als je nieuw werk kreeg, nieuwe uitdaging, heel goed!
pppfff moet jij die domme belastingaangifte ook nog doen? ik ook. het ligt er al 2 weken, wat misschien alwel 3 weken, maar heb er zo de pest aan.
succes morgen! krijg je hulp van iemand of moet je het alleen doen?
ik doe het meestal samen met roelof, gaat wat sneller, haha.
ik duim voor je hoor dat je snel ongi wordt, dan kunnen jullie weer lekker aan de klus voor zo'n klein wondertje.
slaap lekker meid, en tot gauw.
phoebe, aaaaahhhhh wat een lief plaatje heb je gestuurd, dank je.
ik ben nog niet zo handig met die dingen, hoe doe je dat precies?
ik weet zeker dat rimke wel voor je wil pendelen als ze terug is van wintersport, ze voelt het als een soort gave en heeft dat vast over voor onze klusbabes!
sterretje, bedankt meid voor de uitleg over de kinderwagen.
zie zo vaak van die mensen door de stad lopen met zo'n maxicosi kinderwagen, dacht dat dat normaal was en dat je daar gewoon voor kon kiezen?!
nou, waar maak ik me nu ook al druk om, ga eerst maar eens genieten en zorgen dat ik er een beetje aan gewend raak, haha. zo onwezelijk. maar super mooi!
we zitten alweer op klusbabes 20 wat gaat het weer snel, ongelofelijk.
als het aan mij ligt dan kletsen we nog een keer 20 topics vol, maar dan moet wel iedereen zwanger zijn hoor.
dan moeten we een nieuwe naam verzinnen en dan gaan we daar gewoon verder kletsen met z'n allen.
ik denk dat ik nu maar eens ga tanden poetsen en m'n bedje opmaken, want die had ik gewassen. anders wordt het wel erg laat.
van die rare late gewoonte moet ik ook maar eens af, want dat ga ik natuurlijk straks niet meer trekken.
vriendje is nog niet thuis, dus die zal straks wel lekker tegen me aan kruipen als hij thuis komt en even stiekum z'n hand op m'n buik leggen, dat is echt iets voor hem.
zie hem zo thuis komen en naar bed gaan en wat hij dan allemaal doet, hebben jullie dat ook dat je je mannetje zo goed kent dat je heel veel dingen van ter voren al aanvoelt, grappig is dat.
meiden, klets klets, ik ga nu echt slapen.
welterusten allemaal (er is vast niemand meer, maar toch)
xxxxx kruimels