Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Hoi meiden,

Jippie, nieuwe auto gekocht !!!!! Een grijze renault megane 5 deurs.....ben helemaal happy  haha. Ben net binnen en het eten stat op dus ff kort ......

Kruimels, je boek klinkt idd heel leuk !!!! Hoop dat ik er snel ook eentje kan kopen hihi

Pip, al ongi ??????

Klaasje, van wie was die begrafenis ook alweer Sorry, maar ben verleden week natuurlijk maar half aanwezig geweest

April, heb je het achter de rug meisje? Ging het een beetje ?

Sterretje, zou idd leuk zijn als ik met pip en kruimeltje buiten de auto om nog iets gemeen zou hebben haha

Linnie, lekker bijna weg meis .......Weet niet wanneer ik hier weer ben dus bij deze alvast heeeeeel veel plezier, geniet er lekker van he. Ook voor je mannetje en die kleine kabouter ......

Liefs happy

hey meiden

sterretje; het moeder zijn daar rol je zo in hoor hahaahah, gaat helemaal vanzelf, in het begin is het echt aanklungelen maar daarna gaat het echt vanzelf hahaha, en wat me temperatuur betreft, ik dacht dat ik afgelopen vrijdag aan me temp zag dat me ei in aantocht was, me temp was toen 36,3, en zat en zondag en maandag 36,5 en dinsdag 36,7 en gisteren en vandaag in ene weer 36,3, dit is toch wel de raarste maand met temperaturen, ach ik moet een dinsdag weer naar de gyn dus ja ik wacht het wel weer af

Happy: gefeliciteerd met de aankoop van jullie auto haha, en hoe is het met je pa, is ie ondertussen al naar de wc geweest???

April: hoe was de begrafenis van je man zijn oma, heeft je man wel nog afscheid kunnen nemen??

Anoeska; ik ben het klussen nu wel een beetje zat hoor eerlijk gezegd, maar vanavond wil ik toch weer en dan kijken wat me temp morgenochtend doet,

zo de tassen zijn ingepakt , pfff voor joey heb je echt de meeste troep mee haah, leesboeken en speelgoed, je moet het kind toch vermaken in het huisje,

xxx linda

Hey linnie,

Ja paps is naar de wc geweest !!! Pfff ook weer een opluchting voor hem zeg. Hij moet 2 april terug voor een dagopname want hij heeft nog een cateter ( weet niet hoe ik dat schrijf hihi ) en die gaat er dan uit. Vanmorgen zei hij dat hij het rar vond dat er geen afspraak was gemaakt voor de hechtingen eruit te halen dus hij heeft gebeld en dat waren ze vergeten  Lekker he dat je daar zelf aan moet denken. Nu moet hij daar volgende week dinsdag voor ......Ga nu eten .........

kusss happy

hey happy: eet smakelijk meid, en jeetje he wat een fout zeg dat ze vergeten zijn een afspraak te maken voor de hechtingen eruit te halen, pfff moet je daar ook nog zelf achteraan, en gelukkig is ie naar de wc geweest, dat zal voor je pa inderdaad ook een opluchting zijn

meiden ik ben er vandoor ik kom straks nog eventjes en daarna maandag pas weer

xxx linda

happy; ik ga jullie ook allemaal missen  maar gelukkig zijn het maar 3 dagen en dan heb ik daarna denk ik een hoop bij te lezen haha

meiden ik ga er nu mee stoppen mijn man wil nog effe op de laptop, en daarna gaan we house kijken en nog even klussen en dan slapen
iedereen een fijne avond en tot maandag

dikke  linda

Terug
Bovenaan