een hele goeie middag meiden,
klaasje, ondanks dat een begrafenis nooit leuk is kan het idd wel een mooie dienst zijn geweest, gelukkig was dit bij jou het geval.
van wie was de begrafenis, toch niet te dichtbij in de familie?
voor jou begnit het lange wachten nu weer meid, dat vond ik altijd het langste duren, je kunt nu niks meer doen dan afwachten. hopelijk word je wachten beloond!
werkse vandaag.
linda, nou mijn eerste nacht was goed hoor meis! heb heerlijk geslapen, wel moet ik eraan gaan wennen dat ik niet meer teveel op m'n buik ga liggen, zo lig ik namelijk altijd! vanmorgen werd ik wakker en had ik wat krampen en dat kwam dus gewoon omdat ik de hele nacht op m'n buik had gelegen, want even later was het over toen ik op m'n rug ging liggen. zal er gewoon aan moeten wennen dat ik op m'n zij moet liggen.
en ik heb ook wonderbaarlijk m'n mond kunnen houden tegen m'n vader, wel erg moeilijk hoor. wil er wel zo uitflappen: "je word opa, pap!" aaaaaaaaaaaa hij moest eens weten!!!
wat heerlijk meis, lekker een weekendje weg, heerlijk.
waar gingen jullie ook alweer heen, jullie bleven wel in nederland toch?
heerlijk even een weekendje eruit met z'n drietjes, heerlijk!!!
we gaan je wel missen hoor, als je het hele weekend er niet bent, snik snik.
dat met je temperatuur is idd een groot raadsel, maar het kan natuurlijk ook een andere reden hebben waarom je temperatuur niet meer naar beneden gaat......... wie weet???
je kleine knulletje weer naar de creche geweest vandaag, vind hij het nog steeds zo leuk?
hoop echt voor je dat de hoeveelheid clomid niet omhoog hoeft, hoe minder van die rommel je nodig hebt hoe beter natuurlijk. duim voor je!
pip, jjoooepeieeee!!!!!! de ongi komt eraan!!!!!! wat geweldig nieuws!
nou kun je eindelijk met een eisprong er volop tegenaan en heb je net zoveel kansen als ieder andere gezonde vrouw. super meid!!!!
april, gelukkig is je mannetje weer lekker thuis, heerlijk.
ik voel me dus goed eigenlijk, wel een soort van spierpijn op allerlei plekken bij m'n buik, hoort dit erbij?
happy, gezellig boodschapjes gedaan met moeders, en vanmiddag nieuwe auto kijken, spannend hoor.
ik geloof dat straks het hele klusbabes forum in een renault rijdt, haha.
lief dat je de hele tijd aan me moet denken, dank je!
ppffff ben van de ergste schrik bekomen en hoefde vanochtend geen bevestiging dat ik zwanger ben, stond me nog vers in m'n geheugen en moest even glimlachen toen ik wakker werd en heb even met die kleine gepraat met m'n handen op m'n buik.
heb een ontzettend leuk boek waar echt alles per dag in staat wat er precies met je kleine gebeurt, vandaag word de "streep"gevormd waaruit het hoofd en de "staart" ontstaan. er is al duidelijk een boven en onderkant van het kindje zichtbaar, haha, zo leuk om te weten.
er staan ook ontzettend veel adviezen in, wat je niet moet doen en juist wel en over voedingsadvies, super handig.
moet veel zuivel drinken en eten en voldoende groene bladgroente.
dus morgen gaan we aan de sla, haha.
moet zo even met de hondjes naar de dierenarts, even de half jaarlijkse enting, kom straks nog wel even weer.
dag lieverds.