Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Jippie!!!!!!!!!!!! Kruimels, wat fantastisch zeg, ik lees net dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meid. Vertel, hoe gaat het nu met je, al een beetje aan het idee gewend en hoe voel je je?

Sorry meiden, de rest heb ik maar vluchtig gelezen, sjonge jullie hebben wat afgekletst zeg.
Mijn mannetje is weer lekker thuis!

Renee; Sterkte met je vader.

Liefs April

Meiden, moet de deur uit. Boodschappen doen met mams. Vanmiddag voor een auto kijken. Mn mannetje heeft vanmiddag vrij. Weer naar een renault megane ( haha pip jullie misschien ook he , wij alleen geen station, ruil dan ook een ibiza in haha ) ben benieuwd. Kruimeltje, gaat het een beetje lieverd. Moet er heeeeeel de tijd aan denken haha. Renee, snap dat je wat minder tijd hebt hoor. Dat rennen naar dat ziekenhuis sloopt je ook. Doe maar rustig he en we zien je wel weer langskomen, weet dat ik aan je denk.....Sweety, tjonge het zit je ook niet mee he ......snap dat het ff teveel wordt. Sterkte meis......Meiden, moet echt weg, sorry dat ik niet op iedereen reageer maar het was echt heeeeeel veel en moet gewoon echt weg. Haha wat zal rimke opkijken als ze terug is !!!!!!

Liefs happy

O ja pip, heb naar je foto s gekeken, mooi hoor !!! Vind ook die met die bloem mooi !!!!

een hele goeie middag meiden,

klaasje, ondanks dat een begrafenis nooit leuk is kan het idd wel een mooie dienst zijn geweest, gelukkig was dit bij jou het geval.
van wie was de begrafenis, toch niet te dichtbij in de familie?
voor jou begnit het lange wachten nu weer meid, dat vond ik altijd het langste duren, je kunt nu niks meer doen dan afwachten. hopelijk word je wachten beloond!
werkse vandaag.

linda, nou mijn eerste nacht was goed hoor meis! heb heerlijk geslapen, wel moet ik eraan gaan wennen dat ik niet meer teveel op m'n buik ga liggen, zo lig ik namelijk altijd! vanmorgen werd ik wakker en had ik wat krampen en dat kwam dus gewoon omdat ik de hele nacht op m'n buik had gelegen, want even later was het over toen ik op m'n rug ging liggen. zal er gewoon aan moeten wennen dat ik op m'n zij moet liggen.
en ik heb ook wonderbaarlijk m'n mond kunnen houden tegen m'n vader, wel erg moeilijk hoor. wil er wel zo uitflappen: "je word opa, pap!" aaaaaaaaaaaa hij moest eens weten!!!
wat heerlijk meis, lekker een weekendje weg, heerlijk.
waar gingen jullie ook alweer heen, jullie bleven wel in nederland toch?
heerlijk even een weekendje eruit met z'n drietjes, heerlijk!!!
we gaan je wel missen hoor, als je het hele weekend er niet bent, snik snik.
dat met je temperatuur is idd een groot raadsel, maar het kan natuurlijk ook een andere reden hebben waarom je temperatuur niet meer naar beneden gaat......... wie weet???
je kleine knulletje weer naar de creche geweest vandaag, vind hij het nog steeds zo leuk?
hoop echt voor je dat de hoeveelheid clomid niet omhoog hoeft, hoe minder van die rommel je nodig hebt hoe beter natuurlijk. duim voor je!

pip, jjoooepeieeee!!!!!! de ongi komt eraan!!!!!! wat geweldig nieuws!
nou kun je eindelijk met een eisprong er volop tegenaan en heb je net zoveel kansen als ieder andere gezonde vrouw. super meid!!!!

april, gelukkig is je mannetje weer lekker thuis, heerlijk.
ik voel me dus goed eigenlijk, wel een soort van spierpijn op allerlei plekken bij m'n buik, hoort dit erbij?

happy, gezellig boodschapjes gedaan met moeders, en vanmiddag nieuwe auto kijken, spannend hoor.
ik geloof dat straks het hele klusbabes forum in een renault rijdt, haha.
lief dat je de hele tijd aan me moet denken, dank je!

ppffff ben van de ergste schrik bekomen en hoefde vanochtend geen bevestiging dat ik zwanger ben, stond me nog vers in m'n geheugen en moest even glimlachen toen ik wakker werd en heb even met die kleine gepraat met m'n handen op m'n buik.
heb een ontzettend leuk boek waar echt alles per dag in staat wat er precies met je kleine gebeurt, vandaag word de "streep"gevormd waaruit het hoofd en de "staart" ontstaan. er is al duidelijk een boven en onderkant van het kindje zichtbaar, haha, zo leuk om te weten.
er staan ook ontzettend veel adviezen in, wat je niet moet doen en juist wel en over voedingsadvies, super handig.
moet veel zuivel drinken en eten en voldoende groene bladgroente.
dus morgen gaan we aan de sla, haha.

moet zo even met de hondjes naar de dierenarts, even de half jaarlijkse enting, kom straks nog wel even weer.
dag lieverds.

hey meiden

Pip; ben je ondertussen al ongesteld???

Kruimels: je kan gewoon op je buik liggen hoor meid, maar je voelt vanzelf wel of het lekker ligt of niet , en goed dat je je pa nog niet hebt ingelicht hahahaa het is heel erg moeilijk om stil te moeten houden,
en mijn temperatuur is niet hoog hij blijft juist zo laag, maar goed vanavond gaan we gewoon weer verder met klussen, pffff ben volgens mij nou ook al ondertussen 14 dagen aan de klus, maar ja alles voor het goede doel

happy: aan het boodschappen wezen doen met je ma en kijken voor een andere auto, en gevonden?? hahhaha

hier voor de rest geen nieuws, ik heb me hele huis van boven naar beneden schoongemaakt en bij me pa vanmorgen schoongemaakt dus ik vind hem nu rond, alleen vanavodn nog even de badkamer en de wc schoonmaken en dan kunnen we morgenochtend zo weg, ik ga jullie ook missen hoor van het weekend, maar maandag ben ik gewoon weer van de partij

xxx linda

hallo meiden,

KRUIMELS: wat knap van je dat je niks gezegt hebt, bij mij gaat dat helaas niet lukken iedereen weet dat ik ermee bezig ben dus aan mij kan je het gelijk zien en ik bn zeker echt een flapuit.
en leuk zón boek waar heb je dat gehaald staan er ook mooie plaatjes in en zo...??
voor de rest nog een keer gefeliciteerd je voelt je denk ik gelijk anders of niet?
nou ga er lekker van genieten....

LINDA: lekker een weekend weg gezellig... waar ga je naartoe?
en van die temp snap er ook niks van, ben je het nog niet beu 14 dagen aan de klus zou gek worden, vorige maand hadden wij het ook iedere dag gedaan rond de eisprong dan he en toen ik het 1 keer niet gedaan had voelde ik me eigen kut en dacht ik wwarom niet maar had echt geen zin het moet natuurlijk wel leuk blijven.

voor de rest hoop dat iedereen heel snel zwanger word (ikzelf ook natuurlijk)
zou zo leuk zijn om over hetzelfde te praten maar dan is   misschien 1 van de zwangere al bevallen... haha

liefs anoeska

Dag dames,
Ik heb al een gedeelte gelezen. Ik reageer alvast.
@kruimels: meissie, niet bang zijn voor die krampen. De eerste 6 à 7 weken kan het zijn dat je een soort van ongi-krampen voelt, dat hebben zowel april als ik ook gehad. En het op de buik liggen kan op zich wel nog, maar wordt steeds vervelender. Ik ben zelf toen maar alvast gaan oefenen met andere houdingen en ik moet zeggen dat het goed lukt. Wat de maxicosi betreft, ik zie het wel eens in de supermarkt, maar als mensen snel van huis uit boodschappen doen en naar huis gaan, allé, maar eigenlijk zijn ze slechts voor autovervoer. Het rugje van de kleine is er nog niet aan toe om al te lang te zitten. Maar ach, dat komt allemaal wel. Eerst lekker genieten. En je weet het hè, de klamboes kun je bij leenbakker halen, hihihi
Dat vreemde gevoel dat er zo'n mensje in je groeit. Dat is idd heel onwerkelijk. Je bent zo bezig met zwanger worden en dan is het zover. Mij vragen ze nu ook of zo'n kindje me iets doet. Nee, eigenlijk niet. Ik ben zo bezig met zwanger zijn dat ik me niks kan voorstellen bij het moeder zijn.
@happy: jullie ook een nieuwe auto, pip toch ook al en kruimels ook?????
Ik hoop dat we volgende maand kunnen zeggen: wat hebben pip, kruimel en happy gemeen? (en dan heb ik het niet alleen over de auto)
@april: is de begrafenis al geweest?
@klaasje: Als ik het me goed herinner ging het om familie van je mannetje, toch? Hoe is hij eronder?
@linda: Dus officieel zijn het nu 4 rondes. Maar wat vervelend dat je deze maand je ei niet voelt. Kunnen ze wel zien of je deze maand een hebt? Ah, lekker vakantie, geniet ervan!
@pip: ja, goed hè, eindelijk een topic mogen openen.

@kruimels: heb je trouwens al gebeld met de ha of vk voor een afspraak of wacht je daar nog mee?
En misschien wil je meedoen met moeders voor moeders. Als je je voor week 5 of 6 opgeeft en het de hele periode volhoudt krijg je ook nog mooie cadeaus voor de kleine. Ze hebben een website waar je je op kunt aanmelden.
@pip: ik ga zo kijken of ik je foto kan zien. Wat leuk dat je zegt dat je mannetje grappig is. Vaak hoor je ook wel eens andere geluiden, maar zoals jij het schreef, las ik gewon de warmte van jullie relatie af. dat vind ik nou echt mooi, want je hoort ook vaak anders. Gisteren had ik trouwens een info-avond over borstvoeding voor het puffen en vanavond ook zo'n info-avond. Nou, gisteravond waren er dus maar 2 mannen, waarvan een mijn lieverd. De vaders waren uitgenodigd. Tja, voetbal was op, maar kom op zeg, je doet het toch met zijn tweeen of ben ik nou gek?

Pfff, nou verder niet veel speciaals hier. Hard gewerkt en nu moet ik me alweer klaar gaan maken. Doei

@pip: net de foto's gezien. En tja, je ziet het ook aan de foto's dat jullie veel lol hebben. Mooie foto's zeg. En een leuk kapsel heb je daar. Maar had je op hyves niet een foto staan met de haren korter?

Terug
Bovenaan