he lieverds,
wou zonder briefje proberen te reageren, maar dat gaat vrees ik helemaal niet lukken, ben het nu alweer kwijt.
weet nog dat linda gelukkig weer thuis is, maar lelijk haar enkel heeft bezeert, rustig aan he meid!!! ben erg blij dat je er weer bent, we hebben je echt gemist hier!
pip, zich druk maakt over dingen op het werke n daarom behoorlijke hoofdpijn heeft, meisie laat het los, het is de moeite niet waard. geniet van het leven!!!
rimke weer lekker aan het pendelen is geslagen, pppfff happy dat komt wel erg dichtbij he maart, succes meid lekker klussen!!!!!
gosj ik ben het echt alweer kwijt. ..... oh ja jaq gaat naar drenthe aanstaand weekend en nog wel naar Exloo, whahahaha wat kom je dan dicht bij pip en mij, haha wat gappig.
ik heb vanavond echt een tv avondje, ben nu dat model programma aan het kijken en straks komt spoorloos en dan vertrek ik naar m'n bedje en om 22:30 komt nog zo'n programma op tv van mensen die emigreren naar het buitenland, die ga ik dan lekker vanuit m'n bedje kijken.
morgen nog een dagje werken en dan woensdag vrij.
ik kom morgenavond nog wel weer effe aanwaaien.
verder gaat het goed hier hoor, haha.
dikke kus kruimels