Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Pip: Ja sinds hij gemaakt is (motor in de soep gereden.. +/- half jaar geleden) heeft ie het super gedaan nooit geen lampjes of haperingen ofzo.. en precies nu die voor de APK moet wel..

Rimke: Kan je voor mij ook pendelen? Shannah Clatworthy 30-03-1989

Happy: Ik liep langs een cafe langs de dijk en zat echt naar binnen te kijken of ik je zag.. maarja erzijn meer kroegen in Nederland dus de kans was klein.. hihi..

Moest lachen nog bij feyenoord.. de jongen waarmee we waren is net vader geworden 2 maanden geleden.. Dus mijn vriend zei.. ja over een paar jaar zit ze misschien wel o tussen ons in.. Dus ik zeg zachtjes tegen mijn vriend.. en wie weet ons kleintje ook wel.. Waarop hij hardop zegt.. ik neem me kind niet mee naar feyenoord.. Alleen als het een jongen wordt.. Die jongen dacht volgens mij wat hoor ik nou?!? Dus vroeg wat zei je zegt ie: Alleen  als ons kind een jongen wordt dan gaat ie mee naar feyenoord een meid niet..   Ik heb me echt in moeten houden met lachen.. Volgens mij denkt ie dat we zwanger zijn.. hihi.. hij zij er verder niets over maar zat gelijk naar mij te kijken en naar me buik.. hihi..

xxx Mamoetje

Zo, de koppijn is hier ook weer verdwenen!
Wat heeft iedereen lekker gegeten vandaag!!! Klinkt allemaal heerlijk!
Ik moet zeggen dat dat van ons ook erg lekker was. Ik had wat kleine tomaatjes in een ovenschaaltje met wat zout, olie en knoflook bij de pofaardappels in de oven gezet en dat later over de brocolli gedaan...................LEKKER!!!!!!

Linda: ik zeg, rustig aan doen meisje!!!!! Denk aan je enkeltje!
Happy: douch-ze!!!
Jacq: ook lekker een weekendje weg, lekker van genieten joh, en even heerlijk tot jezelf komen na al dat gedoe van de laatste tijd bij jullie!
Sterretje: bij mijn VK wegen ze officieel maar 2 keer tijdens de zwangerschap, een keer bij de eerste intake, en dan bij 36 weken...........ik ben vrijwillig op de weegschaal gaan staan en de vk weet dus niet dat ik niet ben aangekomen..........ik hoef pas 17 april weer. Ach, ik blijf gewoon gezond eten en dan merk ik het wel. Mijn buikje groeit gewoon langzaam, maar dat begint toch rond 20 weken pas.

Mannetje is naar de brandweer vertrokken dus ik heb even lekker het rijk alleen!
Ga nog een keer de boekjes verslinden die ik in de blije doos had..............maar blijf hier lekker aanwezig hoor!

Ach Happy, ik vind mijn werk echt heel leuk hoor! Maar er zijn een paar mensen die het minder leuk voor de rest maken en laat dat nou net ook de werkgever zijn...tja...

Rimke, ook al zo lekker gegeten JAMMIE! Mijn mannetje is ook weg vanavond, lekker alleen thuis. Ga Grey's Anatomy kijken   en hier rondhangen!

hey meiden

rimke; bedankt voor het pendelen. mei 2008 dat duurt nog zoooo lang  hah nee bedankt meis, en fijn dat je hoofdpijn weer is weggezakt

sterretje: haha je moet aan me denken alsje nick en simon en jan smit hoort, Jan smit is de neef van mijn man, maar we zien jan nooit hoor

mamoetje: snel een afspraak maken voor de apk keuring meid voordat jullie zometeen helemaal stil staan haha

jacqy: wat grappig dat jullie van het weekend dicht bij kruimels en pip zitten

Pip: hoe is het met je merk je al een beetje iets van de clomid

happy: de kast is weer opgeruimd en schoon las ik haha

bieb: hoe was de echo vandaag???

Anoeska: fijn dat je lever ook weer wat beter gaat

meiden ik ga er ook gelijk weer vandoor, ik ga eventjes een broodje eten en daarna nog eventjes tv kijken en dan vroeg naar bed want ik heb nou niet echt veel geslapen, eerst zaterdagnacht niet van de pijn, en elke ochtend werden we om 5 uur gewekt door zo'n kut haan, zou hem bijna hebben doodgeschoten, die pokke beesten liepen gewoon los rond, maar ja

iedereen een fijne avond ne morgen lees ik alles weer bij

xxxx linda

Tja, of ik al wat merk van de clomid. Had vandaag hoofdpijn maar weet niet of het van de clomid komt of omdat ik gewoon hoofdpijn had (door werk ofzo) maar verder voel ik eigenlijk niets vreemds

OOOOOOOOHHHHH rimke, krijg er de kriebels van zeg !!!!! Jij pendeld iedere keer maart voor mij en dat andere vrouwtje toen ook al, tjonge mooi dat ik met heeeeeeeel veel plezier aan de klus ga whahahaha. Weet ook wel dat het niet altijd klopt maar geeft toch een soort van extra spanning

Zo ben weer helemaal schoon, zit lekker op de bank met een kop bosvruchtenthee en een zakje looney tunes koekjes  Straks voetbalvrouwen kijken heb ik gisteren gemist. Ga ff lezen wat jullie hebben gekletst toen ik onder de douche stond ....

Liefs happy

Terug
Bovenaan