En dat we nr 21 maar invullen met allemaal zwangere babes!!!
Weet niet meer wie t vroeg, maar heb nog geen goeie foto van t katje,. Ze had er gisteren 1 gemaild, maar was met telefoon gemaakt, dus onduidelijk. Batterijen van haar fototoestel was leeg, dus vandaag zou ze nieuwe mailen. Nog niets gehad trouwens
April; leuk de kinderkamer komt bijna!
Bambi; ik lees heel vaak dat je een hekel aan werken hebt, maar als je contract niet verlengd wordt, ga je dan na je verlof wel weer werken? Of wil je thuis voor je kindje zorgen?
Vandaag fietstest en bloedprikken gehad. Test viel mee en prikken ook haha. Stond er 3 kwartier voor in de rij, maar oke. Ik weet niet of ik zelf voor uitslag moet bellen, of dat ik gebeld wordt. Zal zelf morgen maar eens bellen
Ik denk wel dat we 95% zeker zijn van t poesje, de naam hebben we al haha.
Ik wilde beetje in de zelfde trend als wat we al hebben, Puma (helaas niet meer), Timba en dan...ik dacht zelf Xena. Maar vond t niet zo leuk klinken, toen vroeg ik aan vriend wat hij dacht, en hij zei....Xena! Heel toevallig, en toen hij t zei vond ik t wel leuk klinken. Dus Xena it is.
(als t ook maar zo makkelijk gaat met babynamen, wat ik niet denk....)
Vanmorgen zat ik op toilet even boekje te lezen (even uitrusten haha), en toen werd ik misselijk?? maarja, kan ook van mijn eigen stank zijn whahahaha
Vriendje komt nu alleen thuis, dus heb 3-gangen menu gemaakt, broodjes opgewarmd, beleg erop en kopje thee....