Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 17:44:00'));

Vriendje komt nu alleen thuis, dus heb 3-gangen menu gemaakt, broodjes opgewarmd, beleg erop en kopje thee....

Ik bedoel, vriendje komt laat thuis en ik ben nu alleen...enz

Hoi meiden,

Zo lekker gekletst hier zeg !!!!! Zag april, rimke, bambi en linnie voorbij komen en jullie waren allemaal niet lekker, verdorie balen meiden .......Vanmiddag op bed gelegen vanwege onwijze hoofdpijn maar, nu is het weer over. Er trekt geloof een virus over de babes heen pffffff. Bambi ik heb idd een spaniel, leuk hoor maar die kapper kost een vermogen .....60 euries. Ach ze is nu wel weer mooi !!!!!   Bieb, ik vind het een hele leuke naam hoor voor het katje ..........kan je als je een foto hebt hem hier ook plaatsen ???? Pipje, hoe is het gegaan lieverd ? Meiden moet eten...mn mannetje heeft gekookt .....lief !!!!!

Kus happy

Hee meiden,

zo ben ik weer even.. heb het zo druk de laatste tijd..

Linda: Vervelend zg van joey z'n ogen.. hopelijk heeft t niets met de oogoperatie te maken.. Maak je je misschien te druk.. dat hartkloppingen kome? Hoe is het met je enkel?

Bambi: JAja het is zover.. bambi is verhuist.. Bevalt het een beetje? wanneer komt je baby kamer?

Jacqy: ROt zeg, weer een aantal hartstilstanden gehad.. maar het is zeker een taaie.. al met al wel een leuk weekend gehad? jammer dat je ongie bent..

Renee: Veel succes in de medische molen.. wanneer is je eerste afspraak?

Kruimels: Eerste echo gehad, geen hartje maar wel een vruchtzakje.. gelukkig mag je over iets meer als 2 weken alweer..

Pip: Hoe is je follikel meting gegaan?

April: Baby kamer komt bijna.. en nog geen meisjes naam.. heb je zo'n boekje gekocht met allemaal namen?? das erg handig..

Bieb: Je test en prik gehad.. nou maar hopen dat alles goed is.. Was iedereen te laat voor bloedprikken of teveel afspraken om de zelfde tijd,... wel lang 45 min,, misselijk op de wc.. ja dat kan inderdaad ook van jezelf komen.. kunnen wij neit over oordelen.. hihi.. spannend..

RImke: Wel opletten he meis.. hihi we zijn alweer bij de volgende..

nou hopeljik heeft iedereen een leuk weekend gehad?!?

Hier niet veel nieuws.. maar wel zijn we goed aan het klussen deze maand.. zeker de afgelopen paar dagen.. zou leuk zijn.. ishet rond me verjaardag verwekt..

volgende weekend een leuk maar ook niet zo leuk weekend.. de 30ste ben ik jarig maar de 29ste de moeder van me beste vriendin.. dies in november overleden.. 28ste wordt de steen geplaatst dus zaterdag maar even een "kadotje" brengen..

Ga me eten maar eens maken..

tot zo meiden,... xxxxxx mamoetje

he meiden!

Nummer 21 alweer! We kletsen wat af!

Ik heb nog niet alles bijgelezen..
Zal wel dat Rimke niet lekker is,... balen zeg..

Hier alles goed. Heb erg veel last van mijn menstruatie. Onwijs veel pijn in de buik en rug en veel hoofdpijn...

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

hallo meiden,

nou er is weer heel wat gekletst, ff snel overheen gelezen,

KRUIMELS: jij vroeg of ik dat wist met de pil, en de ziekte van crohn, ja ik wist dat daarom gebruikte ik de nuvaring, die word opgenomen door het vaginaslijmvlies en de pil door het darmslijmvlies, en dat is ziek bij mij, maar ik denk wel als  je ziekte niet zo heftig is dat het geen kwaad kan in mijn slechte periode ging ik meer als 25 keer per dag naar de wc dan is die pil je lichham al weer uit natuurlijk, maar wel vervelend dat je vriendin dat niet wist.... hoe is het verder allemaal? zag wel dat je leuke reacties hebt gekregen van de fam....

LINDA, RIMKE, APRIL allemaal ziek, doe het maar lekker rustig aan, wat zijn we toch eigenlijk allemaal kneusjes bij elkaar. haha beterschap....

JACQY: wat vervelend dat je ongesteld geworden bent en ook nog die stress met je oma... hopelijk is het de volgende ronde raak..... maar je hebt wel een fijn weekend gehad...

BAMBI: helemaal gesetteld,,, je bent zeker wel blij dat het bijna af is... doe het wel rustig aan,, snapte alleen weinig van je berichtje over je werk,, heb je er geen zin meer in? wil je weg?

BIEB: misschien een kater gekocht???????

PIPSTIP: hoe was het in het ziekenhuis???

voor de rest weet ik het ff niet meerrrrr sorry het was zoveel.....

nou ik heb vannacht ook heel de nacht niet geslapen had zón jeuk aan mijn wintertenen wer helemaal gek.......het lijkt wel of het erger word heb ook nog uitslag op mijn armen maar therapie dacht dat et nog van de pfeiffer kwam lever was ook nog niet goed.. kutzooi.....
zit echt in een dip met al die ellende en denk ook nog dat het zwanger raken niet gaat lukken.............dip dip dip
voor de rest heb ik gister wel een leuke paasdag gehad, lekker gourmet met vrienden en ge kaart ook en had 75 euro gewonnen.... haha was de eerste keren dat ik winde....
ben vandaag wel op dieet gegaan want het is echt nodig als ik er een beetje uit wil zien in bikini......

liefs anoeska

he meiden,

he mamoetje lekker aan de klus dus, hopenlijk is het deze maand raak.

bieb, leuke naam voor het katje, die van me zusje heet ook zo. en het is wel de bedoeling dat ik blijf werken omdat dat financieel nogid is. wil niet mega krap leven zoals me ouders moeten. maar wil eigelijk wel een andere baan, alweer pfff ben het gewoon gou zat ergens. ik heb het 4 jaar uitgeyhouden bij 1 bedrijf   en dat heeft me toen veel gekost. 2 x overspannen en de[resief geworden. en heb geen zin om het weer zover te laten komen en ik merk nu al heel erg dat ik deze baan niet zo leuk meer vind. ik wil dan liever dat ze me contract niet verlengen zodat ik zelf die stap niet hoef te nemen en ik heb dan recht op vanalles en niet als ik zelf opstap.

ons kamertje komt niet op een bepaalde datum. kunnen wel lekekr zelf bepalen. als de kamer behangen is kan ik bij wijze van volgende week me meubels ophalen. die staan bij me man op zijn werk opgeslagen.

ga nu gilmore girls kijken. nieuwe verslaving

xx bambi

Jeetje anoes, het zit je ook allemaal niet mee he meisje ....logisch dat je ff in een dip zit. Kop he ........en sterkte !!!!

Mamoetje, bijna jarig !!!!! Ga je het ook uitgebreid vieren ????

Jacqy, balen dat je zo n last van je ongie hebt zeg !!!! Het is al erg als je het wordt en dan ook nog zo n last pfffff, het beste ermee

Linnie, ach die kleine van je ......Kind heeft ook wat te verduren he ! Geef hem maar een heeeeeele dikke kus van me hoor !!!

Net gegeten, zo ff naar mn vriendin ...........Nog een kleine 3 weken en dan wordt ik 33....haha ouwe muts al he !!! Ach voel me nog 18 hoor hahaha

Liefs happy

Terug
Bovenaan