Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

jacqy wat balen dat je zon last van je ongie heb.

renee ? hoest met je ?

anoeska wat rot joh al die lichamelijke gebreken de laatste tijd. denk ook dat je weerstand nu zo laag is dat jke alles tegelijk krijgt.
in mijn vorige berichtje vertel ik over me werk, snap je hem nu ?

xxx bambi

he happy,

veel plezier vanaaf, je bent weer leker aan het vliegen.
me nieuwe huis bevalt prima, wil er niet meer uit. voel me er lekker op zijnplek.

voel me wel klote nu, ben een beetje deprie zodra ik aan me werk denk. heb echt een kut gevoel nadat ik me ziek melde en dat me collega zo kortaf deed , hoe kan zei in hemelsnaam goed doorgeven aan me werkgever hoe rot ik me voel. me werkgever heeft niet meer gebeld terwijl ik dat wel had gezecht dat als ie meer wou wetenme maar moest bellen. me man zei ook al dan bel je morgen toch zelf nog een keer, maar dat durf ik dan weer niet, omdat ik gewoon zeer slechte ervaringen heb met ziek melden en bazen grrrr. en dan kan ik echt wel janken net als vanmorgen.

ga vanaaf lekker tv kijken en hoop zo een beetje afleiding te hebben, kent iemand dat gevoel. stond er vanmorgen echt mee op en had echt zon kut gevoel en een schreeuw van binne n die riep neeeeeeeee ik wil niet werken, en dat gevoel wint het dan ook, omdat ik toch al slecht voelde door me rug en niet lekker en kut geslapen enzo. blegggg. voel me klotttttteeeeeeee !!! zo das eruit.

Bambi:

Ik heb dat gevoel neit met me werk gehad.. maar emt me opleiding.. Toen ik gestopt was en ben gaan werken is dat gevoel verdwenen.. ik zou als ik jou was anders maar voorzichtig beginnen met het zoeken van een nieuwe baan.. wanndeeer loopt je contract af?

Happy: Ja ik vier het de 30ste.. overdag voor familie en savonds voor vrienden.. alleen ben bang dat dat neit in me huissie gaat passen.. hihi.. we zien wel.. overal stoelen lenen dan maar denk k..

xxx mamoetje

Bambi; ik zou je toch aanraden om zelf te bellen hoor. Dan heb jij t in ieder geval goed gedaan, en daar krijg je daar achteraf geen nare reacties om. Het is natuurlijk ook je eigen verplichting om zo nu en dan te laten weten hoe t met je gaat. Maar ik leef met je mee hoor, ik weet precies hoe je je nu voelt. Het liefst zou ik nu ook weggaan, en nooooit meer bij dit bedrijf terugkomen. Maarja, dan krijg ik geen uitkering, en heb nog geen andere baan in t verschiet. Het liefst zeg ik 16 april (dan loopt contract af), de ballen en ik zie jullie nooit meer terug.....helaas, als ik mijn vent nu een directeur van 1 of ander bedrijf was met een dik salaris....

Anous,gooi t er maar uit hoor, iedereen heeft wel eens een dip...
Eens komt jou tijd met een lief klein kindje...en hopelijk snel

Zeg, ik zie op de roze wolk dat Linda voor mij haar NOD heeft, of klopte die datum niet meer??? dan ben ik weer....slik

hey meiden

ben ik nog effe snel

Bieb: ja mijn nod datum klopt niet meer, hahaah morgen me laatste proverapil en ik verwacht het weekend me menstruatie
Xena voor de nieuwe kat ik vind het wel een leuke naam

happy; veel plezier vanavond bij je vriendin, en lekker je vriendje heeft gekookt dat is altijd lekker, Hoe is het met je vader, is ie alweer een beetje uit zijn   dipje vandaag

Bambi: je voelt je klote, maar bel morgen zelf meid hoe rottig dat ook is maar dan laat je wel weer iets van je goede kant zien, klote meid dat je het niet naar je zin hebt op je werk, gooi het er allemaal maar uit meid

Jacqy: balen dat je zo'n last hebt van je ongi meid

anoeska: ook een dip, het zit je ook niet mee meid, he gooi het er maar allemaal uit hoor meid, dat kan hier allemaal

meiden ik ben ervandoor want ze komen zometeen kaarten
iedereen een fijne avond en morgen voordat ik ga werken lees ik bij

xxx linda

Terug
Bovenaan