Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Daar had ik even overheen gelezen.. Lin: Hopelijk heb je niet zoveel last van deze ronde Clomid.. En hopelijk een leuke verrassing aan het einde van de maand.. xxxx

Ik weet niet wat ik van die misselijkhheid moet denken.. Misschien wel gewoon een griepje heb ook hoofdpijn maar dat kan ook gewoon toevallig een micraine aanval zijn.. zo voelt het wel iig.. xxx

klaasje, wat balen zeg dat je ongi toch nog is gekomen, gggrrrrr.
ach wel erg posotief natuurlijk na 3 rondes al zwanger, maar het kan natuurlijk!!! kijk maar naar mijn vriendin, die was in twee rondes zwanger, haha.
maar als je geduld hebt word het vanzelf beloond!

pipje, meis.  we hebben al even gesmst vanmorgen, maar lees nu dat je helemaal een rotdag hebt gehad, ook op je werk.
ga maar lekker op tijd je bedje in meid, morgen is er weer een dag.
snap zo goed dat je teleurgesteld bent!!!! je had gewoon bericht moeten hebben dat je eitje gesprongen was en dat jullie gewoon alle kans hebben deze ronde om zwanger te worden, en dan is dit zo'n domper!!!!!
ik denk aan je meid!!!! en blijf voor je duimen en heb nog steeds een goed gevoel hoor! voor jou komt het ook gauw allemaal goed en dan gaan we samen shoppen!
dikke kus!

bieb, shit zeg, toch negatief getest. dan idd maar gauw ongi worden, dan kun je weer verder. wat een klotenzooi allemaal he. dat lichaam van ons, ggrrrr.
en toch je contract niet verlengt, balen zeg...

linda, fijn dat je je zo hebt kunnen ontspannen vanavond. tuurlijk moet je er dan gewoon mee doorgaan! knap van je! ik ben trots op je!

eeeh ben het even kwijt!
zo'n ontzettende zeef he, haha.
we hebben vandaag besloten dat we het niet dit weekend gaan vertellen maar dat weekend erop. dus 11/12 en 13 April.
eerst even de echo afwachten op vrijdag 11 April, en als er een hartje te zien/horen is dan hebben we een ontzettend druk weekend, maar heel leuk!
mijn vriendje was het er ook wel mee eens dat we het haast niet langer geheim kunnen houden. op m'n werk,(collega's) is het ook haast niet te evrbergen, helemaal nu niet meer nu ik me regelmatig gewoon niet lekker voel.
en gister op de verjaardag zat de tante van roelof wel erg naar m'n buik te loeren, ik zal het wel uitstralen ofzo, whaha!
dus bij deze besloten dat we het nog 11 dagen geheim moeten houden en dan langs iedereen gaan in 1 weekend.
we gaan heus niet naar iedereen toe die we kennen, haha maar er zijn een paar vrienden en familieleden die we het persoonlijk willen zeggen.
we beginnen dan vrijdags en gaan dan zaterdags en zondags naar de rest.
voel me vandaag redelijk, echt met vlagen misselijk. en pijn in m'n maag.
m'n vader belde net nog, hij was samen met Ina (zijn vriendin) de hele nacht aan het spoken geweest, buikgriep, rrrrrrr!
ik zeg, nou blijf dan maar even uit de buurt, heb even genoeg aan mezelf!
bleek dat bij de kinderen van m'n vaders vriendin iedereen ook al ziek was geweest en dat ze het van daar mee hebben genomen.
nou ik sluit me even af van de buitenwereld, haha. zit ik echt niet op te wachten.
trouwens ik denk dat ik het verschil niet eens merk op het moment, of ik nou buikgriep heb of gewoon misselijk van zwangerschap ben.
op mijn werk (mijn bedrijfleiders) zijn ze in ieder geval heel erg lief voor me!

is er nog iemand?

kruimels, wat leuk dat het nu aan iedereen gaat vertellen, hoeveel weken ben je volgende week? 9 ofzo?

Volgens mij komt vannacht toch echt mijn ongi eraan...

zo ga nu even een paar cv's uitprinten voor t geval ik al morgen naar een paar uitzendburo's ga

Morgen nog even een paar uurtjes werken. Denk dat ik maar gewoon om 8 uur begin, 11 weg/ Dahag, de ballen!

dames, slaap ze!

morgen en woensdag ben ik vrij, heerlijk!!!!
zo'n druk weekend gehad, kan ik eindelijk even bijkomen.
donderdag moet ik tot 13:30 en vrijdag en zaterdag de hele dag.
dit weekend bewust niks geplant, omdat we volgend weekend het zo druk hebben dan.
dus lekker rust in de tent, haha.

pip, hoe vind je konijn het in z'n nieuwe hok?
en voelt storm zich nog niet goed, of is het al beter met hem?
anders moet je gewoon even bloed laten prikken, daar kunnen ze zo veel uit halen.

trouwens, helemaal vergeten te vertellen.....
moeders voor moeders is dus vanmorgen geweest, haha.
hele aardige vrouw.ze ging een zwangerschapstest doen, haha. dikke vette tweede streep natuurlijk... ik zeg, ja we hebben al een echo gehad.
dus het hele verhaal verteld en ze vond het een geweldig verhaal.
heb een mooi cadeau mogen uitzoken omdat ik dus mee doe, kon kiezen uit een nijntje serviesje, een boek over het ongeboren kind of een dvd over je ongeboren kindje.
ik heb gekozen voor de dvd. gaan straks vast nog even op bed kijken met z'n tweetjes. ben erg benieuwd!!!
heb dus 2 kratten met 4 flessen, van 1,5 liter gekregen.
moet elke week inleveren bij het ziekenhuis. dat combineer ik dan mooi op de maandagochtend als ik naar m'n werk moet, dat ligt er vlak bij.
mag net zoveel plassen als ik wil, en gewoon proberen zoveel mogelijk op te vangen. op het werk hoeft het niet, is ook niet te doen!
ik heb er een grote maatbeker bij gekregen, waar ik het heel makkelijk in kan opvangen en dan schenk je het gewoon in 1 van die flessen.
hij hoeft ook niet helemaal vol te zijn aan het eind van de dag.
voor elke dag moet ik weer een nieuwe aanbreken.
ben erg benieuwd als ik maandag voor het eerst ga wegbrengen...
je schijnt in een paar minuten klaar te zijn, volle kratten in de box en lege weer meenemen, haha. wat een arbeid!!!

even kijken of er inmiddels al iemand is.....

bieb, welterusten!!!!

mamoetje, ja we hebben het onze ouders al verteld, maar defamilie weet nog van niks en onze beste vrienden ook nog niet. erg zin om het te vertellen!
hoe is het met jou meid?

Terug
Bovenaan