klaasje, wat balen zeg dat je ongi toch nog is gekomen, gggrrrrr.
ach wel erg posotief natuurlijk na 3 rondes al zwanger, maar het kan natuurlijk!!! kijk maar naar mijn vriendin, die was in twee rondes zwanger, haha.
maar als je geduld hebt word het vanzelf beloond!
pipje, meis. we hebben al even gesmst vanmorgen, maar lees nu dat je helemaal een rotdag hebt gehad, ook op je werk.
ga maar lekker op tijd je bedje in meid, morgen is er weer een dag.
snap zo goed dat je teleurgesteld bent!!!! je had gewoon bericht moeten hebben dat je eitje gesprongen was en dat jullie gewoon alle kans hebben deze ronde om zwanger te worden, en dan is dit zo'n domper!!!!!
ik denk aan je meid!!!! en blijf voor je duimen en heb nog steeds een goed gevoel hoor! voor jou komt het ook gauw allemaal goed en dan gaan we samen shoppen!
dikke kus!
bieb, shit zeg, toch negatief getest. dan idd maar gauw ongi worden, dan kun je weer verder. wat een klotenzooi allemaal he. dat lichaam van ons, ggrrrr.
en toch je contract niet verlengt, balen zeg...
linda, fijn dat je je zo hebt kunnen ontspannen vanavond. tuurlijk moet je er dan gewoon mee doorgaan! knap van je! ik ben trots op je!
eeeh ben het even kwijt!
zo'n ontzettende zeef he, haha.
we hebben vandaag besloten dat we het niet dit weekend gaan vertellen maar dat weekend erop. dus 11/12 en 13 April.
eerst even de echo afwachten op vrijdag 11 April, en als er een hartje te zien/horen is dan hebben we een ontzettend druk weekend, maar heel leuk!
mijn vriendje was het er ook wel mee eens dat we het haast niet langer geheim kunnen houden. op m'n werk,(collega's) is het ook haast niet te evrbergen, helemaal nu niet meer nu ik me regelmatig gewoon niet lekker voel.
en gister op de verjaardag zat de tante van roelof wel erg naar m'n buik te loeren, ik zal het wel uitstralen ofzo, whaha!
dus bij deze besloten dat we het nog 11 dagen geheim moeten houden en dan langs iedereen gaan in 1 weekend.
we gaan heus niet naar iedereen toe die we kennen, haha maar er zijn een paar vrienden en familieleden die we het persoonlijk willen zeggen.
we beginnen dan vrijdags en gaan dan zaterdags en zondags naar de rest.
voel me vandaag redelijk, echt met vlagen misselijk. en pijn in m'n maag.
m'n vader belde net nog, hij was samen met Ina (zijn vriendin) de hele nacht aan het spoken geweest, buikgriep, rrrrrrr!
ik zeg, nou blijf dan maar even uit de buurt, heb even genoeg aan mezelf!
bleek dat bij de kinderen van m'n vaders vriendin iedereen ook al ziek was geweest en dat ze het van daar mee hebben genomen.
nou ik sluit me even af van de buitenwereld, haha. zit ik echt niet op te wachten.
trouwens ik denk dat ik het verschil niet eens merk op het moment, of ik nou buikgriep heb of gewoon misselijk van zwangerschap ben.
op mijn werk (mijn bedrijfleiders) zijn ze in ieder geval heel erg lief voor me!
is er nog iemand?