goeiemorgen meiden
ik heb alles gelezen maar halverwege het lezen begon joey zijn broodje er weer uit te kotsen, dus ik hoop dat er nog wat is blijven hangen
Bieb; hoe is het vandaag gesteld, ben je al ongi???? en je hebt wat cv's de deur uitgedaan helemaal goed meid, nog een paar uurtjes meid en dan trek je de deur achter je dicht
happy: lekker onder de zonnenbank geweest gisteravond, hoe is het met je snot vandaag haha
mamoetje: ik ga het zo hopen voor je meid dat het raak is,
bambi; succes vandaag met werken meid, maak je niet druk gewoon je verstand op nul zetten en dan draait die dag vanzelf
Anoeska: je kan ook veel beter de sperma in het ziekenhuis laten onderzoeken dat is veel veiliger , ik houd persoonlijk gewoon niet van dat soort thuistesten
kruimels; volgende week gaan jullie het aan iedereen vertelllen, dan hebben jullie in ieder geval een druk weekendje voor de boeg maar wel een leuk weekend hahaha
Rimke; ben je de nachtdienst een beetje doorgekomen??? hoe gaat het nou met je
zometeen om 10 uur naar de voetreflex toe, ze moet alleen wel voorzichtig met me enkel doen want die doet nog steeds heel veel pijn , maar ja dat ziet ze wel, Ik ga zometeen de gyn nog effe bellen want ik ben zo goed als niet meer ongesteld en hoe dat nou met die clomid zit, niet ik zometeen slikken en dat dan niet mag ofzo, beter effe bellen dan weet ik het maar zeker
meiden ik ben er vanmiddag weer eventjes, me kapster komt ook eventjes een koppie koffie halen vanmiddag
iedereen een fijne dag vandaag
xxxx linda