Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

dat ontpillen is volgens mijn fertiliteitsarts onzin!!!!
de gemiddelde vrouw heeft wel dat kleine jaar nodig om zwanger te worden, maar op het moment dat je met de pil stopt heb je gewoon kans om zwanger te worden.
zo komen fabeltjes in de wereld, haha.
slaap lekker meis, ik ga nu echt hoor.
xxx kruimels

hallo meiden,

hier ff snel een bericht van mij..
wat hebben jullie gekletst weer zeg....
PHOEBE: we hebben de test gedaan maar was niet zón succes je moet het sperma opvangen in een buisje met een trechtertje erop dat moet je een 30 min. laten staan dan moet je kijken hoeveel het is en een vloeisof toevoegen, en dan schudden dan moet je het in een bakje zetten met warm water van uit de kraan alleen nou word onze kraan nooit super heet dus zei hij elke keer dat de temp te laag was, dus toch maar zo geprobeerd maar dat is dus niet geod gegaan, dus weet nog niks... er zit er nog wel 1 in maar voor dat geld kan je beter denk ik naar het ziekenhuis gaan want dat is zeker ik vind het niet zo.... waarom ben je eigenlijk nog niet bij gyn geweest?

KRUIMELS: moeders voor moeders vind hrt echt top dat je daaraan mee doet... leuk een dvd erbij, en je helpt een heleboel andere ermee en daar gaat het om toch? ik dacht eigenlijk dat ze dat kwamen ophalen bij je thuis maar dat is niet zo dan?

BIEB: heb er denk ik overheen gelezen maar was alles goe met je? en ik zag wel dat je je trouwkaart hebt en toch geen zwart.....leuker he....en misschien toch ongested aan het worden ook weer kut we horen het wel..

BAMBI: heb je buik foto gezien valt nog best mee toch? ziet er goed uit...

KLAASJE: ook weer naar de volgende ronde je denkt dan echt na 6 dagen overtijd zou het... heb prezies hetzelfde gehad in 1 keer een lange cycles mijne was toen 38 dagen en daarna abouwend naar 30 en nu zit ik op 28......

PIP: wat een onzekerheid weer voor julie wel of niet eisprong..... konden ze niet zien of die eitjes bevrucht waren of krijg je nu een 9-ling haha

voor de rest weet ik het ff niet....

ben net terug van een verboden voor mannen party. was erg leuk dus weer dingen gekocht om ons sexleven te verijken.....kan nooit geen kwaad toch.

maar ga nu echt slapen vertel morgen de rest over hoe het bij de ha was ben vandag geweest maar ben moe en morgen gaat de wekker weer om 05.30

weltrusten

liefs anoeska

goeiemorgen meiden

ik heb alles gelezen maar halverwege het lezen begon joey zijn broodje er weer uit te kotsen, dus ik hoop dat er nog wat is blijven hangen

Bieb; hoe is het vandaag gesteld, ben je al ongi???? en je hebt wat cv's de deur uitgedaan helemaal goed meid, nog een paar uurtjes meid en dan trek je de deur achter je dicht

happy: lekker onder de zonnenbank geweest gisteravond, hoe is het met je snot vandaag haha

mamoetje: ik ga het zo hopen voor je meid dat het raak is,

bambi; succes vandaag met werken meid, maak je niet druk gewoon je verstand op nul zetten en dan draait die dag vanzelf

Anoeska: je kan ook veel beter de sperma in het ziekenhuis laten onderzoeken dat is veel veiliger , ik houd persoonlijk gewoon niet van dat soort thuistesten

kruimels; volgende week gaan jullie het aan iedereen vertelllen, dan hebben jullie in ieder geval een druk weekendje voor de boeg maar wel een leuk weekend hahaha

Rimke; ben je de nachtdienst een beetje doorgekomen??? hoe gaat het nou met je

zometeen om 10 uur naar de voetreflex toe, ze moet alleen wel voorzichtig met me enkel doen want die doet nog steeds heel veel pijn , maar ja dat ziet ze wel, Ik ga zometeen de gyn nog effe bellen want ik ben zo goed als niet meer ongesteld en hoe dat nou met die clomid zit, niet ik zometeen slikken en dat dan niet mag ofzo, beter effe bellen dan weet ik het maar zeker

meiden ik ben er vanmiddag weer eventjes, me kapster komt ook eventjes een koppie koffie halen vanmiddag
iedereen een fijne dag vandaag

xxxx linda

Goeiemorgen lieve meiden,

Hier nog steeds een kop vol met snot, bah ........Ga zo de deur uit want de kapster komt zo bij mn moeder, ff puntjes laten knippen en weer iets lichter met mn kleur !!!! Rimke, ben je je dienst een beetje doorgekomen ????
Pipje, gaat het weer een beetje meisje ?
Kruimels, je hebt het druk he met moeders voor moeders haha
Linnie, verdorie moest die kleine alweer overgeven. Ach dat kind .......
Phoebe, gaat het een beetje meis. Ben je de ergste teleurstelling alweer te boven ? Vanavond lekker paardrijden he .....
Bambi, rustig aan he, maak jij maar niet te druk lieverd

Meiden, ga foetsie
Kus happy

wat een rust zeg hier vandaag,

Bambi: hoe is je werkdag gegaan vandaag??

Bieb; ben je nog eerder weggegaan?? en hoe is het gegaan

happy; naar de kapper zit je haar weer in de plooi hahaha

Joey heeft vanmiddag amper gegeten, maar ik wil niet gelijk naar ha vliegen ik kijk het gewoon een paar dagen nog aan, maar zo valt ie ook af als ie niet eet, en hij is al niet zo dik hahaah, maar ik ga er gewoon vanuit dat het een buikgriepje is ofzo

Zo ik heb net me 2 clomidpillen genomen, ik heb ze maar nu genomen in plaats van vanvond lekker eigenwijs hahaha, nee maar ik slaap de laatste tijd erg slecht en ik ben bang dat als ik ze in de avond neem dat ik s 'nachts last ga krijgen ach misschien valt het allemaal wel mee

xxx linda

Hallo allemaal,
Tjee, weer veel gekletst. Ik heb in termijnen gelezen, maar ben de helft alweer kwijt.
@linda: maakt toch niets uit dat je naar ha vliegt. Is geen schande hoor. Drinkt joey wel veel nu hij zoveel moet spugen. Voedsel is vaak geen probleem, maar vocht.
@happy: snotterdesnot. Het zit je niet mee, laatst was je geloof ik ook al aan de snot.
@kruimels: moet je elke dag een nieuwe kan gebruiken? Bij mij moesten ze vol zijn, voor ik aand e ander begon.
@anouska: het hangt er vanaf waar je woont of ze ze komen ophalen en brengen of dat je het zelf moet doen. Bij mij werd t gehaald en gebracht.

Terug
Bovenaan