klusbabes 23 !!!

ja jacqy deze maand lekker de boel de boel laten kwa sex en dan zie je wel weer. toch rot hoor in   juni zijn we met zijn alle een jaar aan het kletsen, en ik vind het echt kut dat er toch zat meiden van het 1e uur nog niet zwanger zijn.

kruimels, leuk he van die kleine kleertjes, kan er niet genoeg van krijgen, gelukkig kan ik me soms inhouden hoor. anders had ik nu al veel teveel.

was echt bizar net op tv ja. mijn man gelooft helemaal niks van dit soort dingen en vind char b.v echt zon oplichtster, maar zelfs hij had nu echt zoiets van huh hoe kan dit, hij verteld heel veel dingen die niemand gewoon kan weten. en wat ik erg bizar vond was aanhet begin met die meid en dat der zoontje op schoor zat en dit vertelde, echt heel vaag, maar ik geloof er wel in.

ga ook me bedje in. trusten.,

xx bambi

hehe,

ik ga nou ook maar lekker slapen, vanmiddag 2 uurtjes geslapen, daarom heb ik het nu langer vol gehouden.
Morgen ga ik als ik me goed voel even met m'n vader en zijn vriendin naar de markt. en 's middags heb ik om 15:00 een afspraak bij een beautycentrum, voor een gezichtsbehandeling. ik wil het een beetje bijhouden nu, heb wat kleine pukkeltjes, en wil even vragen hoe ik dat nu het beste kan verzorgen.
heerlijk, als ze zo even aan je gezicht zitten te frunneken, haha.
allemaal slaap lekker!!!!
dikke kus kruimels

@kruimels: veel plezier op de markt, maar blijf uit de buurt van de viskramen (ivm misselijkheid). Is alles ok met pip?
@rimke: de kleding is idd zo bij gekocht. Als ik had geweten dat ik van die kleine maten zoveel zou krijgen/hebben had ik zelf grotere maten gekocht, maar goed, je weet het nooit.
@bambi: De babywas mag in ieder geval niet met wasverzachter worden gewassen. Ik heb neutral genomen, omdat die wordt aangeraden en ook mensen met een allergie die kunnen gebruiken. Het maakt echt niet uit welk merk je gebruikt, behalve als je natuurlijk een vermoeden hebt dat je baby uitslag krijgt van het wasmiddel, maar die kans lijkt me wel zo klein.
@jaqcy: poeh zeg, ook al weer in ronde 12. Jee, dat gaat echt snel. Ik kan me voorstellen dat je dan naar een arts wilt. Ik hoop voor jou en phoebe dat het niet nodig blijkt te zijn.
@april: Hé nijlpaardje waar ben je?
@renee: Gaat alles goed? Het is alweer een tijdje geleden dat we iets van je vernamen.

@tv-kijkers van ghostwhisperer: Ik heb er gisteren ook naar gekeken. Ik dacht eigenlijk dat dit weer een programma was waarin hij met de kinderen communiceerde. Ik vond het zeker knap en interessant om naar te kijken.

Vanmorgen sinds 6 uur een uur alleen maar liggen te draaien. Mijn mannetje werd er wakker van. Toen ben ik maar opgestaan, als dat geen liefde is.
Maar goed ik slaap straks weer bij, dat kan hij niet.

Terug
Bovenaan