klusbabes 23 !!!

Oe dat klinkt lekker, die frietjes met hamburger............jammie!!!
Oke, dus jij hebt voor de kleinste maat meer dan 3 setjes..............nou ja, het is zo bijgekocht, wij hebben hier in het dorp een hema, dus dat is snel geregeld.
Leuk he, ik krijg helemaal de kriebels als ik die kleertjes in mijn handen heb!
Jullie weten het geslacht ook toch? Is dan wel heerlijk om lekker weg te fantaseren he?

Die prenatal box vond ik inderdaad heel erg leuk, wij hadden een fles shout, een pakje neutral, 2 speentjes, een pak newborn luiers, een luierpakje, wat zakjes opvolg melk, een tijdschrift, echt wel veel dus! Ontzettend leuk, echt de moeite waard!

ik zat eens te kijken van de week wat ik heb aan kleertjes maar kwam met me rompers 56 niet verder als 2 hahah. en kwa kleren had ik ook al 68, dus heb van de week nog een klein broekje en shirtje gekocht in de maat mini. zorg dud dat ik van elk wel 3 setjes heb liggen ofzo

hebben jullie ook een pyama in heel klein ?
en waarmee kan ik het beste wassen, als ik gewoon een robijn voor babywas koop ofzo of moet je echt een neurtal ofiets ?

ik moet zeggen dat die box hier nu bijna een week staat en we alleen dag 1 de katten er 1x uit hebben moeten halen, verder kijken ze er niet naar om hahaha

ga eens kijken of dat gost wisperer wat is.

xx bambi

He meiden!

Zo de administratie is nu klaar voor vanavond! hehe heb mijn hersens weer flink moeten kraken!

Rimke, dank je voor je lieve woorden.... de rest ook trouwens hoor! maar die van jou waren de eerste die ik las haha... Ik weet niet waarom die collega me aan jou doet denken. Ik heb een door verhalen van jou, en uiteraard je foto op hyves, een beeld van jou in mijn hoofd (van iedereen trouwens). En zij past precies in dat beeld dat ik heb.
Zij is heel rustig, maar zegt precies wat zij denkt en bedoeld. Is niet op haar mondje gevallen. Staat (denk ik, ken haar net) voor iedereen klaar, altijd een luisterend oor. Zo zie ik jou ook. Weet niet of dit klopt?!

Phoebe, jeetje meid, ook jij al!! Kut zeg! Ik hoop zo voor je dat je vakantie iets positiefs met zich meebrengt!! Dikke knuffel voor jou!!!

Bambi, dank voor het bijwerken van de wolk! Heb er nog geen zin in gehad die rode duivel achter mijn naam te zetten!! Ik wil na mijn vakantie, als het dan nog niet gelukt is, dit is dan ronde 12, naar de huisarts gaan. Ik ga er deze maand ook  verder niets meer mee doen. Niet tempen enzo. Ik ben er even helemaal klaar mee. Ik wil genieten van de sex (sorry hoor hihi) en niet hoeven na te denken wanneer enzo. Dus deze maand even rust.
Stratiatella ijs! lekker zeg! ikke ook!!!

Morgen avond gezellig naar een vriendin toe. En overdag natuurlijk werken haha

Fijne avond nog!

Liefs Jacqy

Ha die jacq!
Tja, die beschrijving van mijn persoontje klopt behoorlijk ja.............

Meisje, ga idd lekker van het klussen genieten deze maand en zie het idd maar gewoon als lekker sex................is honderd keer meer waard dan je in de frustraties werken, maar wel ontzettend lastig...........alweer 12 ronden, jeetje.........jij gaat ook al bijna op vakantie?? Lekker hoor! Waar gaan jullie heen dan?

Fijne avond morgen met je vriendin!

Rimke ik ga half juni naar Tunesie, en  daarna zit ik alweer op de twaalf maanden.
Dus dan word het tijd om naar de ha te gaan vind ik...
En deze maand gewoon even gewoon en lekker! haha

Jij ook nog een fijne avond en alvast truste voor straks!!!

Liefs jacqy

he meiden,

hier ben ik nog even.
Zit ook de Gost whisperer te kijken, wat een indrukwekkende man! ik vind hem nog echter overkomen dan Char.

Phoebe, wat ontzettend KUT meisie dat je toch nog ongi bent geworden!!!
idd hopen dat je net als mij straks gelijk zwanger bent zodra je geholpen gaat worden.
er komt echt een soort rust over je heen, dus misschien is dat het geheim wel.
heel veel sterkte voor nu even, blijf hoop houden dat het goed komt.

zag dat sterretje en rimke lekker aan het kletsen waren over kleertjes.
nou ik heb vandaag ook weer wat gekocht bij de prenatal, een pakje met sokjes eraan vast, sokjes en een lekkere bodylotion voor mezelf.
er was inderdaad een kortingsactie, mama mazzel dagen, heet het, haha.

ga weer even verder kijken, kom zo nog wel even
doei doei

Terug
Bovenaan