klusbabes 26!!!!!

gut gut wat een rust hier.

happy meid kut van de nega test. maar geef de moed niet op, nu gewoon inhouden tot je nod oke. anders maak je jezelf knetter gek.

ik heb geen erv. met temp, maar als ik zo heb meegekregen van de dames die wel temp. dan zakt ie de dag voor je ongie, of de dag zelf word je ongie.
hoezo ?? was ie vanmorgen gezakt ?
ja als je eitje eerder was, kan je ongie ook eerder komen, wat we natuurlijk niet willen he.
meid houd moed.

xx bambi

ohja rimke, ben niet ziek van dat vieze ding geworden, maar nu je mij eraan herinnderd word ik al weer naar. blegggg..........

@happy: ik heb ook geen idee wat t tempen betreft. Als ie hoog blijft is t een goed teken, dat wel.
@bambi: harige cakejes, shit zeg. ik haalde toen straks een open blik uit de koeling en die had ook haartjes.  Je wordt nog vaker dan ik wakker op zo'n nacht. Denk maar zo, het kan dan alleen maar meevallen.
@rimke: lekker geshopt en geslapen, heerlijk toch.

Hier was t weer gezellig met visite. Verder was de kleine   t niet eens met t shoppen. ze zette tot 2 keer toe een keel op in de zaak. toen ik echter de zaak uitreed was ze muisstil. Ze had vandaag geen shopzin. (nou ja, ze zat tegen haar voedtijd aan)

Hallo Meisjes!

Sorry dat ik zo ongelooflijk weinig hier te vinden ben. Maar de laatste tijd heb ik het erg druk, ben ook nog lekker moe erbij en als ik eventjes zit heb ik weinig zin om de laptop erbij  nemen. Ik heb alles snel snel doorgelezen als ik achter de pc zat maar zin om te reageren was me dan al vaak vergaan... (niet door jullie hoor!!)

Bambi Wat vervelend dat je nu net op het moment dat je thuis mag bevallen bij de gynaecoloog onder controle moet blijven...Hopelijk daalt die bloeddruk van je snel dat je maar lekker thuis mag bevallen! Verplicht rust nemen en de boel de boel laten meissie!!

Linda Hoe is het met de pijn? Al flink weggetrokken?

Happy Je maakt me helemaal nerveus met je klachten! Alleen die test weer...Ik blijf hoop houden!!

Sterretje vind het kanp dat je steeds tijd weet te maken voor de meisjes ondanks je meisje! Vind de verhaaltjes altijd leuk die je over d'r schrijft!

Bieb hoe bevalt je baan je?

Pip daar nog alles in orde?

Verder ben ik het kwijt... valt me niets meer in...
Ben vandaag 9 weken en 1 dag! Klinkt al behoorlijk. heb 14 juli de echo!!
Langzaam aan begint het besef nu steeds meer te komen. Ben veel moe maar hopelijk is dat over een paar weekjes over. Misselijkheid heb ik gelukkig nog niet echt kennis mee gemaakt. Wel een beetje een weeig gevoel maar als ik wat naar binnen werk dan is dat ook verdwenen. Wel merk ik dat de hormoontjes aardig beginnen te gieren! Kan brullen om niets, of de andere kant op en schelden als een tierelier om kleine onbenulligheden! Naderhand denk ik waarom??
Vermoeidheid en slecht slapen...wat een kutcombi!
Afgelopen woensdag ben ik met vriendjelief getrouwd! hadden een geregistreerd partnerschap en hebben dan om gezet naar een huwelijk. Even snel aan de balie handtekeningetje en gaan!
Zat er naast ons een man die moest de geboorte akte van zijn broer hebben die ging namelijk in duitsland trouwen. Moesten ze de geboortedatum weten is die man geboren in 1927!! hihi lag dubbel toen we weer buiten waren! op je 81e nog trouwen! wat romantisch! hihi

Nou meisjes zit hier in de nachtdienst dood te gaan! Heb mega slecht geslapen gisteren en ben nu echt de minuten aan het tellen! Werk ook nog op een mega rustige afdeling! hoef hier 's nachts niets te doen op het lopen van 2 rondes na...
Ik probeer wat vaker wat te laten weten!

Prettig weekend!!
X

Zo.

Sterretje en Renee, wat een bijzondere tijden om te posten...........maar ja, dat krijg als nachtdienst en verse moeder.........

Sterretje: is toch ook gezellig als er mensen op bezoek komen, heerlijk, kan ik ook van genieten hoor! Ugh, en een harig blik..........gadverdegadver!!!

Renee: vermoeidheid en slecht slapen, breek me de bek niet open..............hou je ons op de hoogte van je echo? Schiet idd al weer op zeg, al weer in je 10de week!

Happy: lieverd, het zegt nog niets.........voel me bijna schuldig dat ik je zo'n test aanpraat! Trek je niet aan van je temp, tenzij je het al maanden doet, anders is er niets zinnigs van te zeggen hoor! Ik duim vrolijk door........
Wanneer vertrekken jullie?

Bambi: hoe heb jij geslapen vannacht??

Bij mij was het vannacht weer een drama, echt heel slecht geslapen. Maar ben lekker alleen thuis het weekend dus kan lekker ongegeneerd bij gaan slapen enzo.......
Ga zo eerst even bed afhalen en een beetje opruimen, dan moet ik nog wat boodschappen doen, en verder niets.................ga zo eerst douchen.........

hello girls,

sterretje je meisje wilde niet shoppen, ohje toch geen karakter trekje van papa hahaha

renee fijn om te horen dat het goed met je gaat. je ruim 9 wk alweer. En getrouwd. gefeliciteerd hoor. ookal is het alleen een formaliteit, Wel makkelijk straks met de kleine. Geniet volop van je zw.schap meid. het vliegt voorbij. en wees blij met je weeig gevoel haha.ik had dat gelukkig ook en niet dat kots misselijke. 14 juli de echo. spannend. meid we horen wel weer van je.

rimke, jij dus een beroerde nacht, nou moet zeggen dat die van mij met 3 plaspauzes dus beter was als die van voorgaande nachten. had wel af en toe krampen waar ik wakker van werd. in me lies en het duurde een paar minuten voordat het helemaal over was. maar werd vanmorgen wel al om 9 uur wakker. ach we zien wel.

we gaan straks naar het park. daar is weer een hondendag, dollen zonder drollen, Vorig jaar ook geweest en heb ik met de hond prijs gewonnen. nu mag me man meedoen met spelletjes en een prijs meenemen hahaha.

xx bambi

Terug
Bovenaan