klusbabes 26!!!!!

Kijk Happy, jij begrijpt wat ik de hele avond ga doen, op mijn nieuwe pleetje zitten!
Ik ben hier dus niet meer te zien..............
Nee hoor.
Meisje, je maakt het echt spannend, wanneer ga je testen? Lekker met zo'n ultra vroege of van de kruidvat, je hebt Sterretje gehoord, ze komt je opzoeken als je dat niet doet............en dat wil je niet............een boze Sterretje op de stoep.......

tja, sterretje op de stoep zou ik heeeeeel leuk vinden maar idd geen boze . Weet nog niet precies wanneer ik ga testen...neem ze iig mee op vakantie. Kijk wel ff hoe het loopt. Probeer me te beheersen maar, weet niet of dat lukt

Ik ga stoppen meiden. Fijne avond nog en tot morgen
Knuf happy

jeee rimke je wctje werkt, prachtig, kan je vanacht lekker boven piesen hahahah. het was trouwens een of ander roomijs cupje met een beetje aardbei. van de aldi, lekker goedkoop en heel lekker.

happy nou gaat je mannetje ook al zeggen dat je anders bent. houd moed hoor. als jezelf posie blijft werkt dat beter. als je nu de moed laat zakken word je volgende week ongie en dat willen we niet. whahah dat laatste kunnen we niet garanderen he, dat snap je wel. steek ook maar de draak ermee.

ik heb al weken zon zin in een bad dus ik me ma gevragd of ik bij haar in bad mocht. ik denk heerlijk ontspannen. nou not !!! ....... met zon lichaam ligt het echt niet lekker en het leek wel een sauna. zelfs met kouder water hield ik het niet uit. ach ja was het proberen waard.
ben nu nog steeds onrustig en voel me zeer sago. me arme man krijgt het weer te verduren als ie niet meteen doe wat ik zeg. of lekker tegen me in gaan. daar heeft ie namelijk een handje van en dat kan ie beter laten momenteel.

is er nog iemand ??

xx bambi

Yep, voordat ik er mee uitschei ben ik er ook nog eventjes.
Ik herken die onrust hoor! Ik heb het ook, ben er gewoon wat vervelend van............bleh!
Alles jeukt en verveel me te pletter..........als ik teveel doe heb ik pijn maar als ik te weinig doe dan krijg je van die fratsen als vandaag. Heb gewoon helemaal geen voldaan gevoel over vandaag, terwijl we best veel gedaan hebben!
Wassen weg gedraaid, enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven, gekookt, afgewassen, de plee geboend, stofgezogen, bed op logeerkamer verschoond (want daar slaap altijd wel een van ons voor een halve nacht...........omdat ik zo slecht slaap). Fons heeft dus het wiegetje af gemaakt en het pleetje gedaan. Zojuist de badkamer nog gesopt..............tja, wat wil je nog meer doen op een dag?
Moet morgen echt fysiek wat actiever worden want hier wordt ik ook niet beter van. (maar nogmaal, ik begrijp het niet want ik heb echt best veel gedaan!!!!)

Nou, ga vragen of Fons me zo een heel harde klap met een rubberen hamer wil geven, zodat ik in ieder geval tot 8 uur morgen ochtend slaap!

Fijne avond nog!!!

nou rimke zo te lezen heb je zat gedaan vandaag. hoe kom je erbij dat je morgen flink aan de slag moet. ik doe echt geen zak op een dag.

ben nu echter wel moe en ga denk ik een slaap poging doen. zat net ff te lezen, of harde buiken pijnlijk zijn, want die van mij is weleens hard maar doet geen pijn. en hoe herken ik een wee. heb weleens een steek onderin, maar lijkt mij dat een wee aanhoud, of is dat aan het begin nog niet ??

ben bang dat ik niet weet wanneer de bevalling begint. denk trouwens ook niet dat ik jullie dat melden kan omdat ik dus niet thuis mag bevallen. ach zien we dan wel. miss dat ik gewoon nog tijd heb hahaha.

nou kruip erin.
trusten

xx

Geloof me meis, een wee ga je herkennen................dat kan ik helaas zeggen na die miskraam............een harde buik hoeft niet pijnlijk te zijn. Een wee daar en tegen is wel pijnlijk...........echt, je gaat het herkennen!
Ga lekker slapen! Goede nacht!

Ik ga er ook zo in!

@happy: dank je wel voor de kruidvattesten. En zowel bij jou als bij klaasje ziet de man iets. Dat was bij bambi ook. Ik hou goede hoop. Maar nopgmaals: ik vind het knap dat jullie het geduld kunnen opbrengen. Ik leef met jullie mee.
@linda: zondag ben je er weer. Ik ben benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt.
@bambi: een wee herken je wel. Tegen de tijd dat het echte weeen zijn ben jij ze weg aan het puffen. Bij mij begon het met lichte steekjes, die steeds terug kwamen (om de 15 minuten, toen zat ik nog online.) Daarna moest ik onder de douche om ze op te vangen en daarna hielp ook dat niet. Dus herken je ze? Echt wel.
Harde buiken hoef je niet te voelen. Bij mijn gymgroepje hadden ze het erover, maar ik had er nooit last van. De steken die je voelt kunnen evt. wel voorween zijn of indalingsween.
Trouwens ik mis het werk totaal niet. Lijkt me moeilijk om weer aan de slag te gaan en mijn hummeltje op de opvang achter te laten. Ik kan me nu ook niet voorstellen hoe ik dat straks allemaal geregeld moet krijgen, gezien ik nu niet aan veel toekom.
@rimke: het toilet lekt misschien? dan zou ik eerst maar eens testplassen en niet meteen de hele avond op de plee zitten. Anders gaat fons dweilen met jullie dekbed, hihihi. (flauw hè, ik zal erover ophouden.)
De onrust die jij hebt is echt nesteldrang. Weet je nog dat ik zoveel deed. Ik had toen ook het gevoel dat ik niks gedaan had op het eind. Ik heb toen zelfs als ik niet kon slapen 's nachts van alles gedaan. Een of andere drive die vind dat je doormoet. Je slaapt slecht en als je al ligt, lig je waarschijnlijk te piekeren over wat je nog moet doen. Enige remedie: zorg dat je het af krijgt.

Zo we hadden weer kraamvisite. Toch leuk om sommige mensen na lange tijd weer te zien en spreken. Nou klets ik sowieso al graag

Hoi meiden,

Nou hier een uitgeputte happy. Pffffff heb echt haast niet geslapen, dit gaat vast een heeeeeele lange dag worden ! MOet ook nu de deur al uit en heb dus helemaal geen zin. Dat komt bij mij niet vaak voor hoor !!!

Rimke en bambi, ik hoop dat jullie een lekker nacht hebben gehad meiden !!!

Sterretje, graag gedaan hoor. Was eerst bij de etos en vroeg om een test, dat meisje vroeg of ik een klusbabe was en toen ik ja zei, zei zij dan krijg je hem niet, je moet naar het kruidvat whahahaha.....ach flauw he

Meiden, moet vliegen, fijne dag
Knuf happy xxx

Terug
Bovenaan