KLUSBABES 28 !!!!!!

Ha meiden,
We hadden een onverwachte eter, ik heb altijd voldoende dus dat was prima!

April en sterretje lekker ervaringen uitgewisseld! Leuk om te lezen want ik heb natuurlijk ook wel een idee van hoe ik het wil doen...............zeg nu vaak heel stoer dat ik het op onze manier wil doen en dat een ieder zijn manier goed is, zolang het kindje tevreden is en er zelf achterstaat, maar of ik dat zo nog kan............het klinkt of jullie kindjes tevreden kindjes zijn.................goed gedaan dus!

Bambi: klinkt een beetje als indalen van je kindje, met die druk op je kruis..........en dat kan natuurlijk want dat was'ie nog niet............en als ze dan meer op je baarmoedermond gaan duwen, kan dat nog wel eens de weeen op gang helpen..........dus ik duim voor je.
Wat die hond betreft: onderschat het instinct van beesten niet, ik denk dat hij je beschermt, maar dat hoeft niet want het was je vriend......daarnaast denk ik dat je hondje voelt dat er wat aan zit te komen........je bent nu natuurlijk hele dagen bij je en die hond is niet gek!!

Phoebs: ik begrijp je punt hoor! En ik word er ook niet boos van. Vind het knap dat je je eigen mening er over geeft......hahahaha! Maar mijn mening  ken je inmiddels. Ze heeft ons zwart gemaakt over het hele forum en nu wil ze meepraten? Ikke niet begrijp..........

Happy: je huisje weer schoon, maar gelukkig: vanavond wieberen!!!!! Geniet er van lieverd!

Anouska! Hoe is het gegaan meis???

zou zeker mooi uit maar me moeder won niet vaak de lotto met dat nummer hahahahaha maar hopelijk helpt ze ons een beetje ik vraag het af en toe aan haar

xxx linda

He meiden!

Jeetje, dit kan ik niet bijhouden hoor! 4 pagina's ofzo!

Heb er vluchtig overheen gelezen, dus sorry als ik dingen heb gemist..

Bambi, dan weer rustig vanbinnen, dan weer onrustig... er is geen pijl op te trekken denk ik. Gewoon maar afwachten!

Sterretje en april, lekker over de kleintjes aan het kletsen geweest! Vind het heerlijk om te lezen! Fijn dat het goed met jullie gaat!

Phoebe, wat betreft Corina, ik ben het eens met bambi en happy. Snap jou heel goed, maar na die tweede keer, kan ze het wat mij betreft toch echt vergeten. Ze heeft veel meiden gekwetst. En ik zou niet willen dat we babes gaan "verliezen" omdat zij meekletst. Daarvoor ben ik veel te blij met de meiden. En ik ben nog steeds voor een leden stop. We kennen elkaar ondertussen zo goed. Een "nieuwe" kan daar niet in mee denk ik.
Ik had het er trouwens voor mijn vakantie over met Happy, dat ik niet zo ver van jullie vandaan woon, en dat het misschien wel eens leuk is om af te spreken? Als jij dat ook leuk vind natuurlijk! haha Hoor het wel! Toch Happy???

Rimke, nog maar een paar dagen en dan lekker verlor he meid? Lekker hoor!

Vandaag druk gehad. Heb ik een fout in de planning gemaakt. Had een collega vrij gegeven, maar had niet in de gaten dat mijn andere collega op een andere poli moest invallen! Toen zat ik dus alleen met 52 patienten!!! haha Ach... hou me van de straat!

Ga zo lekker bank hangen!

Liefs Jacqy

Lin vind het leuk dat je zo denkt ...met dat lotnummer enzo !! Ik heb dat ook. ALs ik deze maand zwanger zou zijn ben ik in april uitgerekend en dat is de maand dat mn oom is overleden. Zou weer wat glans aan een moeilijk maand geven he.......dan vraag ik het soms ook aan hem Ben blij dat ik dus niet de enige ben die zo denkt X

rimke bedankt voor de glitters en we gaan ervan uit dat ze gaan helpen voor ons allemaal

en anoeska: hoe is het gegaan vandaag??

xxxx linda

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April: 3 september
Kruimels:
Pip:
Phoebe:
Renee:
Anoushka:
Linda 2:
Essy:
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

Pooltje voor Bambi die is 13 juli uitgerekend:

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje
Jacqy:        9 juli jongen
Klaasje: 10 juli jongetje
Mamoetje: 8 juli meisje
Linda2
Essy: 9 juli jongen
Kruimels
Pipstip

Rimke, bedankt voor de glitters meis...hoop dat het iig voor 1 babe gaat helpen

Anoes, hoe is het gegaan ?

Bieb, ga je nog rennen vandaag ? Niet echt lekker weer he ..

Mamoetje, ben je je dag een beetje doorgekomen? Hoe is het met je klachten ?

Pipje, waar zit je toch, mis je  Misschien heb ik het gemist en ben je wel op vakantie .......

Liefs happy

Terug
Bovenaan