KLUSBABES 28 !!!!!!

Dag Corina! Tot nooit!

Welterusten meiden! tot morgen!

Liefs Jacqy

He Bieb,

Wou nog even op jou reageren, want vergat het steeds! Sorry daarvoor!

Wat een gedoe zeg met je jurk en je moeder enzo!
Heb je haar nog gesproken daarna? Snap heel goed wat je bedoeld hoor. Dat je haar er wel bij wil hebben, maar dat je haar de lange reis wou besparen!

Moet je nu nog veel regelen of ben je bijna klaar? Waar slaap je eigenlijk de nacht ervoor?

Liefs Jacqy

Kruimels; leuk dat je weer even langs komt. Alles goed verder?

April; wat goed dat dat inbakeren heeft geholpen, wie weet als straks de beentjes ook mogen, slaapt die kleine klokje rond

Heb mijn moeder niet meer gesproken, probeer al 2 dagen te bellen, Maar had wel vanmorgen vader aan de lijn en die zij dus dat ze gisteravond niet thuis waren omdat ze bij oma in t ziekenhuis waren. Ze was blijkbaar bewusteloos geraakt. Meer weet ik ook niet, want ik zou vanavond terugbellen, maar op dat moment waren ze in stad. En mijn vader zei dat hij mijn moeder wel liet terugbellen, maar nog niks, Denk vergeten, of hoop niet dat er weer wat met mijn oma is.

Bh paste wel, alleen omvang wat te wijd denk, Maar pas die eerst wel samen met jurk, en dan evt wat innemen, Maar mijn jurk is wel goed aangesloten, dus waarsch maakt t niet zo veel uit

Dames, over 4 weken ben ik al getrouwd!!

Oja, afspraak vanavond met dj ging niet door, nu gaan we dinsdag, Volgende week hebben we ook elke avond iets, maar ben maandag en dinsdag vrij, dus op zich niet zo erg. Volgende week hebben we ook 1e les van spoedcursus dansles voor bruidsparen haha, Ben benieuwd. Is alweer 20 jaar geleden

Wie heeft trouwens de poll van Bambi gewonnen?

Phoebe heeft gewonnen!

Fijn dat de bh paste zeg!
Jeetje, hoop inderdaad dat er niets met je oma is! Hoop dat je snel meer weet!

ik geloof phoebe of mammoet. beiden hadden geloof ik de datum goed. ik weet alleen niet wie t geslacht goed had.
wat rot van je oma. en jij maar wachten op telefoon, ook niet leuk.

Ha Jacqy, ben je er ook nog!!

Van moeder net verteld hihi. Slapen gewoon thuis, ouderlijk huis te ver, denk dat mijn vriend ook gewoon thuis slaapt, en s morgens naar huis van zijn moeder gaat. Maakt op zich ook niet uit, dan als de fotograaf rond 11 uur komt, dan komt hij weer gewoon mijn kant op. Moeten nog wel dingen regelen, alles staat wel vast, zoals de dj en zo, maar moeten wel nog liedjes uitzoeken die hij in gemeentehuis gaat zingen, moet nog versiering bestellen voor autos en poppetje voor op taart, krijgen 4 danslessen, heb afspraken voor schoonheidsspec, dat soort dingen.

Hoest met jouw voorbereidingen? Over paar weken toch voor jurk kijken?? naar hoeveel zaken wil je gaan?

Pooltje voor Bambi die is 13 juli uitgerekend:

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje   *
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje     *
Jacqy:        9 juli jongen
Klaasje: 10 juli jongetje