Kruimels; leuk dat je weer even langs komt. Alles goed verder?
April; wat goed dat dat inbakeren heeft geholpen, wie weet als straks de beentjes ook mogen, slaapt die kleine klokje rond
Heb mijn moeder niet meer gesproken, probeer al 2 dagen te bellen, Maar had wel vanmorgen vader aan de lijn en die zij dus dat ze gisteravond niet thuis waren omdat ze bij oma in t ziekenhuis waren. Ze was blijkbaar bewusteloos geraakt. Meer weet ik ook niet, want ik zou vanavond terugbellen, maar op dat moment waren ze in stad. En mijn vader zei dat hij mijn moeder wel liet terugbellen, maar nog niks, Denk vergeten, of hoop niet dat er weer wat met mijn oma is.
Bh paste wel, alleen omvang wat te wijd denk, Maar pas die eerst wel samen met jurk, en dan evt wat innemen, Maar mijn jurk is wel goed aangesloten, dus waarsch maakt t niet zo veel uit
Dames, over 4 weken ben ik al getrouwd!!
Oja, afspraak vanavond met dj ging niet door, nu gaan we dinsdag, Volgende week hebben we ook elke avond iets, maar ben maandag en dinsdag vrij, dus op zich niet zo erg. Volgende week hebben we ook 1e les van spoedcursus dansles voor bruidsparen haha, Ben benieuwd. Is alweer 20 jaar geleden
Wie heeft trouwens de poll van Bambi gewonnen?