KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Zo, en alles staat er alweer .....goed gewerkt jacq !!!! Bijna naar de gyn he, spannend he. Toch weer een stap die genomen is .......

Linnie nog steeds geen bloed. Heb je al eens een test gedaan ?

Net lekker onder de douche geweest........
Kussssssss

Ben ik weer! haha Even eten gemaakt tussendoor..

Happy, lekker geslapen nog? Ja donderdag naar de gyn. Vind het wel heel spannend.. En ook raar. Zie de hele tijd mijn gyn voorbij lopen in de gang, en tijdens het lunchen... nu weet hij nog niets,maar straks een hele boel! Vind ik wel een beetje raar hoor!

Bambi, fijn dat lois zo lekker slaapt en eet zeg! Houden zo!

April, het inbakeren gaat dus een stuk beter! Heel goed, is ook wel zo fijn voor papa en mama!

Mamoetje, jij gaat dus naar het diac. Wou ik ook eerst naar toe, maar mijn mannetje niet omdat hij iedereen daar kent. Hij heeft daar gewerkt, en heel veel contact gehad met de afdeling gyn. Dus toch maar voor mijn eigen zh gekozen, want de rest vertrouw ik niet ! haha

Linnie, nog steeds geen bloed joh? wat raar zeg!

Ik ben een beetje dom.. kwam daarnet bij mijn auto om naar huis te gaan. Had ik de sleutel in het contact laten zitten en de deur dicht gedaan!!! DOMBO!!! Dus naar huis gelopen...30 minuten.. en straks komt mijn mannetje thuis en gaan we even op de scouter mijn auto halen! haha stom he!

Liefs Jacqy

ik vergeet elke keer de roze wolk erbij tehalen als ik een nieuw topic open haha sorry, maar jacqy heeft het al gedaan, goed gedaan meid haha

ik zat er wel aan te denken om een test te gaan doen misschien morgenochtend, zou wel een mooi verjaardagskadootje voor me pa zijn, maar ik ga ervan uit dat ik wel ongi ga worden hoor meiden, ik ben nu af en toe duizelig en moe zo voel ik me ook meestal voordat ik ongi ga worden, ach ik wacht af,

joey doet effe zijn baard afscheren met de electrische tandenborstel hahaahah wat is eht toch een schatje haahah

xx linda

Tja jacq, das idd een beetje dom ja haha. Je hebt iig je beweging weer gehad voor vandaag !!! Kan me voorstellen dat het vreemd is, als je iemand de hele dag zie lopen en hij weet straks zo veel van je .........

jacqy: hahaaha dat is een lekkere stunt hahah, gelukkig heb je nog een reservesleutel, en die 30 minuten wandelen is wel weer goed voor de lijn moet je dan maar denken haha

xxx   linda

Hihi linnie, die joey met zn baard .....zie hem al helemaal gaan. Zou ook morgen ff testen hoor, heb je iig zekerheid .........

xxx

hhaha die joey! Lekker zijn baard scheren! Zal vast al heel veel baardgroei hebben! hihi

Ben benieuwd wat je test zegt! Maar je hebt afgelopen maand geen clomid gebruikt toch? Maarja, ze zeggen dat je na een mk vruchtbaarder bent!

Meiden, ik ga wieberen, lekker ff zitten pfffff. Tot morgen en een fijne avond

Liefs happy

Terug
Bovenaan