KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He sterretje:

We hebben geen grootse plannen voor het weekend, vanavond lekker met zijn tweetjes, morgen de verjaardag van de moeder van Fons, en zondag gaat fons alweer weg. Naar Afrika deze keer. Dus heb ik weer lekker een paar dagen voor mezelf. O, en bijna vergeten, zondag ga ik met wat meiden naar Mama Mia..........hahahaha!!!

Hey meiden, het is gelukkig weer weekend! Jippieeeeeeeeeeeee

Rimke, echt een super mooie buik zeg, dat is nog eens een dikke buik om trots op te zijn!!!

Bieb, aftellen he.... nog een weekje.... ben je al zenuwacht?

Jacqy, hoe is het met je broertje, kan hij nog een beetje lopen?

Sterretje, ik werk op de financiele afdeling van een verzekeringsmaatschappij, ik werk daar al weer 5 en een half jaar en heb net echt reuze naar me zin. En lekker naar het strand toe, naar welk strand gaan jullie?

Linda, wat ben je toch altijd vroeg met je aardappelen schillen hahaha En ze staat ook al zo vroeg op het vuur, warm je ze s'avonds dan weer op ofzo?

Buuf, heb je Sher al gesproken? Hoe is het met haar?

Liefs Phoebe

hey meiden

rimke; wat een mooie buik, als ik dat zie kan ik niet wachten dat het bij mij ook weer zover is, en allles voor de verjaarag van fons alweer binnen, dat scheelt altijd weer, voor morgen veel plezier bij de verjaardag van fons zijnmoeder, en zondag gaat fons naar afrika, hoelang is ie dan weg?

sterretje: was het lekker op het strand?

phoebe: wij eten om 12 warm dus om half 12 zet ik altijd me aardappelen op en in de avond eten we altijd brood hahaha

meiden fijne avond en tot morgen,

xxx linda

He meiden!

Sterretje, veel plezier op het strand dit weekend! Waar gaan jullie heen?

Rimke, wat een mooie buik heb jij zeg! Fijn dat je vannacht wat beter hebt geslapen. en zondag fons alweer weg. Ook ongezellig hoor!

Lin, jij had al veel gedaan zeg! hihi

Phoebe, ben je nu al begonnen aan de vruchtbaarheidskruiden, of ben je nog aan het reinigen?

Hier alles goed. Met mijn broertje ook weer wat beter.
Vandaag hard gewerkt.
Ik had toen toch 3 collega's die achter elkaar zwanger waren? 2 ervan zijn nu bevallen. En de derde is al met verlof. Dus binnenkort op kraamvisite!
Verder weer aan het terrarium bezig geweest en dit weekend ook.

gister kwam ik trouwens thuis, zag ik dat het raampje van het terrarium van de "baby's"open stond. En 1tje was dus inderdaad weg! Maar de deuren enzo hebben goed dicht gezeten, dus kon de kamer niet uit zijn. uiteindelijk gevonden, wel onderkoeld, maar levend gelukkig!

Meiden, truste voor strakjes!

Liefs Jacqy

Linda, getver s'middags warm eten..... moet ik niet aan denken.... heel vroeger toen ik nog klein was en me vader nog tussen de middag thuis kwam van zijn werk deden we dat ook, maar ik was zo klein dat ik het me geeneens kan herinneren hahaha

Jacqy, ik ben nu nog met die reinigingskruiden bezig, dat is voor ongeveer 2 rondes dus dit is de laatste ronde en dan de kruiden waar het allemaal om draait, ik ben benieuwd hoor....

Me oma is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis.... ik ben bang dat het haar eindstation is..... ze heeft een zware longontsteking, ze is uitgedroogd, ze eet niet meer, ze vecht niet meer dus ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren.
Ze is ook 87, en het lichaam is gewoon op.
Ik mag maar hopen dat ik 87 mag worden!

Ik ga nog ff een bakkie reinigingskruiden thee drinken en dan ga ik lekker me bedje opzoeken.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

jacqy: al 2 collega's bevallen, nou dat wordt inderdaad binnenkort een druk kraamvisite haha, en hebben die 2 beestjes eitjes gelegd? dat is wel leuk
gelukkig gaat het met je broertje ook weer beter,

phoebe; haha weer een bakkie kruidenthee gedronken, alles voor het goede doel, en je oma ligt in het ziekenhuis ach, dat is zielig ondanks dat ze een hele mooie leeftijd heeft bereikt dat blijven erge dingen, hopelijk knapt ze een beetje op
Bij ons is het normaal dat bijna elk bedrijf tussen 12 uur en 1 uur dicht zit voor lunchpauze en iedereen eet dan warm bij ons, ik ben ook mijn hele leven niks anders gewend, de winkels zijn wel gewoon open hoor, als ik in de avond moet warm eten dankrijg ik het er niet in hahaha

bieb; ik ben benieuwd of je vanmiddag je feestje krijgt

straks even boodschappen doen, en vanavond hebben we een dineetje wel lekker hoor vooral als het voor je wordt betaald hahaah

meiden fijne dag en toto later nog even

xxx linda

Goedemorgen,

Wat een kalmte hier zeg!!

Linnie: vanavond een betaald dineetje! Altijd een goede zaak! geniet er lekker van!
ik ken het vanuit mijn vroege jeugd ook hoor, het warme eten tussen de middag en ik weet dat het in Volendam normaal is............het is maar net wat je gewend bent!

Phoebe: weer aan de kruidenthee! Is je ongi nou ook heftiger of niet? Wat treurig van je oma, ik hoop dat ze niet lang hoeft te lijden. Sterkte ermee!

Jacq: waren de baby's ontsnapt! Jemig.............je zal er eentje in je tuin vinden, brrrr!!!!
Hahahaha! Gelukkig waren alle deuren dicht!

Nou mijn nacht was als vanouds, kut. Weinig aan toe te voegen.........
Vanmiddag naar mijn schoonmoeder.............heb nu even het huis alleen want fons is stuk op de motor aan het rijden.........vind het doodeng, maar ik kan hem niets verbieden he? Heb geen zin om dit kindje in mijn eentje op te voeden en hem al te moeten missen. Heb genoeg ellende gezien op de ambulance en ik vind het takke dingen...............en zit dus ook niet rustig als hij weg is op dat ding........

rimke; weer een kutnacht gehad, Tom had ook een motor en ik was ook helemaal in de stress als ie op dat ding wegging, ik haat het ook, een paar maanden geleden heeft ie hem verkocht, ik helemaal blij haha, hij had er al een tijd niet op kunnen rijden omdat hij het gewoon weg te druk heeft en met pijn in zijn hart heeft ie hem verkocht, ik heb ook geen rust hoor met dat ding haha
veel plezier vanmiddag bij je schoonmoeder meid

ik weet niet of ik er vanmiddag nog ben anders lees ik morgenochtend alles bij

xxx linda

Terug
Bovenaan