KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry happy alles is op, maar het was ook zoooo lekker hahah
dus de hond vind het wel interesant hihih.

lin veel plezier bij de yoga.

nou ga lois maar weer eens toosten. lijkt wel vaste prik als mama op het forum is moet lois huilen hahaha

xx bambi

ZIt lekker tv makelaar te kijken.....op de en of andere manier als ik naar dat programma kijk, gaan mn handen jeuken.....wil ik gelijk ook alles in huis veranderen enzo  Mn mannetje zegt dat ik voor vandaag al genoeg veranderd heb ........ er staat een hamster haha, gelijk heeft ie wel. Tja je kan niet iedere keer alles gaan veranderen, dan moet ik echt de staatsloterij een keer gaan winnen !

Kussssss

Zo, de dierentuin was echt super! Wat een mooi park, echt een aanrader als jullie ooit in de buurt van Arnhem zijn! Veel te veel gelopen, maar dat was ook de bedoeling, kan morgen mijn bed niet meer uitkomen denk ik........zulke zere liezen, whahahaha!!!
Op de weg terug een verse ananas en een fles bitter lemon gekocht, het zal mij een klapper geven vannacht..........

Happy: gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Leuke naam hoor!! En mij benieuwen of de andere beestjes er wat aan wennen...........Hoop dat het buikvirus mee gaat vallen.

Linnie: lekker gesopt dus, ik moet nog................ga ik morgen doen............

Bambi: lekker de hele inrichting door elkaar gegooid! Altijd een leuke klus, en je hebt bijna een heel   nieuw huis!

Nou, ik ga nog even verder met mijn ananas...............pfffff, ben er bijna misselijk van!

Terug
Bovenaan